Proces Audytu Edukacyjnego
Jakość edukacji jest tam, gdzie każda instytucja musi osiągnąć; dlatego istotne jest, aby podnieść znaczenie procesu Audytu Edukacyjnego dla poprawy profesjonalnej wydajności nauczania w Jednostce Edukacyjnej Francisco Chico Pacheco w latach 2019-2020, będąc praktyką nauczania procesem o dużym znaczeniu w ramach procesu nauczania-uczenia się prowadzonego przez instytucję, w tym badaniu określa zakres lub rozwój audytu jest poprawa rzeczywistej wydajności, nauczyciela w klasie, czyli problem polega na ustaleniu, czy proces audytu przyczynia się do poprawy profesjonalnej wydajności nauczania w wymienionej Jednostce Edukacyjnej; To znaczy, aby zmierzyć formę zgodności z obserwacji znalezionych w procesach kontroli w instytucji do kadry nauczycielskiej w celu poprawy ich codziennej praktyki w klasie, a tym samym określić odpowiednie działania, które pomagają spełnić obserwacje kontroli z jakościowego podejścia metodologicznego, aby znaleźć informacje, wrażenia i wydajność kadry nauczycielskiej.