Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU


Programowanie strukturalne(Miękka)

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
40,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,82 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Programowanie strukturalne

W połowie lat sześćdziesiątych rozwój sprzętu komputerowego oraz języków programowania umożliwił tworzenie bardziej złożonych programów. Różne podejścia do ich wytwarzania oraz szeroka dyskusja programistów doprowadziły do opracowania i sformułowania reguł programowania strukturalnego. Są one uniwersalne i aktualne do dziś oraz stanowią podstawową wiedzę dla wszystkich programistów.

Celem niniejszej książki jest przedstawienie wybranych metod programowania strukturalnego, tzn. takich, które prowadzą do poprawnej struktury, poprawy jakości oprogramowania oraz zwiększenia efektywności programistów. Może ona służyć jako podręcznik akademicki wykorzystywany w podstawowych kursach inżynierii oprogramowania. Zainteresuje również wszystkich tych, którzy zajmują się programowaniem amatorskim i chcą poszerzyć swoją wiedzę na ten temat. Od czytelnika wymaga się niewielkiego doświadczenia w zakresie podstaw programowania.

Książka prezentuje:

  • reguły dobrego stylu
  • instrukcje strukturalne
  • wybrane metody programowania strukturalnego i kodowania
  • przyczyny niestrukturalności oraz sposoby ich eliminowania
  • możliwości dalszego rozwoju metod wytwarzania programowania
  • wiele przykładów w językach Pascal, C++, Python

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Witold Malina

Ukończył Wydział Elektroniki Politechniki Gdańskiej w 1960 r. W 1974 r. uzyskał stopień doktora i rozpoczął pracę na kierunku Informatyka. W 2003 r. uzyskał tytuł profesora nauk technicznych. W latach 1981-2000 kierownik Katedry Technik Programowania, a w latach 1984-1990 prodziekan. W czasie działalności naukowo-dydaktycznej brał udział w projektach ministerialnych (CPBR nr. 8.1, cztery granty KBN) oraz programie europejskim Tempus JEP. Inicjator i współwykonawca takich programów, jak Automatyczna analiza sygnałów EKG, System Komputerowej Analizy Dziekanatów PG (grant rektora PG), Dydaktyczny System Rozpoznawania Obrazów, System Automatycznej Analizy Testów Egzaminacyjnych. Wykładowca wielu przedmiotów z obszaru Informatyki - technik programowania, systemów operacyjnych, translatorów oraz technik przetwarzania i rozpoznawania obrazów. Ostatnio zajmował się metodami inteligentnego przetwarzania informacji oraz projektowaniem i rozwojem przyjaznego interfejsu. Jest autorem/współautorem 14 książek i ponad 120 publikacji. Oprócz Politechniki Gdańskiej wykładał w WSI w Olsztynie, AMW w Gdyni, , SAN w Słupsku oraz WSNS w Gdyni.

Piotr Mironowicz

Ur. 1986 r., ojciec trójki dzieci, z zamiłowania filozof i pasjonat wędrówek po lasach. Ukończył informatykę (2010 r.) oraz matematykę (2012 r.) na Politechnice Gdańskiej. Doktorat w dziedzinie informatyki uzyskał w 2016. Wykłada przedmiot Języki Programowania na Politechnice Gdańskiej i współpracuje z Krajowym Centrum Informatyki Kwantowej. Jest autorem kilkunastu publikacji i rozdziałów w monografiach. Jego badania dotyczą przede wszystkim informatyki kwantowej i kryptografii.

79,00 zł

Renty strukturalne jako instrument prawny polityki rolnej Unii Europejskiej

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie rent strukturalnych jako instrumentu wspierania rozwoju obszarów wiejskich w ramach wspólnej polityki rolnej Unii Europejskiej: ich rodowodu, konstrukcji prawnej, celów i funkcji oraz...

Programowanie systemów sterowania

Programowanie systemów sterowania to książka omawiająca jedno z podstawowych zagadnień automatyki i inżynierii sterowania, jakim jest programowanie mikrokomputerowych systemów identyfikacji, nadzoru i sterowania obiektami przemysłowymi. A...

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu dużych możliwości ob...

SQL Zaawansowane techniki programowania

Książka ta była pierwszym podręcznikiem, który miał na celu przekształcenie programisty języka SQL w eksperta. Pierwsze wydanie ukazało się przed dziesięciu laty, i nadal ma opinię pozycji klasycznej. Nie chodzi tylko o wskazówki i techniki, ale o n...

Programowanie strukturalne i obiektowe Tom 2 Programowanie obiektowe i programowanie pod Windows

2-tomowa publikacja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, na czym polega programowanie komputerów. Zawiera treści z zakresu podstaw algorytmów, programowania strukturalnego, programowania obiektowego oraz struktur danych.Tom 1 obejmuj...

Programowanie w języku Rust

Programowanie w języku Rust to oficjalna książka na temat Rusta: języka programowania na licencji open source, który pozwala nam szybciej pisać niezawodne oprogramowanie. Rust daje możliwość kontrolowania szczegółów niskiego poziomu (jak...

Programowanie funkcyjne w języku C#.

Programowanie funkcyjne zmienia sposób myślenia o kodzie! W przypadku developerów C# techniki programowania funkcyjnego mogą znacznie poprawić zarządzanie stanem, współbieżność, obsługę wyjątków i długoterminowe u...

Nauka programowania z Minecraftem

Książka dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. "Blokowe” wprowadzenie do programowania. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w...

Windows 10 Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych

Windows 10 to uniwersalna platforma kontrolująca komputery stacjonarne, urządzenia mobilne, rozproszone urządzenia wbudowane IoT (Internet of Things), smartfony, stacje robocze, komputery przenośne, tablety, urządzenia Surface Hub, konsole Xbox, a takż...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!