Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień. Zobacz więcej »

Prowadzenie działalności gospodarczej w branży samochodowej Podręcznik - Outlet(Miękka)

Efekty kształcenia wspólne dla branży

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Prowadzenie działalności gospodarczej w branży samochodowej Podręcznik - Outlet

Podręcznik realizujący efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów branży samochodowej w zakresie PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej). Omówiono w nim m.in. podstawy formalno-prawne działalności gospodarczej, w tym: formy organizacyjno-prawne, podejmowanie, wykonywanie, zawieszanie i zakończenie działalności, przepisy prawa pracy związane z działalnością gospodarczą, analizę ekonomiczną i opodatkowanie działalności oraz optymalizację pracy przedsiębiorstwa. Nacisk położono na prowadzenie działalności gospodarczej w przedsiębiorstwie branży samochodowej, w tym: rodzaje i zakres działalności przedsiębiorstw tej branży, dobór pracowników, zasady kierowania zespołem, szkolenie i wynagradzanie pracowników, działalność marketingową i kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Przedstawiono zasady współpracy ze środowiskiem, zarządzanie jakością i zasady kontroli przedsiębiorstw, a także organizację procesu obsługowo-naprawczego w przedsiębiorstwie usługowym branży samochodowej, organizację biura obsługi klienta, zakres badań, rodzaje i działalność stacji kontroli pojazdów.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Stanisław Kowalczyk

Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autor około 300 publikacji naukowych, w tym książek, skryptów, monografii, artykułów i referatów oraz prawie 200 ekspertyz i opinii z zakresu bezpieczeństwa i jakości żywności, globalizacji, agrobiznesu, restrukturyzacji i prywatyzacji, fuzji i połączeń firm, strategii firm

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!