MENU

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

(ePrasa)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2007

  • Redakcja naukowa: Maria Lewicka

  • Wydawca: Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej i Wydawnictwo Naukowe Scholar

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 13,00 zł
12,35
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

ISSN 1896-1800

W numerze [Contents]:

Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J

an M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research], s. 191–200;

Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior], s. 201–213;

Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students], s. 214–224;

Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users], s. 225–233;

Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate], s. 234–248.

Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion]

Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology], s. 249–261;

Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories], s. 262–265;

Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism], 266–270;

Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws], s. 271–275;

Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej” Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don’t fix it – response to the article On the universality of theories in social psychology by

Maciej Dymkowski:, s. 276–279; Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology], s. 280–285.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Psychospołeczne aspekty Internetu. Redaktorzy naukowi: Krzysztof Krejtz i Jan M. Zając	191
	Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej. Jan M. Zając, Krzysztof Krejtz	191
	Psychologiczne predyktory zakupów on-line. Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny	201
	Wzorce aktywności studentów w Internecie. Patrycja Rudnicka	214
	Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników. Agata Błachnio	225
	Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby. Jan M. Zając, Dominik Batorski	234
Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja	249
	O uniwersalności teorii psychologii społecznej. Maciej Dymkowski	249
	O pożytkach z teorii średniego zasięgu. Michał Bilewicz	262
	Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu. Mirosław Kofta	266
	O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych. Maria Lewicka	271
	Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej”. Macieja Dymkowskiego, Adrian Wójcik	276
	Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej. Maciej Dymkowski	280
O czasopiśmie	286
Wskazówki dla autorów	286
Wskazówki dla recenzentów	288
Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej	290
Władze	290
Procedura przyjmowania nowych członków	291
Aktywności	291
Aktualności	292
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

16,14 zł
16,99 zł

Koński Targ 2/2013

Koński Targ powstał w roku 1996 jako nowatorski kwartalnik zawierający ogłoszenia sprzedaży koni pochodzących od prywatnych hodowców. Od tamtej pory niezmiennie jest jedyną gazetą ogłoszeniową o koniach na polskim rynku.Na przestrzen...
12,35 zł
13,00 zł

Studia Regionalne i Lokalne nr 4(78)/2019

ARTYKUŁY [ARTICLES] Mikołaj Herbst, Jakub Rok: Analiza założeń i rezultatów interwencji publicznejna przykładzieprzestrzennego rozkładu wykorzystania POKL 2007–2013na poziomie lokalnym [Intentions vs. outcomes of pu...
12,35 zł
13,00 zł

Psychologia Społeczna nr 3(26)/2013

Numer specjalny: BLIŻEJ EMOCJI [Special issue: CLOSER TO EMOTIONS]Redaktorzy tomu: Agata Błachnio i Aneta Przepiórka [Editors: Agata Błachnio and Aneta Przepiórka]W numerze [Contents]Agata Błachnio, Aneta Przepi&oa...
14,96 zł
15,75 zł

Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007

ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publiku...
17,53 zł
18,45 zł

Bank Spółdzielczy nr 4/581, wrzesień-październik 2015

Magazyn Bank Spółdzielczy miał przyjemność uczestniczyć w trzech wydarzeniach: Europejskim Kongresie Finansowym w Sopocie, Forum Strategii Bankowych oraz Forum Liderów Banków Spółdzielczych. Na wszystkich trzech wydarzeniach...
12,35 zł
13,00 zł

Zarządzanie Publiczne nr 3(5)/2008

ISSN 1898-3529 Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) – to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej in...
14,96 zł
15,75 zł

Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009

ISSN 1896-1800 Spis treści [Contents] Maria Lewicka: Psychologia kapitałów: słowo wstępne [Editorial: On the psychology of capitals], s. 7–11; Tomasz Zarycki: Kapitał kulturowy – założenia i perspektywy za...
23,75 zł
25,00 zł

Psychologia Społeczna nr 2-3(14)/2010

ISSN 1896-1800 Numer specjalny: Zaawansowane metody statystyczne; redaktor naukowy Tytus Sosnowski Special issue: Advanced statistical methods; issue editor Tytus Sosnowski Spis treści [Contents] ...
14,96 zł
15,75 zł

Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008

ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Profesor Robert Zajonc – wspomnienie [Professor Robert Zajonc – in memoriam], s. 107–108; Aleksandra Fila-Jankowska, Konrad Jankowski: Parametry psychometryczne metody symulow...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!