MENU

Reflective teachers in the modern educational context

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Konin, 2012

  • Autor: Marek Derenowski

  • Wydawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 16,00 zł
14,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Reflective teachers in the modern educational context

Publikacja ma na celu zapoznanie czytelników ze specyfiką pracy nauczyciela, a także z procesem rozwijania refleksyjności nauczycielskiej. Opisuje zmieniającą się rolę nauczyciela w klasie i przedstawia wybrane formy rozwoju zawodowego nauczycieli. Jeden z rozdziałów poświęcony został badaniom dotyczącym rozwijania refleksyjności nauczycielskiej, opartych na dziennikach nauczycielskich. Całość może stanowić doskonałe uzupełnienie kursu metodycznego dla studentów, a także funkcjonować jako materiał pomocny przy pisaniu pracy dyplomowych i magisterskich.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
INTRODUCTION	7
CHAPTER 1. THE CHANGING ROLE OF THE TEACHER	13
	1.1 The nature of roles	13
	1.2. Methodology and the teachers’ roles	14
	1.3. Teacher-centerdness vs. learner-centerdness	14
	1.4. Cultural dimensions of teachers roles	19
		1.4.1. Teacher roles in Western culture	20
		1.4.2. Teacher roles in Eastern culture	21
	1.5. An overview of teacher’s roles in various language teaching methods	22
		1.5.1. Teacher centered methods	24
			1.5.1.1. Grammar Translation method	24
			1.5.1.2. Direct method	26
			1.5.1.3. Audiolingual method	27
		1.5.2. Learner centered methods	28
			1.5.2.1. Community Language Learning	29
			1.5.2.2. Suggestopedia	30
			1.5.2.3. The Silent Way	31
			1.5.2.4. Total Physical Response	32
			1.5.2.5. Natural Approach	33
			1.5.2.6. Communicative Language Teaching	34
	1.6. Teacher roles in the contemporary classroom	36
		1.6.1. Teacher roles reflecting institutional factors	36
		1.6.2. Roles reflecting the influence of attitudes and beliefs	37
		1.6.3. Roles reflecting a personal view of teaching	38
		1.6.4. The teachers’ roles determined by their personal views	38
	1.7. Diversity of roles and their characteristics	39
		1.7.1. Motivator	40
		1.7.2. Controller	40
		1.7.3. Assessor	42
		1.7.4. Organizer	42
		1.7.5. Prompter	43
		1.7.6. Participant	44
		1.7.7. Resource	44
		1.7.8. Tutor	45
		1.7.9. Counselor	45
		1.7.10. Facilitator	47
CHAPTER 2. DESCRIBING TEACHERS AND TEACHING	49
	2.1. Models of language teacher education	49
		2.1.1. The craft model	49
		2.1.2. The applied science model	50
		2.1.3. The reflective model	51
	2.2. Teching strategies	54
		2.2.1. The intarlingual vs. crosslingual strategy	54
		2.2.2. The analytic vs. experiential strategy	58
		2.2.3. The explicit vs. implicit strategy	62
	2.3. Teacher beliefs	64
		2.3.1. Beliefs about learners	66
		2.3.2. Beliefs about learning	68
		2.3.3. Beliefs about language teaching	69
		2.3.4. Beliefs about themselves	70
		2.3.5. Beliefs about language teaching as a profession	71
		2.3.6. Beliefs about the program and the curriculum	72
	2.4. Teacher decision making	73
		2.4.1. Planning related decisions	73
		2.4.2. Interactive decisions	74
		2.4.3. Evaluative decisions	74
	2.5. Professional competences of a teacher	75
	2.6. Good language teacher	77
		2.6.1. Interactive skills	78
		2.6.2. Pedagogical skills	80
		2.6.3. Language skills	81
		2.6.4. Dydactic skills	82
	2.7. Effective teaching	83
	2.8. Teacher’s motivation	86
		2.8.1. The definition of motivation to teach	86
		2.8.2. Teacher motivation and social contextual influences	87
		2.8.3. Negative influences on teacher motivation	89
			2.8.3.1. Stress	89
			2.8.3.2. Restricted autonomy	90
			2.8.3.3. Insufficient self-efficacy	91
			2.8.3.4. Lack of intellectual challenge	91
			2.8.3.5. Inadequate career structure	92
		2.8.4. The motivation of language teachers	93
		2.8.5. The Pygmalion effect	94
	2.9. Professional burnout	96
		2.9.1. Causes of stress and professional burnout	96
		2.9.2. Maslach’s theory of burnout	98
		2.9.3. Psychosocial determinants and correlatives of burnout	103
			2.9.3.1. Sociodemographic variables	103
			2.9.3.2. Personality and individual variables	104
			2.9.3.3. Variables connected with work and its organization	106
	2.10. Professional development	107
		2.10.1. Defining professional development	107
		2.10.2. Professional and personal development	109
		2.10.3. Professional development and commitment	109
		2.10.4. Reasons for teacher development	110
			2.10.4.1. Institutional perspective	110
			2.10.4.2. Personal perspective	111
		2.10.5. Teacher’s education and development and their influence on education service	112
		2.10.6. Professional development vs. career promotion	113
CHAPTER 3. THE PROCESS OF BECOMING A REFLECTIVE TEACHER	117
	3.1. The concept of reflective teaching	118
	3.2. Thinking about reflective teaching	119
		3.2.1. The idea of reflection	120
		3.2.2. Critical reflection	120
	3.3. Different approaches to reflective teaching	121
		3.3.1. Technical Rationality	121
		3.3.2. Reflection-in-action	122
		3.3.3. Reflection-on-action	122
		3.3.4. Reflection-for-action	122
		3.3.5. Action research	123
	3.4. A process for reflection	125
	3.5. Reflective development	126
		3.5.1. Exploring through observation	126
		3.5.2. Exploring through action research	131
		3.5.3. Exploring through supervisor	132
		3.5.4. Exploring through journal writing	134
			3.5.4.1. What is a journal?	134
			3.5.4.2. The reasons for journal writing	135
			3.5.4.3. Journal writng skills	136
			3.5.4.4. Journal writing strategies	137
			3.5.4.5. What do teachers write about?	138
			3.5.4.6. Different types of journals	139
			3.5.4.7. Types of responses	141
CHAPTER 4. DIALOGUE JOURNAL AS A MEANS OF INCREASING TEACHERS’ REFLECTIVITY – STUDY	145
	4.1. Aims of the research	145
	4.2. Study questions	146
	4.3. Study design	147
	4.4. The instruments	147
	4.5. Subjects	147
	4.6. The results of the study	148
	4.7. Conclusions	171
	4.8. Suggestions for further study	173
BIBLIOGRAPHY	177
APPENDIX 1	189
APPENDIX 2	191
APPENDIX 3	193
APPENDIX 4	195
APPENDIX 5	197
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji
Słowa kluczowe: english nauczyciele edukacja

Inni Klienci oglądali również

18,92 zł
22,00 zł

Modern separation techniques

An active compound is a substance or mixture of substances to be applied in the manufacture of a pharmaceutical product and to induce a pharmacologica, immunological or metabolic action in order to restore, improve or change physiological functions, as...
13,41 zł
14,90 zł

The Modern Prometheus

Sir Francis Kernham has returned from 10 years in the colonies where he has made a fortune. He is looking for Marcia, the struggling young actress who shared his misery in a Chelsea boardinghouse. He searches everywhere for her, fearful of what she may...
18,90 zł
25,20 zł

Medicina antiqua mediaevalis et moderna. Historia- filozofia - religia

Celem niniejszej publikacji jest prezentacja wybranych aspektów badań nad medycyną starożytną, średniowieczną i nowożytną. Redaktorom tomu zależało na uwidocznieniu medycznego dziedzictwa i wpływów kulturowych, dlatego przyjęli szeroki za...
48,30 zł
69,00 zł

English in Legal Context

English in Legal Context · bogaty zbiór różnorodnych tekstów i ćwiczeń do nauki języka angielskiego dla prawników,· znakomity materiał do prowadzenia kursów Legal English i samodzielnej...
45,75 zł
61,00 zł

Academic teachers under stress in the publish or perish era

This book is dedicated to all scholars from all over the world that choose very difficult profession and struggle nowadays with "publish and perish" academic culture. The empirical study presented in the book focuses on academic teacher stres...
20,28 zł
26,00 zł

Tristitia moderna. Pasja mitu tristanowskiego w nowoczesnej literaturze, filozofii i muzyce

Głównym zamysłem badawczym książki jest próba przedstawienia morfologii wyjątkowego momentu w dziejach modernizmu, jakim była „rewolucyjna” de facto zmiana estetyczna w zakresie „kultury oka” i „kultury ucha&...
13,41 zł
14,90 zł

A Modern Utopia

H.G Wells wrote many tales of adventure and exploration, which were fascinating to early twentieth century readers as transportation to faraway lands was so difficult back then. Wells’ „Modern Utopia” was first published in 1905. It s...
28,35 zł
31,50 zł

Manufacturer – retailer relationships. The context of business models

The issue of manufacturer - retailer relationships has been discussed since the end of the 70s of the previous century. (....) In the literature devoted to inter-organisational relations, horizontal relationships have been predominantly studied while o...
0,86 zł
1,00 zł

Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

The aim of the study was to identify the main issues and key areas typical for decisions taken in supply chains, demonstrating a new approach to inventory management as a process of value added creation. The problems discussed by the authors have been ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!