Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Rekiny biznesu w mediach(Miękka ze skrzydełkami)

Sztuka tworzenia profilu publicznego

4.00  [ 5 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej (nie dotyczy pakietów).

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
8,50 zł
7,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Rekiny biznesu w mediach

Jak stworzyć wizerunek lidera?

Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Efektem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – z którymi w książce Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego rozmawia Aleksandra Ślifirska.

Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.

Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.

Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.

(Z wypowiedzi autorki)

Patroni medialni:
Gazeta BBC   PRoto   Marketer+   ThinkTank rekomenduje   Rzeczpospolita   Bloomberg Business Polska Bankier.pl

Obejrzyj film

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Aleksandra Ślifirska

Doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej. Autorka bestsellerowego poradnika Medialne lwy dla rekinów biznesu (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
fragment(pdf)
fragment
2 MB

Media wyznaniowe w Polsce 1989-2004

Media masowe nie są dla Kościołów wyłącznie prostym narzędziem ewangelizacji. Obecność Kościołów w mediach i mediów w Kościołach prowokuje nowe sytuacje, stawia je wobec nowych wyzwań i problemów. Na przykład przed kanonista...

Polsko-angielski słownik biznesu

To podręczne kompendium przeszło 6000 podstawowych terminów i wyrażeń związanych ze współczesną gospodarką rynkową, obejmujące zwłaszcza takie obszary, jak: handel zagraniczny, bankowość, finanse, zarządzanie, prawo handlowe, ubezpieczeni...
65,00 zł

Media Mosaic Modern Media in the World

Współczesne media, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stały się ważnym elementem procesu globalizacji. Obecna, wyjątkowa pozycja mediów wynika przede wszystkim z tego, że współczesne media mają autentyczną władzę w sferze kontrol...

Media i komunikowanie masowe

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikow...

Liderki biznesu Jak zwyciężać i zmieniać świat

Książka została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu.13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman.Poruszone są w niej kwestie:· partnerstwa w biznesie,· ...

Mediacja w sprawach gospodarczych jako narzędzie wspierające sukces w biznesie

Książka – poza szczegółową prezentacją wieloaspektowych zagadnień związanych z polubownym rozwiązywaniem sporów cywilnych, w tym gospodarczych, w drodze mediacji – stanowi również próbę skłonienia przedsiębiorc&o...

Stawka większa niż biznes

Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobien...

Model biznesu sieci przedsiębiorstw

Przyjęta przez Autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest nowatorska. Oparto tę metodę na bogatym aparacie naukowym, który Autor szczegółowo opisuje i prawidłowo stosuje. Opracowana propozycja identyfikacji składników i relacji w modelu...
44,90 zł

Totalnie wszystko o rekinach

Takiej książki o rekinach jeszcze nie było! Odkryj wszystko, co należy wiedzieć o nich i innych podwodnych stworach. Znajdziesz tu: • Zadziwiające – ale prawdziwe – fakty o rekinach • Pogłębioną wiedzę o morz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!