MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Satysfakcja klienta w branży bankowości mobilnej w Pakistanie

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 394,46 zł
Najniższa cena z 30 dni: 394,46 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

355,01
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Satysfakcja klienta w branży bankowości mobilnej w Pakistanie

Bankowość mobilna zaznaczyła tę dekadę jako najnowsze osiągnięcie technologiczne w sektorze finansowym. Motywem przyjęcia tej technologii jest zapewnienie klientom łatwości użytkowania i szybkich usług bankowych u ich drzwi. Pojawienie się Internetu doprowadziło do rozwoju handlu mobilnego. Umożliwił on klientom prowadzenie działalności bankowej za pomocą mobilnych urządzeń telekomunikacyjnych. Kraje rozwijające się, takie jak Pakistan, przyjęły ostatnio tę technologię, co umożliwiło przeprowadzenie badań, prognozując czynniki decydujące o jej przyjęciu. Badanie obejmuje pięć czynników decydujących o przyjęciu technologii: czynnik organizacyjny, technologiczny, strategiczny, funkcjonalny i ekonomiczny. Celem badania jest określenie, który z tych czynników postrzega się jako istotny z punktu widzenia satysfakcji klienta.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

41,08 zł
52,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
44,99 zł
49,99 zł

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyc...
50,71 zł
69,30 zł

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
53,10 zł
59,00 zł

Rozszyfruj klienta Sprzedawaj więcej

Sprzedawaj więcej. Szybciej. ŁatwiejCzy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec....
67,50 zł
75,00 zł

Zielona rewolucja w polskiej bankowości

Monografia koncentruje się na wpływie ryzyka klimatycznego na działalność banków komercyjnych, w tym zwłaszcza na inne rodzaje ryzyka bankowego. Szczególną uwagę poświęcono uwarunkowaniom kredytowania zielonej energetyki w Polsce. Jest to...
34,76 zł
44,00 zł

Elementy finansów i bankowości

W książce przedstawiono "podstawy finansów" (wstęp do finansów) w skondensowanej, zrozumiałej, usystematyzowanej formie. Studiującym finanse potrzebna jest na wstępie znajomość ich "struktury teoretycznej", swoistego k...
23,05 zł
31,50 zł

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania...
29,04 zł
44,00 zł

Wadliwy klient

Nie ma głupich zleceń, są tylko wadliwi klienci. Detektyw Dominiczak jedzie na spotkanie z kolejnym zleceniodawcą. Sytuacja nie należy do przyjemnych, jako że szoferem Matyldy jest grabarz. Zdecydowanie nie sprzyja to negocjacjom, a co dopiero odmowie....
45,00 zł
50,00 zł

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z f...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!