MENU
KOMPLET

Scratch PAKIET: Bawimy się programując w Scratchu 3 + Twórz własne gry w Scratchu! + Oficjalny podręcznik ScratchJr

Cena detaliczna: 207,00 zł
155,25
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 51,75 zł
Stan magazynowy: Duża liczba
Wysyłka: 24h
{value=Dostawa, value_en=Dostawa}
{value=, value_en=}
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Dodaj do schowka

Scratch PAKIET: Bawimy się programując w Scratchu 3 + Twórz własne gry w Scratchu! + Oficjalny podręcznik ScratchJr

Bawimy się programując w Scratchu 3

Dzięki Bawimy się, programując w Scratchu 3 nauczysz się programować poprzez tworzenie niezwykłych gier. Przygotuj się na niszczenie asteroid, rzucanie piłką do kosza i bieganie po labiryncie! Każda gra zawiera przystępnie podane instrukcje wzbogacone kolorowymi ilustracjami, pytaniami kontrolnymi i kreatywnymi zadaniami programistycznymi. Chcesz dodać więcej poziomów albo tajne kody? Nie ma problemu, wystarczy, że dopiszesz trochę kodu.


Twórz własne gry w Scratchu!

W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier.


Oficjalny podręcznik ScratchJr

Oficjalny podręcznik ScratchJr to znakomity towarzysz tej bezpłatnej aplikacji, który ułatwia kodowanie i zabawę. Dzieci uczą się programować, łącząc bloczki kodu, aby postacie poruszały się, skakały, tańczyły i śpiewały. Każdy rozdział obejmuje kilka zadań, które opierają się na poprzednich zadaniach, tworząc w wyniku ostateczny projekt. Te przydatne zadania pomagają dzieciom rozwijać informatyczny sposób myślenia, rozwiązywać problemy oraz umiejętności projektowe.