Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Akcja akademicka

Bawimy się programując w Scratchu 3(Miękka)

4.39  [ 13 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,49 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Bawimy się programując w Scratchu 3

Scratch – barwny język programowania metodą przeciągnij i upuść – jest używany przez miliony osób na całym świecie. Nowa wersja Scratch 3 ma dodatkowe funkcje, zaktualizowany interfejs i nowe bloki programistyczne. Aktualnej wersji można używać zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki czemu możesz uczyć się programować nawet w podróży.

Dzięki Bawimy się, programując w Scratchu 3 nauczysz się programować poprzez tworzenie niezwykłych gier. Przygotuj się na niszczenie asteroid, rzucanie piłką do kosza i bieganie po labiryncie! Każda gra zawiera przystępnie podane instrukcje wzbogacone kolorowymi ilustracjami, pytaniami kontrolnymi i kreatywnymi zadaniami programistycznymi. Chcesz dodać więcej poziomów albo tajne kody? Nie ma problemu, wystarczy, że dopiszesz trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry jak:

  • W labiryncie – programuj i wydostań kota z labiryntu
  • Linie tęczy – twórz olśniewające animacje
  • Łowca asteroid – opracuj przygodową grę w kosmosie
  • Koszykówka – strzelaj do kosza dzięki grawitacji
  • Brick Breaker – zrób nową wersję gry Breakout
  • Gra platformowa zainspirowana SuperMario Bros

Nauka programowania nie powinna być drętwa i nudna. Z książką „Bawimy się, programując w Scratchu 3” będzie to świetna zabawa!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 14.pdf(pdf)
67 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 116-117-min.pdf(pdf)
106 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 15.pdf(pdf)
99 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 13.pdf(pdf)
106 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 80-min.pdf(pdf)
68 KB

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jest autorem wielu bestsellerowych książek do nauki programowania dla osób początkujących na temat języka Python i Scratch.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 14.pdf(pdf)
67 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 116-117-min.pdf(pdf)
106 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 15.pdf(pdf)
99 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 13.pdf(pdf)
106 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 80-min.pdf(pdf)
68 KB

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 5 roku życia (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania w takich językach jak: Ruby, Python, JavaScript i Scratch. Znajdują się w niej również książki z zakresu grafiki i animacji. Mali majsterkowicze znajdą tu dla siebie książki o tworzeniu ciekawych projektów z wykorzystaniem Arduino i Raspberry Pi.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

Kup w komplecie

Scratch PAKIET: Bawimy się programując w Scratchu 3 + Twórz własne gry w Scratchu! + Oficjalny podręcznik ScratchJr
Bawimy się programując w...
Bawimy się programując w...
Książka (Miękka)
Twórz własne gry w Scrat...
Twórz własne gry w Scrat...
Książka (Miękka)
Oficjalny podręcznik Scr...
Oficjalny podręcznik Scr...
Książka (Miękka)

153,66

Oszczędzasz 43,34 zł

Inni Klienci oglądali również

Uczucia Gucia Baw się z Guciem

40 wyjątkowych zadań dla wszystkich małych fanów Gucia.Poczytaj o uczuciach Gucia, a potem baw się razem z nim. W książce znajdziecie wiele ciekawych zadań, kolorowe naklejki, a także koło emocji i grę memory do wycięcia.Dobra zabawa...

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfi...

Maigret się bawi

Lakoniczność, żelazna logika i świetnie sportretowane środowiska to główne walory kryminałów Simenona.Jacek Szczerba, „KSIĄŻKI. MAGAZYN DO CZYTANIA”Od trzech lat komisarz Maigret nie miał urlopu. Tego upalneg...

Twórz własne gry w Scratchu!

W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier....

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w...

Baw się Wyspa dinozaurów Łamigłówki i naklejki

W książkach z serii „Baw się” dzieci znajdą rozmaite zadania i różne formy aktywności, dzięki którym szybko rozprawią się z nudą! Mogą rysować, kolorować, wyszukiwać szczegóły, łączyć kropki, rozwiązywać labirynty i robić wiele innych zadań, które gwa...

Składaj i baw się Las

Ta urocza książeczka z elementami do wypchnięcia i złożenia pozwala dzieciom samodzielnie tworzyć modele leśnych zwierząt. Lis, borsuk, sowa i jeleń będą wspaniałymi towarzyszami zabawy. Książka zawiera również wiele interesujących fakt&oa...

Moje pierwsze 100 pojazdów Odkrywaj i baw się

W tej książce Wasze dziecko pozna ponad 100 pojazdów z całego świata, a dzięki kilkudziesięciu otwieranym okienkom nauka będzie dla niego świetną zabawą.

Baw się i ucz! Kształty Marvel Spidey i Super-Kumple

Seria książek "Baw się i ucz... z Marvelem" przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.Dzięki różnorodnym, konsultowanym z pedagogami zadaniom o zwiększającym się stopniu trudności maluchy rozwijają umie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!