Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Podręczniki na studia

Bawimy się programując w Scratchu 3(Miękka)

4.00  [ 4 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
8,50 zł
7,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Bawimy się programując w Scratchu 3

Scratch – barwny język programowania metodą przeciągnij i upuść – jest używany przez miliony osób na całym świecie. Nowa wersja Scratch 3 ma dodatkowe funkcje, zaktualizowany interfejs i nowe bloki programistyczne. Aktualnej wersji można używać zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki czemu możesz uczyć się programować nawet w podróży.

Dzięki Bawimy się, programując w Scratchu 3 nauczysz się programować poprzez tworzenie niezwykłych gier. Przygotuj się na niszczenie asteroid, rzucanie piłką do kosza i bieganie po labiryncie! Każda gra zawiera przystępnie podane instrukcje wzbogacone kolorowymi ilustracjami, pytaniami kontrolnymi i kreatywnymi zadaniami programistycznymi. Chcesz dodać więcej poziomów albo tajne kody? Nie ma problemu, wystarczy, że dopiszesz trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry jak:

  • W labiryncie – programuj i wydostań kota z labiryntu
  • Linie tęczy – twórz olśniewające animacje
  • Łowca asteroid – opracuj przygodową grę w kosmosie
  • Koszykówka – strzelaj do kosza dzięki grawitacji
  • Brick Breaker – zrób nową wersję gry Breakout
  • Gra platformowa zainspirowana SuperMario Bros

Nauka programowania nie powinna być drętwa i nudna. Z książką „Bawimy się, programując w Scratchu 3” będzie to świetna zabawa!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 13.pdf(pdf)
106 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 80-min.pdf(pdf)
68 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 116-117-min.pdf(pdf)
106 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 15.pdf(pdf)
99 KB
Bawimy sie programujac w Scratchu 3 str 14.pdf(pdf)
67 KB

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jest autorem wielu bestsellerowych książek do nauki programowania dla osób początkujących na temat języka Python i Scratch.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

Miś Tuliś bawi się w chowanego

Tego Misia o wielkim sercu kochają dzieci w 30 krajach!Miś Tuliś uwielbia się chować, ale jest za duży i zawsze jego najłatwiej znaleźć.Zasmucony, chce dać za wygraną. Wtedy Owieczka proponuje, żeby nie przerywał zabawy, tylko spr&oac...

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w...

Uczucia Gucia Baw się z Guciem

40 wyjątkowych zadań dla wszystkich małych fanów Gucia.Poczytaj o uczuciach Gucia, a potem baw się razem z nim. W książce znajdziecie wiele ciekawych zadań, kolorowe naklejki, a także koło emocji i grę memory do wycięcia.Dobra zabawa...

Bawimy się wesoło + CD

Bawimy się wesoło to wyjątkowa książka zawierająca najpopularniejsze i najciekawsze piosenki wraz ze scenariuszami zabaw dla dzieci. Do książki dołączyliśmy płytę z 24 piosenkami, w tym także utworami w wersji instrumentalnej. Dodatkowo każdy tekst zos...

Baw się kodem! Twoja własna gra CoderDojo Nano

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach ...

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfi...

Młodzi giganci programowania Scratch

Programowanie? Ze Scratchem to czysta przyjemność!Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zo...

Baw się i rośnij

Rodzicom często brakuje inspiracji, jak pobudzić rozwój społeczny i komunikację dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Z pomocą przychodzi praktyczna książka Tali Berman i Abby Rappaport, terapeutek od wielu lat pracujących z dziećmi z autyzmem, za...

Maigret się bawi

Lakoniczność, żelazna logika i świetnie sportretowane środowiska to główne walory kryminałów Simenona.Jacek Szczerba, „KSIĄŻKI. MAGAZYN DO CZYTANIA”Od trzech lat komisarz Maigret nie miał urlopu. Tego upalneg...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!