Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Kodowanie z Minecraftem.(Miękka)

Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia

5.00  [ 4 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
55,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Kodowanie z Minecraftem.

Wydobywasz diamenty, tworzysz dziesiątki narzędzi i budujesz wszelkiego rodzaju konstrukcje – a gdyby tak zaprogramować roboty, aby robiły to wszystko za Ciebie w krótkim czasie?

Z książki Kodowanie z Minecraftem® dowiesz się, jak stworzyć wirtualną armię robotów za pomocą Lua – języka programowania stosowanego przez profesjonalnych twórców gier. Dzięki projektom kodowanym krok po kroku zobaczysz, jak pisać programy, które automatycznie wydobywają i zbierają materiały, wytwarzają przedmioty i budują wszystko, co tylko można sobie wyobrazić. Przy okazji poznasz podstawowe pojęcia informatyczne takie jak typy danych, funkcje czy zmienne.

Nauczysz się, jak:

  • Programować roboty, które podejmują mądre decyzje, za pomocą sterowania przepływem.
  • Ponownie wykorzystywać kod, aby roboty mogły uprawiać i zbierać dowolne rośliny, w tym pszenicę, trzcinę cukrową, a nawet kaktusy!
  • Zaprogramować fabrykę, która wywarza nieskończone ilości materiałów budowlanych.
  • Zaprojektować algorytm tworzenia ścian i budowli o dowolnym rozmiarze.
  • Zakodować wymachującego kilofem drwala-robota!
  • Stworzyć robota, który wykopuje schody umożliwiające bezpieczną eksplorację.

Dodatkowe zadania zawarte w każdym rozdziale pomogą Ci przenieść twoje umiejętności kodowania na wyższy poziom. Po przeczytaniu książki zrozumiesz, jak potężne może być kodowanie i będziesz miał mnóstwo robotów na swoje zawołanie.

Wymagania: system Windows 7 lub nowszy; macOS 10.10 lub nowszy.



Patroni:


Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Kodowanie z Minecraftem s108-109.pdf(pdf)
100 KB

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci jak i dorosłych. Jego podręczniki do programowania można znaleźć na stronie https://inventwithpython.com/. Jest autorem bestsellerów Automate the Boring Stuff with Python i Scratch Programming Playground.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

Inni Klienci oglądali również

Swift 4 Koduj jak mistrz

Historia Swifta rozpoczęła się w 2014 r. Dziś jest najważniejszym językiem programowania dla platform macOS i iOS. Charakteryzuje się zwięzłą i przejrzystą składnią, jest przy tym wygodny i elastyczny, a jego nauka nie powinna sprawiać problemów...

Nauka programowania z Minecraftem

Książka dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. "Blokowe” wprowadzenie do programowania. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w...

Tajemnice kodowania Edukacja społeczno-przyrodnicza

Kreatywna zabawa i innowacyjne nauczanie w domu i szkole! Ucz się, rozwijaj, myśl algorytmami! Sięgnij po nowatorską serię wykorzystującą kody QR! Różnorodny zestaw ćwiczeń, krok po kroku, pomoże Ci zdobyć podstawowe umiejętności programisty. Od...

Modelowanie, diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami

W książce przedstawiono zaawansowane metody i algorytmy modelowania procesów dynamicznych, odkrywania wiedzy w bazach danych, budowy symulatorów, diagnostyki procesów i systemów oraz nadrzędnego sterowania, samostrojenia i a...

Język C# w 7 dni.

Język C# to nowoczesne narzędzie programowania obiektowego stworzone przez Microsoft. Wyjątkowo przydatne, wielofunkcyjne i powszechnie używane. Także ze względu na wieloplatformowość i otwartą specyfikację. Jednak najważniejsze, że wystarczy gruntowni...

Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów

JavaScript i jQuery sprawdź je w praktyce! Pierwsze kroki, czyli JavaScript i jQuery dla początkujących JavaScript i jego możliwości, czyli skrypty do samodzielnej modyfikacji jQuery, czyli genialny framework pełen skry...

TDD Programowanie w Javie sterowane testami

Programowanie sterowane testami (ang. test-driven development — TDD) nie jest nową metodyką. Jej praktyczne zastosowanie pozwala na rozwiązanie wielu problemów związanych z procesami rozwijania i wdrażania oprogramowania. Mimo ogromnych za...

Oficjalny podręcznik ScratchJr

Zabawa z programowaniem! ScratchJr to bezpłatny język wprowadzający do programowania komputerowego, który działa na urządzeniach iPad oraz na tabletach z systemem Android. ScratchJr powstał na bazie Scratcha, bardzo popularnego języka progra...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!