Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Kodowanie z Minecraftem.(Miękka)

Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia

3.60  [ 16 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
56,58
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,42 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Kodowanie z Minecraftem.

Wydobywasz diamenty, tworzysz dziesiątki narzędzi i budujesz wszelkiego rodzaju konstrukcje – a gdyby tak zaprogramować roboty, aby robiły to wszystko za Ciebie w krótkim czasie?

Z książki Kodowanie z Minecraftem® dowiesz się, jak stworzyć wirtualną armię robotów za pomocą Lua – języka programowania stosowanego przez profesjonalnych twórców gier. Dzięki projektom kodowanym krok po kroku zobaczysz, jak pisać programy, które automatycznie wydobywają i zbierają materiały, wytwarzają przedmioty i budują wszystko, co tylko można sobie wyobrazić. Przy okazji poznasz podstawowe pojęcia informatyczne takie jak typy danych, funkcje czy zmienne.

Nauczysz się, jak:

  • Programować roboty, które podejmują mądre decyzje, za pomocą sterowania przepływem.
  • Ponownie wykorzystywać kod, aby roboty mogły uprawiać i zbierać dowolne rośliny, w tym pszenicę, trzcinę cukrową, a nawet kaktusy!
  • Zaprogramować fabrykę, która wywarza nieskończone ilości materiałów budowlanych.
  • Zaprojektować algorytm tworzenia ścian i budowli o dowolnym rozmiarze.
  • Zakodować wymachującego kilofem drwala-robota!
  • Stworzyć robota, który wykopuje schody umożliwiające bezpieczną eksplorację.

Dodatkowe zadania zawarte w każdym rozdziale pomogą Ci przenieść twoje umiejętności kodowania na wyższy poziom. Po przeczytaniu książki zrozumiesz, jak potężne może być kodowanie i będziesz miał mnóstwo robotów na swoje zawołanie.

Wymagania: system Windows 7 lub nowszy; macOS 10.10 lub nowszy.



Patroni:


Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Kodowanie z Minecraftem s108-109.pdf(pdf)
100 KB

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci jak i dorosłych. Jego podręczniki do programowania można znaleźć na stronie https://inventwithpython.com/. Jest autorem bestsellerów Automate the Boring Stuff with Python i Scratch Programming Playground.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

Inni Klienci oglądali również

Modelowanie, diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami

W książce przedstawiono zaawansowane metody i algorytmy modelowania procesów dynamicznych, odkrywania wiedzy w bazach danych, budowy symulatorów, diagnostyki procesów i systemów oraz nadrzędnego sterowania, samostrojenia i a...

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051

Książka wprowadza czytelnika w tajniki budowy i programowania mikrokontrolera 8051. Zakres omawianego materiału obejmuje wykorzystanie elementów zawartych w mikrokontrolerze oraz sterowanie różnorodnych elementów zewnętrznych. Każdy temat poparty je...

Nauka programowania z Minecraftem

Książka dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. "Blokowe” wprowadzenie do programowania. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w...

Tajemnice kodowania Edukacja polonistyczna

Kreatywna zabawa i innowacyjne nauczanie w domu i szkole! Ucz się, rozwijaj, myśl algorytmami! Sięgnij po nowatorską serię wykorzystującą kody QR! Różnorodny zestaw ćwiczeń, krok po kroku, pomoże Ci zdobyć podstawowe umiejętności programisty. Od...

Tajemnice kodowania Edukacja matematyczna

Kreatywna zabawa i innowacyjne nauczanie w domu i szkole! Ucz się, rozwijaj, myśl algorytmami! Sięgnij po nowatorską serię wykorzystującą kody QR! Różnorodny zestaw ćwiczeń, krok po kroku, pomoże Ci zdobyć podstawowe umiejętności programisty. Od...
9,99 zł

Sam koduję! Zadania dla przedszkolaków 5-6 lat

Kodować można od najmłodszych lat, a nauka kodowania może być świetną, rozwijającą zabawą. „Sam koduję! Zadania dla przedszkolaków 5–6 lat” to zbiór ciekawych ćwiczeń w atrakcyjnej szacie graficznej. Bogaty zestaw naklej...
7,99 zł

Ćwiczenia z kodowania Będę programistą klasy 1-3

Kodowanie to klucz do świata komputerów i doskonały sposób rozwijania wielu kompetencji. Nauka kodowania to jednocześnie nauka przyczynowo-skutkowego myślenia, dostrzegania oraz rozwiązywania problemów – nie tylko wcześniej s...
7,99 zł

Zadania z kodowania Będę programistą klasy 1-3

Kodowanie to klucz do świata komputerów i doskonały sposób rozwijania wielu kompetencji. Nauka kodowania to jednocześnie nauka przyczynowo-skutkowego myślenia, dostrzegania oraz rozwiązywania problemów – nie tylko wcześniej s...
9,99 zł

Już koduję! Zadania dla przedszkolaków 5-6 lat

Kodować można od najmłodszych lat, a nauka kodowania może być świetną, rozwijającą zabawą. „Już koduję! Zadania dla przedszkolaków 5–6 lat” to zbiór ciekawych ćwiczeń w atrakcyjnej szacie graficznej. Bogaty zestaw naklej...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!