Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Misja Python(Miękka)

Utwórz swoją kosmiczną grę!

4.10  [ 18 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
51,75
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,25 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN
Darmowa dostawa

Misja Python

Misja Python to praktyczny kurs budowania gry komputerowej w języku Python - języku programowania, który jest przyjazny dla początkujących i wykorzystywany nie tylko przez miliony profesjonalistów, ale również hobbystów programujących dla rozrywki.

W Misji Python zaprogramujesz prawdziwą grę przygodową z zagadkami, grafiką, dźwiękami i animacjami. Zabawa polega na ewakuowaniu się ze stacji kosmicznej, zanim skończy Ci się powietrze. Aby uciec przed niebezpieczeństwem, musisz badać teren, zbierać różne przedmioty i rozwiązywać zagadki, omijając jednocześnie zabójcze drony i toksyczne wycieki. Po zbudowaniu gry możesz podzielić się nią z przyjaciółmi!

Pisząc kod, nauczysz się podstaw języka Python i dowiesz się jak:

  • Przechowywać dane w zmiennych, listach i słownikach
  • Dodawać do gry obsługę klawiszy
  • Tworzyć funkcje w celu grupowania instrukcji
  • Budować pętle do powtarzania fragmentów kodu
  • Dodawać do gry obiekty graficzne, dźwięk i animacje

Książka korzysta z Pygame Zero - darmowego oprogramowania, ułatwiającego budowanie gier. Co więcej, wszystkie wykorzystywane w grze obrazki, dźwięki i kod są dostępne do bezpłatnego pobrania.

Zbuduj tę grę!

Wymagania: instalacja (darmowej) wersji Python 3.x w systemie Windows lub Raspberry Pi.







Patroni:


Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Misja Python str 61-62.pdf(pdf)
95 KB
Misja Python str 266-267.pdf(pdf)
90 KB
Misja Python str 155-156.pdf(pdf)
114 KB
Misja Python str 85-86.pdf(pdf)
76 KB

Sean McManus

Jest autorem specjalizującym się w dziedzinie technologii i biznesu. Inne jego książki to między innymi Cool Scratch Projects in Easy Steps, Scratch Programming in Easy Steps, Coder Academy oraz Raspberry Pi For Dummies (której współautorem jest Mike Cook). Pracował jako niezależny copywriter dla największych firm technologicznych na świecie. W powieści Earworm opisuje tajniki przemysłu muzycznego, ujawniając zmowę zmierzającą do zastąpienia prawdziwych zespołów muzyką generowaną przez komputery. Sean był wolontariuszem Code Club, pomagając uczniom lokalnej szkoły w nauce programowania. Na jego stronie internetowej www.sean.co.uk znaleźć można przykładowe rozdziały książek i dodatkowe materiały.

Monty Python Autobiografia według Monty Pythona

Oto oficjalna, najpełniejsza, rzęsista, absolutnie-odmienna-od-czegokolwiek-dotąd autobiografia Pythonów. Ponad czterdzieści lat temu pięciu Brytyjczyków – plus jeden kuriozalny Amerykanin – zmieniło zasady komedii...

Python dla dzieci

Python to potężny, wyrazisty język programowania, którego łatwo się nauczyć i przyjemnie używać! Niestety, książki do nauki tego języka są często nudne, mdłe i bezbarwne, a ich lektura nie daje nikomu radości.Książka stanowi atrakcyjne wprowa...

Modelowanie, diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami

W książce przedstawiono zaawansowane metody i algorytmy modelowania procesów dynamicznych, odkrywania wiedzy w bazach danych, budowy symulatorów, diagnostyki procesów i systemów oraz nadrzędnego sterowania, samostrojenia i a...

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051

Książka wprowadza czytelnika w tajniki budowy i programowania mikrokontrolera 8051. Zakres omawianego materiału obejmuje wykorzystanie elementów zawartych w mikrokontrolerze oraz sterowanie różnorodnych elementów zewnętrznych. Każdy temat poparty je...

Obliczenia inżynierskie i naukowe

Obliczenia naukowe w matematyce stosowanej, naukach technicznych, ekonomicznych i przyrodniczych to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów prowadzenia działalności naukowej i badawczo-rozwojowej.Książka jest podręcznikiem i praktycznym pr...

Metody i modele eksploracji danych

Podręcznik poświęcony metodom i modelom stosowanym w eksploracji danych. Omówiono w nim zagadnienia klasyczne, takie jak: metody analizy składowych głównych, analizę regresji, regresję logistyczną oraz tzw. naiwne podejście bayesowskie do klasyfikac...

Python dla każdego

Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla r&oacu...

Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy

Opanuj Pythona od strony praktycznej!Poznaj konstrukcje języka PythonNaucz się stosować je w praktyceWykorzystaj standardowe bibliotekiRozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązaniaPython to bardzo popularny, wydajny i elas...

Zaawansowane uczenie maszynowe z językiem Python

Uczenie maszynowe przyczyniło się do powstania wielu innowacyjnych technologii. Pojazdy autonomiczne, mechanizmy rozpoznawania obrazów, badania genetyczne, a także dynamiczne dostosowywanie prezentowanych treści do preferencji odbiorcy to tylko ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!