Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

JavaScript dla dzieci(Miękka)

Programowanie na wesoło

Tytuł oryginalny: JavaScript for Kids. A Playful Introduction to Programming

4.80  [ 9 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
51,06
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,94 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis do księgarni PWN oraz dla paczek o wartości od 300 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
6,99 zł
Kurier pocztowy
7,99 zł
Paczkomaty InPost
14,99 zł
Kurier
14,99 zł
Księgarnia PWN - odbiór osobisty
0,00 zł
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
9,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Kurier
17,99 zł

JavaScript dla dzieci

Dla dzieci od lat 10 (i ich rodziców). Programowanie na serio. Naprawdę proste.

JavaScript to język programowania Internetu, tajny składnik sprawiający, że sieć www jest niesamowita, Twoje ulubione portale interaktywne, a gry online zabawne!

JavaScript dla dzieci to napisane lekkim piórem wprowadzenie do podstaw programowania, oparte na cierpliwym objaśnianiu zabawnie zilustrowanych przykładów. Zaczniesz od podstaw, takich jak łańcuchy znaków, tablice i pętle, a następnie przejdziesz do tematów zaawansowanych, takich jak obsługa interaktywnych zdarzeń za pomocą jQuery i rysowanie obrazków na płótnach.

Po drodze napiszesz 3 gry: Znajdź ukryty skarb, Szubienica i Wąż. Dowiesz się też jak:

  • tworzyć funkcje, aby organizować kod i wielokrotnie go używać.
  • pisać i modyfikować HTML, aby tworzyć dynamiczne strony www.
  • stosować DOM i jQuery, aby strony reagowały na dane wprowadzone przez użytkownika.
  • używać elementu canvas, aby rysować i animować grafikę.
  • pisać prawdziwe, kontrolowane przez użytkownika gry, z wykrywaniem kolizji i zapamiętywaniem wyników.
  • dzięki bogato zilustrowanym przykładom, takim jak odbijające się piłki, animowane pszczoły i samochody wyścigowe, na własne oczy zobaczysz to, co zaprogramujesz.

Każdy kolejny rozdział wzbogaca wcześniej zdobytą wiedzę, a zadania dla ambitnych to świetny trening dla mózgu i inspiracja do pisania własnych niesamowitych programów. Napisz dzisiaj coś fajnego w JavaScript!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Nick Morgan

Programuje interfejsy w firmie Twitter. Kocha wszystkie języki programowania, ale szczególną słabość ma do JavaScript. Mieszka w San Francisco (w zamglonej zachodniej części miasta) ze swą narzeczoną i włochatym psem o imieniu Pancake. Prowadzi bloga pod adresem: skilldrick.co.uk.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje (5):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    Ilja
    Dodano: 09.12.2015 14:40:35

    mądra książka napisana w przystępny sposób, dla kazdego laika.

    Ocena: 
    Kinga
    Dodano: 02.11.2015 14:39:31

    najlepsza książka dla dzieciaków o javie! Prosty interfejs, przyjazna okładka i łatwy język czynią tę publikację bezkonkurencyjną.

    Ocena: 
    Szymon
    Dodano: 30.10.2015 14:39:22

    Napisane lekkim piórem. Bogato ilustrowane przykładami.

    Ocena: 
    Janek
    Dodano: 30.10.2015 12:33:16

    świetny pomysł na książkę. Dodatkowym atutem są zadania dla ambitnych - świetny trening dla mózgu i inspiracja do pisania własnych niesamowitych programów.

    Ocena: 
    Rafa? Przetakowski
    Dodano: 28.09.2015 12:07:00

    Muszę niestety przyznać, że moje oczekiwania były nieco inne.
    Książka może stanowić doskonałą bazę wyjściową do opracowania "dziecięcej" ścieżki nauki programowania, ale nie może być podstawą samą w sobie. Zdania typu "Dane to informacje _składowane_ w programach komputerowych." nie brzmią zachę...

    więcej »

    Ocena: