Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Dostawa tylko 1,49 zł

Arduino dla dzieci(Miękka)

Poznaj świat elektroniki i programowania

4.10  [ 16 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
34,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,70 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis do księgarni PWN oraz dla paczek o wartości od 190 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
4,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
3,99 zł
Kurier pocztowy
5,99 zł
Paczkomaty InPost
14,99 zł
Kurier
14,99 zł
Księgarnia PWN - odbiór osobisty
0,00 zł
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
5,99 zł
Kurier pocztowy
7,99 zł
Kurier
17,99 zł

Arduino dla dzieci

Arduino dla dzieci to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe elementy programowania – stałe, zmienne, instrukcje.
W książce pokazano praktyczne zastosowanie Arduino. Książka jest bogato ilustrowana i pokazuje, jak zaczynając od prostych instrukcji, zbudować robota, który będzie się poruszał po wytyczonym torze.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
SPIS TREŚCI
1. CZYM JEST ARDUINO? ............................................. 7
2. CO BĘDZIE CI POTRZEBNE ....................................... 9
3. ARDUINO UNO ..................................................... 22
4. ARDUINO IDE ........................................................ 25
5. MIGAJ, DIODO! ..................................................... 29
6. DOŁÓŻ DIODĘ (PROJEKT 1) ................................... 36
7. MATEMATYCZNIE RZECZ BIORĄC .......................... 47
8. NIECH TEN SAMOCHÓD SIĘ ZATRZYMA (PROJEKT 2) .......................................................... 53
9. TROCHĘ WIĘCEJ KOLORU. DIODA RGB ZE WSPÓLNĄ KATODĄ (PROJEKT 3) ...................... 71
10. DIODA RGB ZE WSPÓLNĄ ANODĄ (PROJEKT 4) ..... 80
11. GDY ZAPADA ZMROK (PROJEKT 5) ........................ 85
12. NIE ZA GORĄCO DZISIAJ? (PROJEKT 6) ................. 94
13. TERMOMETR Z ALARMEM (PROJEKT 7) ............... 102
14. BEZPRZEWODOWY TERMOMETR Z WYŚWIETLACZEM (PROJEKT 8) ......................... 108
15. WZMOCNIJ SYGNAŁ (PROJEKT 9) ........................ 121
16. RUSZAMY! (PROJEKT 10) ..................................... 127
17. KONTROLUJ SILNIK (PROJEKT 11) ....................... 134
18. AJ, ZA BLISKO! (PROJEKT 12) ............................... 143
19. OMIJAJ PRZESZKODY (PROJEKT 13) ..................... 149
20. NIE PRZEJEDŹ KOGOŚ (PROJEKT 14) .................... 167
21. ROZWIĄZANIA ZADAŃ ........................................ 173
22. SCHEMATY I LISTINGI .......................................... 178
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Dawid Mazur

Inżynier informatyki, absolwent Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach, trener IT, właściciel firmy informatycznej INT-MEDIA. Lubi wypady w góry, jazdę na nartach i szeroko rozumianą elektronikę oraz nowe technologie.

Alicja Żarowska-Mazur

Magister zarządzania, inżynier informatyk, absolwentka Wydziału Informatyki Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej oraz Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Egzaminator ECDL, Core i ECDL Advanced. Pracuje w branży IT. Amatorka literatury fantastycznej, gry w scrabble’a i sudoku. Grafik komputerowy w firmie INT-MEDIA.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje (1):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    Tomasz
    Dodano: 10.11.2015 16:53:43

    niesamowicie fajne omówienie platformy programistycznej dla dzieci od lat 10. bardzo przydatna książka.

    Ocena: