Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Nauka programowania z Minecraftem

(Miękka)

Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!

3.80  [ 145 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 60,72 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

62,10
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów kuriera do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Nauka programowania z Minecraftem

Książka dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. "Blokowe” wprowadzenie do programowania.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W tej książce zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!

Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które:

  • zabiorą Was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji,
  • na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy,
  • tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik,
  • tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu
  • pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki,
  • rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem,
  • wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.

Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!

Kod z tej książki działa w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi Foundation.

Patroni medialni:

Programista    21 wiek. Magazyn o nauce, technice, ludziach i odkryciach    Geek Girls Carrots 2015    Girls Code Fun 2015  Geek Tata 2016 Kids Cod Fun 2016 Crafter   Fundacja Młodzi w IT   Sieciaki.pl     Portal informacyjno-rozrywkowy Czasdzieci.pl   Młody technik   Pywaw   Dziecko i kultura Qlturka.pl     TVP ABC   Programowanie gier Warsztat.go   Victor gimnazjalista   Dobre programy   Zuch rysuje

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Nauka programowania z Minecraftem fragment .pdf(pdf)
6 MB

Inni Klienci oglądali również

Java Programowanie praktyczne od podstaw

Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Do głównych jego zalet należą:obiektowość (pogrupowanie danych i akcji w klasy),niezależność od architektury (kod niezależny od rodzaju procesora i systemu operacy...

Bromatologia Zarys nauki o żywności i żywieniu

Jest to nowoczesny podręcznik akademicki, w którym omówiono podstawowe składniki odżywcze, witaminy i składniki mineralne oraz ich przemiany w organizmie. Przedstawiono też główne grupy produktów żywnościowych, ich wartość o...

Nowy Renesans Granice nauki

Nowy Renesans to próba eksploracji intelektualnego krajobrazu współczesności. Staram się w tej książce śledzić rewolucyjne prace i idee najwybitniejszych przedstawicieli tak różnych dziedzin wiedzy jak nauki komputerowe, kosmologia...

Python Zadania z programowania

Programuj imperatywnie w Pythonie!Poznaj język Python od strony praktycznejNaucz się czytać i analizować kod PythonaRozwiązuj problemy programistycznePython to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a ...

Nauki pomocnicze historii

Mija niespełna 20 lat od ukazania się poprzedniego wydania podręcznika. Autor zwlekał z nowym wydaniem, mniemając, że kolejne pokolenie uczonych winno dostarczyć nową wersję wiedzy w zakresie nauk pomocniczych historii. Tak się nie stało, bo i kszta...

Nauki humanistyczne na Uniwersytecie Warszawskim Drugie stulecie (1915-2016)

Dzieje nauk humanistycznych w Uniwersytecie Warszawskim zaprezentowane w dwóch woluminach zostały podzielone na pierwsze (1816–1915) oraz drugie (1915–2016) stulecie.Tom pierwszy, autorstwa wybitnej znawczyni dziejó...

Kapitan Nauka Bazgraki i alfabet (3-6 lat)

Książeczka graficzna przygotowująca do nauki pisania i czytania Bazgraki i alfabet (3–6 lat) to idealny zestaw zabaw przygotowujących do nauki liter i pisania. Atrakcyjne zadania o różnym stopniu trudności doskonalą koordynację oko-ręka, spostrzeganie...

Przygotowanie imprez i usług turystycznych Kwalifikacja HGT.07 Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji turystyki Część 2

Podręcznik pokazuje, jak wiedza dotycząca atrakcji turystycznych wybranych krajów europejskich i świata może być wykorzystywana w projektowaniu imprez turystycznych. Wprowadza w tajniki programowania wyjazdów turystyki kwalifikowanej &nda...

Informacja turystyczna Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej Część 1

Zakres: 1. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej) Podręcznik do nauki: sposobów korzystania ze źródeł informacji geograficznej, zasad udzielania informa...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Dlaczego przesuwana jest data premiery ?

Ocena: