Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Nagrody na zakończenie roku szkolnego

Nauka programowania z Minecraftem(Miękka)

Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!

3.80  [ 132 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
49,68
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 19,32 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Nauka programowania z Minecraftem

Książka dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. "Blokowe” wprowadzenie do programowania.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W tej książce zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!

Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które:

  • zabiorą Was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji,
  • na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy,
  • tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik,
  • tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu
  • pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki,
  • rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem,
  • wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.

Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!

Kod z tej książki działa w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi Foundation.

Patroni medialni:

Programista    21 wiek. Magazyn o nauce, technice, ludziach i odkryciach    Geek Girls Carrots 2015    Girls Code Fun 2015  Geek Tata 2016 Kids Cod Fun 2016 Crafter   Fundacja Młodzi w IT   Sieciaki.pl     Portal informacyjno-rozrywkowy Czasdzieci.pl   Młody technik   Pywaw   Dziecko i kultura Qlturka.pl     TVP ABC   Programowanie gier Warsztat.go   Victor gimnazjalista   Dobre programy   Zuch rysuje

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Craig Richardson

Twórca oprogramowania i nauczyciel Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Nauka programowania z Minecraftem fragment .pdf(pdf)
6 MB

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 5 roku życia (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania w takich językach jak: Ruby, Python, JavaScript i Scratch. Znajdują się w niej również książki z zakresu grafiki i animacji. Mali majsterkowicze znajdą tu dla siebie książki o tworzeniu ciekawych projektów z wykorzystaniem Arduino i Raspberry Pi.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

Proces destalinizacji polskiej nauki historycznej w drugiej połowie lat 50 XX wieku

Praca wyłoniona w konkursie o nagrodę im. Marcelego Handelsmana!Chcąc zachować w pamięci przesłanie krakowskiego 17. Powszechnego Zjazdu Historyków Polskich, Kolegium Redakcyjne Historyki i Krakowski Oddział PTH ustanowiły nagro...

C# Lekcje programowania

Programistą byćKsiążka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wyb&...

Stanisław Skrzeszewski wobec ludzi nauki

Działalność naukowa i praca szkół wyższych w okresie pierwszych powojennych lat została przedstawiona w wielu publikacjach. Osobą, która wywierała bardzo istotny wpływ na tę ważną dziedzinę życia społeczno-gospodarczego i kulturalnego Pol...

Java Programowanie praktyczne od podstaw

Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Do głównych jego zalet należą:obiektowość (pogrupowanie danych i akcji w klasy),niezależność od architektury (kod niezależny od rodzaju procesora i systemu operacy...

Bromatologia Zarys nauki o żywności i żywieniu

Jest to nowoczesny podręcznik akademicki, w którym omówiono podstawowe składniki odżywcze, witaminy i składniki mineralne oraz ich przemiany w organizmie. Przedstawiono też główne grupy produktów żywnościowych, ich wartość o...

Nowy Renesans Granice nauki

Nowy Renesans to próba eksploracji intelektualnego krajobrazu współczesności. Staram się w tej książce śledzić rewolucyjne prace i idee najwybitniejszych przedstawicieli tak różnych dziedzin wiedzy jak nauki komputerowe, kosmologia...
34,99 zł

Karty do nauki dla maluszka - Zwierzęta

Podczas wspólnej zabawy z tymi kolorowymi książeczkami na kółeczku Twoje dziecko szybko i łatwo zdobędzie nową wiedzę, która pozwoli mu się prawidłowo rozwijać.

Kiedyś wrócisz tu... Część 1 + CD Podręcznik do nauki języka polskiego dla średnio zaawansowanych

Kiedyś wrócisz tu... (cz. I) jest podręcznikiem do nauki języka polskiego dla średnio zaawansowanych obcokrajowców. Jest to poprawiona i uzupełniona wersja podzielonego na dwie części podręcznika Kiedyś wrócisz tu... (wyd. I, 1997)...

Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole Karty pracy

Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz in...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Dlaczego przesuwana jest data premiery ?

Ocena: