Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki »
MENU
GRATIS dla ucznia


Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

4.80  [ 5 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 200 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:

·         Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
·         Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
·         Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
·         Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
·         Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
·         Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
·         Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie  informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?


Patroni:


Patroni

Python to niesamowicie rozwinięty język programowania z jednocześnie bardzo prostą i zbliżoną do mowy ludzkiej składnią. Dzięki tym zaletom stał się popularny wśród osób rozpoczynających swoją przygodę z programowaniem, bez względu na wiek czy też cel zdobywanej wiedzy. Poprzez zróżnicowane implementacje gier i interaktywnych przykładów w książce, każdy będzie w stanie przekonać się o potędze języka i samodzielnie przejść do jego wykorzystywania w codziennym życiu.
Marcin Zajkowski, WOW SCHOOL
Granie w gry wideo to wielka frajda. Ile satysfakcji może dać ich tworzenie? Dzięki tej książce przekonacie się o tym, nawet jeśli do tej pory nie mieliście do czynienia z programowaniem.
Geek Tata,
Książka ta wypełni nudne popołudnia, zmieni Twoje spojrzenie na gry i nauczy tworzenia własnych. To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce - jako twórca - zanurzyć się w tym magicznym świecie wirtualnej rozrywki, od którego dzieli nas tylko szklana tafla ekranu, a jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia.
Magazyn Programista,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci jak i dorosłych. Jego podręczniki do programowania można znaleźć na stronie https://inventwithpython.com/. Jest autorem bestsellerów Automate the Boring Stuff with Python i Scratch Programming Playground.

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO

Seria PROGRAMOWANIE NA WESOŁO przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat (i ich rodziców). Składa się z książek, przedstawiających podstawy programowania 4 języków: Ruby, Python, Javascript i Arduino.

Wszystkie książki wprowadzają dzieci w świat programowania poprzez zabawę. Najczęściej wciągają w piękną baśń, by razem z jej bohaterami pokonywać krok po kroku kolejne stopnie wtajemniczenia w programowaniu.

Wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości.

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    Informatyka Europejczyka 5 Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych Edycja: Windows7, Windows Vista, Linux, Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org

    „Trening czyni mistrza” - dobrze znasz to powiedzenie. I chociaż komputer nie stanowi już dla Ciebie wielkiej niewiadomej, ciągle możesz dowiedzieć się o nim czegoś nowego. Zadania zawarte w tym zeszycie charakteryzują się różnym sto...
    Produkt
    niedostępny

    Teoria bezpieczeństwa systemów komputerowych

    Poznaj zasady tworzenia mechanizmów zabezpieczeń Matematyka i kryptografia Szyfrowanie informacji Bezpieczeństwo transakcji i danych Tworzenie zabezpieczeń systemów komputerowych to ciągły wyśc...

    Elementy grafiki komputerowej

    Tematem książki są podstawowe zagadnienia grafiki komputerowej. Czytelnik pozna historię tej dziedziny i jej zastosowania, najważniejsze rodzaje urządzeń graficznych, algorytmy rysowania na urządzeniach rastrowych, własności przekształceń geometrycznyc...

    Komputerowe metody analizy układów analogowych

    Podręcznik jest poświęcony metodom analizy układów elektronicznych liniowych i nieliniowych. Składa się z dwóch części. W pierwszej autorzy wprowadzają studenta w teorię i algorytmy analizy układów elektronicznych...

    Twórz z dzieckiem

    Twórz z dzieckiem to zestaw 30 kart z pomysłami na unikalne eko zabawki dla dzieci. Książka udowodni dzieciom, że fajne zabawki można stworzyć z niepotrzebnych opakowań po produktach i innych prostych materiałów, jednocześnie ucząc najmło...

    Komputerowe metody w modelowaniu stochastycznym

    W książce powiązano teorię modelowania stochastycznego z możliwościami zastosowań nowoczesnych metod komputerowych. Zaprezentowano ponadto elementy analizy stochastycznej, wybrane metody numerycznej aproksymacji stochastycznych równań róż...

    Podstawy układów sterowań cyfrowych i komputerowych

    Książka przedstawia podstawowe wiadomości na temat układów automatycznych sterowań, które obecnie opanowały nie tylko procesy produkcji oraz organizację i realizację usług, lecz również wszelkiego rodzaju urządzenia stosowane w życiu prywatnym. Obec...

    Dziennik przyjaciółek Twórz niszcz działaj

    Niech zawsze i wszędzie ta przyjaźń z Wami będzie!Oto dziennik prawdziwej przyjaźni — takiej na śmierć i życie. Jeśli masz przyjaciółkę, z którą: dzielisz się najgłębszymi sekretami, siedzisz w ławce albo na ...
    Produkt
    niedostępny

    Odkrywamy na nowo Zajęcia komputerowe 4-6 Podręcznik

    Uczeń szkoły podstawowej na II etapie kształcenia umie już posługiwać się komputerem. Nie zawsze jednak ma świadomość, jakie funkcje pełnią komputery we współczesnych społeczeństwach. Zdobyciu takiej wiedzy służy między innymi ten podręcznik. Pr...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!