Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie(Książka)

4.26  [ 22 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:

·         Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
·         Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
·         Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
·         Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
·         Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
·         Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
·         Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie  informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?


Patroni:


Patroni


Python »

Python to niesamowicie rozwinięty język programowania z jednocześnie bardzo prostą i zbliżoną do mowy ludzkiej składnią. Dzięki tym zaletom stał się popularny wśród osób rozpoczynających swoją przygodę z programowaniem, bez względu na wiek czy też cel zdobywanej wiedzy. Poprzez zróżnicowane implementacje gier i interaktywnych przykładów w książce, każdy będzie w stanie przekonać się o potędze języka i samodzielnie przejść do jego wykorzystywania w codziennym życiu.
Marcin Zajkowski, WOW SCHOOL
Granie w gry wideo to wielka frajda. Ile satysfakcji może dać ich tworzenie? Dzięki tej książce przekonacie się o tym, nawet jeśli do tej pory nie mieliście do czynienia z programowaniem.
Geek Tata,
Książka ta wypełni nudne popołudnia, zmieni Twoje spojrzenie na gry i nauczy tworzenia własnych. To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce - jako twórca - zanurzyć się w tym magicznym świecie wirtualnej rozrywki, od którego dzieli nas tylko szklana tafla ekranu, a jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia.
Magazyn Programista,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 163-164
75 KB
Fragment książki(pdf)
str. 81-82
69 KB

Al Sweigart

Al Sweigart to programista, zajmujący się nauczaniem programowania zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jest autorem wielu bestsellerowych książek do nauki programowania dla osób początkujących na temat języka Python i Scratch.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 163-164
75 KB
Fragment książki(pdf)
str. 81-82
69 KB

Komputerowe metody analizy układów analogowych

Podręcznik jest poświęcony metodom analizy układów elektronicznych liniowych i nieliniowych. Składa się z dwóch części. W pierwszej autorzy wprowadzają studenta w teorię i algorytmy analizy układów elektronicznych...

Podstawy układów sterowań cyfrowych i komputerowych

Książka przedstawia podstawowe wiadomości na temat układów automatycznych sterowań, które obecnie opanowały nie tylko procesy produkcji oraz organizację i realizację usług, lecz również wszelkiego rodzaju urządzenia stosowane w życiu prywatnym. Obec...

Komputerowe modelowanie zjawisk niszczenia osłon szklanych i ceramicznych

Książka jest poświęcona zagadnieniom modelowania komputerowego zjawisk przebijana pancerzy, ze szczególnym uwzględnieniem pancerzy i osłon ceramicznych, szklanych oraz wielowarstwowych na podłożach metalicznych. Na wstępie omó...

Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej

Komputerowe systemy wizyjne znajdują liczne zastosowania w zakresie:rozpoznawania zdjęć lotniczych i satelitarnych terenu dla celów rejestracji zmian w kartografii i meteorologii,badań przesiewowych zdjęć rentgenowskic...

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki

Najlepsza książka o technikach animacji!Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia.Książka zawiera:...

Komputerowa analiza obrazu biomedycznego

W opracowaniu całościowo ujęto problemy istotne dla morfologicznej diagnostyki medycznej. Obok podstaw teoretycznych zawarto w nim metody badawcze w morfometrii wraz z praktycznym ich zastosowaniem w medycynie i biologii.Postęp nauk biomedycz...

Komputerowe modelowanie i symulacje procesów logistycznych w środowisku FlexSim

Książka zawiera uniwersalne przykłady zastosowania modeli symulacyjnych w praktyce wypracowane w ciągu kilku lat pracy ze studentami i przemysłem. Dla wybranych przypadków przeprowadzono pogłębioną analizę, pokazano możliwości optymalizacyjne i ...

Urządzenia techniki komputerowej 2

Nowe wydanie książki zostało gruntownie zmienione w celu uwzględnienia zarówno zmian w technice komputerowej jak i dostosowania podręcznika do wymagań nowej formy egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie technik informatyk.C...
39,90 zł

Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowanie lokalnymi sieciami komputerowymi. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk

Technik informatyk to specjalista, który swobodnie porusza się po meandrach komputerowego świata. Nie tylko radzi sobie sprawnie z montażem urządzeń komputerowych i obsługą oprogramowania, ale również potrafi samodzielnie administrować lo...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!