Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek?
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej…
Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
- Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, e-maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie.
- Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie.
- Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie…
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!
Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com ̶ platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem.
Czerpiąc ze swoich doświadczeń, uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność, i dzieli się sprawdzonymi strategiami na to, jak osiągnąć osobistą i finansową niezależność.
„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i przewodnik, który zapewni ci przewagę”.
—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8231-449-6
- ISBN druku: 978-83-8231-309-3
- Liczba stron: 312
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Przedmowa15 Wstęp19 Sekret 1 Czym jest copywriting? 23 Sekret 2 Droga jednego człowieka 31 Sekret 3 Ludzie nie kupują bez ważnego powodu 37 Sekret 4 Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym 45 Sekret 5 Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz 49 Sekret 6 Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! 59 Sekret 7 Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim 71 Sekret 8 Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) 79 Sekret 9 Najlepszy przepis na wypunktowanie 99 Sekret 10 Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) 107 Sekret 11 Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś (i pozostaniesz) biedny? 113 Sekret 12 Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy daje ci wskazówki 119 Sekret 13 Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie 125 Sekret 14 Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? 131 Sekret 15 Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą 137 Sekret 16 Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? 145 Sekret 17 Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? 153 Sekret 18 Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? 169 Sekret 19 Najtrudniejszy szkic do napisania 175 Sekret 20 Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni 179 Sekret 21 Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie 189 Sekret 22 „O kurczę, muszę to mieć! 195 Sekret 23 Zmiany kosmetyczne 203 Sekret 24 Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy 213 Sekret 25 Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając 219 Sekret 26 Wynajęty rewolwerowiec 229 Sekret 27 Magiczne biurko 235 Sekret 28 Jedyny cel reklamy online 245 Sekret 29 Nie złowisz ryby bez haczyka 257 Sekret 30 Utwórz własny bank pomysłów 265 Sekret 31 Doszlifuj swój list sprzedażowy 269 Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym 275 Wnioski 299 Zasoby dotyczące copywritingu 301 Podziękowania 305 O autorze 309