Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL(Miękka)

4.70  [ 6 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu dużych możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.

Shadery (programy wykonywane przez GPU) w ciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem w stosunku do dwóch, w nadal wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, ale także coraz częściej do rozwiązywania bardziej ogólnych problemów natury matematycznej i algorytmicznej.

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Dowiesz się:

  • czym są shadery;
  • jak wygląda architektura współczesnego GPU i jakie ma ona znaczenie od strony programistycznej;
  • jak programować potok renderujący;
  • na czym polega i jak działa teselacja;
  • czym jest i jak programuje się shader obliczeniowy (ang. compute shader).

Powinieneś znać:

  • API OpenGL w stopniu przynajmniej podstawowym;
  • matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Errata
298.6 KB
(PDF)
Fragment książki - s. 213-218
460.3 KB
(PDF)
Fragment książki - s. 218-221
564.3 KB

Karol Sobiesiak

Magister inżynier informatyki, programista gier w angielskiej firmie unit9 (www.unit9.com).

Piotr Sydow

Magister inżynier informatyki.

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051

Książka wprowadza czytelnika w tajniki budowy i programowania mikrokontrolera 8051. Zakres omawianego materiału obejmuje wykorzystanie elementów zawartych w mikrokontrolerze oraz sterowanie różnorodnych elementów zewnętrznych. Każdy temat poparty je...

Programowanie strukturalne

W połowie lat sześćdziesiątych rozwój sprzętu komputerowego oraz języków programowania umożliwił tworzenie bardziej złożonych programów. Różne podejścia do ich wytwarzania oraz szeroka dyskusja programistów doprowadziły do opracowania i sformułow...

SQL Zaawansowane techniki programowania

Książka ta była pierwszym podręcznikiem, który miał na celu przekształcenie programisty języka SQL w eksperta. Pierwsze wydanie ukazało się przed dziesięciu laty, i nadal ma opinię pozycji klasycznej. Nie chodzi tylko o wskazówki i techniki, ale o n...

Windows 10 Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych

Windows 10 to uniwersalna platforma kontrolująca komputery stacjonarne, urządzenia mobilne, rozproszone urządzenia wbudowane IoT (Internet of Things), smartfony, stacje robocze, komputery przenośne, tablety, urządzenia Surface Hub, konsole Xbox, a takż...

Samouczek języka angielskiego dla średnio zaawansowanych.

Zestaw składający się z książki i 3 płyt CD AUDIO umożliwiający samodzielną, efektywną naukę angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym. Przedstawia autentyczne dialogi związane z różnymi sytuacjami codziennymi, wyrażenia i zwroty potoczne z...

Programowanie w języku R

Otwarte i wolnodostepne środowisko R zyskało w ostatnich latach ogromną popularność. Język R jest jednym z podstawowych narzędzi w warsztacie wielu analityków danych, statystyków, data scientists, badaczy opinii i rynku, specjalistów business intellige...

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs)

Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejny...

Elastyczne programowanie obrabiarek

Podręcznik obejmuje zaawansowane techniki programowania obrabiarek CNC, w szczególności: wymiany danych, użycia zmiennych użytkownika i zmiennych systemowych, programowania parametrycznego, budowy cykli producenta i uż...
78,00 zł

Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C w praktyce

W książce zawarto praktyczne wprowadzenie w świat programowania mikrokontrolerów w języku C. Książka uczy budowy konkretnych aplikacji poprzez przykłady - od elementarnych (np. sterowanie diodą LED czy 7-segmentowym wyświetlaczem LED) przez przy...

Recenzje (3):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Jarek
Dodano: 27.08.2015 23:57:23

warto przeczytać, bo ta książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. polecam.

Ocena: 
grafik
Dodano: 26.07.2015 22:12:37

niezbędna dla każdego kto chce się uczyć grafiki trójwymiarowej!!!!

Ocena: 
Mateusz
Dodano: 23.06.2015 17:28:45

Dobra książka. Daje dużo do myślenia.

Ocena: