Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Akcja akademicka

Jak wypromować własną grę w internecie(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 52,00 zł
36,37
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,63 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,49 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Jak wypromować własną grę w internecie

Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstawiono jak dana kampania marketingowa może wpłynąć na sprzedaż gry oraz jej widoczność w sklepie Steam.

Kierowana jest do osób, które chcą posiąść wiedzę na temat tego jak promować swoją grę, przy niemalże zerowym budżecie. Dzięki tej książce zyskasz gotowe rozwiązania marketingowe, które można wcielić w życie i być pewnym, że zyskamy oczekiwane zasięgi wśród potencjalnych klientów.

Jako początkujący, nie będziesz skazany na szukanie po omacku i testowanie na własnej skórze różnych rozwiązań. Wszystko masz podane niemalże na tacy, wraz z efektami jakie to przyniosło i komentarzem dlaczego tak się stało, a nie inaczej. Ucz się na błędach – ale nie na swoich! Ta książka Ci to umożliwi.



Ireneusz Kołodziejczyk – Od wielu lat aktywnie zgłębia tajniki wiedzy game developingu i wszystkiego co oscyluje wokół niego. Jest członkom grup develoeprskich na Facebooku, dał się poznać jako autor czterech publikacji traktujących o świecie tworzenia gier.

Jako niezależny twórca, stworzył i wydał w roku 2020 grę platformową „Mistaker”. Udzielał się na blogu Marka Winiarskiego (mWin.p)l) i był prelegentem na Gamedev starter pack organizowanym w Łodzi. Wystąpił gościnnie w książce Patryka Polewiaka, „Tworzyć Gry”, jako osoba udzielająca rad na temat startowania w świat game devu. Ostatnio otwarł własne studio developerskie w którym jako producent ma całkowitą kontrolę nad tym jak będzie wyglądać każda następna gra.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Informacja w Internecie

W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisk...

Komputer i internet od podstaw

Komputer nie zawsze działa tak, jak powinien. Co gorsza, czasem możesz spędzić godziny nad rozwiązaniem problemu czy wykonaniem jakiegoś zadania. Na szczęście możesz skorzystać z bogatego doświadczenia autorów tej książki, zamiast samemu zmagać ...

Internet ludzi

Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, dr...

Modele biznesu w Internecie

Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma...

Komunikacja językowa w internecie

Opracowanie dotyczące funkcjonowania języka w sieci, z odniesieniem do innych mediów: telefonu, radia i telewizji. Książka omawia związki języka z technologią, typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze cechy języka internetowego: słownictw...

Informacja w Internecie

W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informa...

Bezpieczny senior w internecie

Książka Bezpieczny senior w Internecie to poradnik, dedykowany nie tylko osobom starszym, ale również wszystkim czytelnikom bez względu na stopień zaawansowania informatycznego. Jest to kolejna pozycja po poprzednich tytułach naszego wydawnictwa...

Internet rzeczy IoT i IoE w symulatorze Cisco Packet Tracer

Internet rzeczy IoT i IoE w symulatorze Cisco Packet Tracer - Praktyczne przykłady i ćwiczenia Czasy w których żyjemy, przyzwyczaiły nas do korzystania z mobilnego dostępu do Internetu. Jednak współczesna sieć to nie tylko treści au...

Internet rzeczy

Real IT World to cykl publikacji przygotowanych przez specjalistów dla specjalistów, omawiający aktualne i ważne zagadnienia, hot tematy, nowe trendy, praktyczne case study, najważniejsze problemy i innowacje w świecie IT. ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!