Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Poradnik do gry przygodowej „Simon the Sorcerer 4” opisuje krok po kroku w jaki sposób nasz dzielny nastoletni czarodziej wybawi Magiczne Królestwo z opresji.
Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Wygrać zawody cz.1
Uratować Magiczne Królestwo cz.5
Uratować Magiczne Królestwo cz.7
Uciec z Krainy Umarłych cz.3
Wydostać króla i sobowtóra z Krainy Umarłych
Wygrać zawody cz.2
Uratować Magiczne Królestwo cz.13
Uratować Magiczne Królestwo cz.12
Uratować Magiczne Królestwo cz.11
Uratować Magiczne Królestwo cz.10
Informacja o grze
Kolejna odsłona serii gier przygodowych z charakterystycznym Szymkiem w roli głównej. Przy tworzeniu czwartej części twórcy postawili na powrót do korzeni – zrezygnowali z całkowicie trójwymiarowej oprawy graficznej na rzecz klasycznych rozwiązań, znanych z dwóch pierwszych odcinków serialu o początkującym czarodzieju.
Gra Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8054-335-5
- EAN: 5907813590009
- Liczba stron: 66
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wstęp
-Odnaleźć drogę do Magicznego Królestwa
-Uratować Magiczne Królestwo cz.1
-Uratować Magiczne Królestwo cz.2
-Uratować Magiczne Królestwo cz.3
-Uratować Magiczne Królestwo cz.4
-Uratować Magiczne Królestwo cz.5
-Uratować Magiczne Królestwo cz.6
-Uratować Magiczne Królestwo cz.7
-Uratować Magiczne Królestwo cz.8
-Uratować Magiczne Królestwo cz.9
-Uratować Magiczne Królestwo cz.10
-Uratować Magiczne Królestwo cz.11
-Uratować Magiczne Królestwo cz.12
-Uratować Magiczne Królestwo cz.13
-Uratować Magiczne Królestwo cz.14
-Uratować Magiczne Królestwo cz.15
-Uratować Magiczne Królestwo cz.16
-Uciec z Krainy Umarłych cz.1
-Uciec z Krainy Umarłych cz.2
-Uciec z Krainy Umarłych cz.3
-Wydostać króla i sobowtóra z Krainy Umarłych
-Wygrać zawody cz.1
-Wygrać zawody cz.2