Black Mirror - solucja, poradnik
Poradnik do gry Black Mirror to wskazówki, porady i solucja przydatne podczas zabawy w tę mroczną przygodówkę, której akcja toczy się na początku ubiegłego wieku w Szkocji.
To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Davida Gordona - mężczyzna po samobójczej śmierci ojca powrócił do rodzinnego gniazda, by przejąć spadek. Tak naprawdę jednak chce odkryć, co w rzeczywistości się tu wydarzyło i co przywiodło Johna Gordona do tak marnego końca. Zadania podzieliliśmy na rozdziały.
Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku bądź rąk bohatera, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zbierane przez całą grę fragmenty fotografii - kolorem niebieskim, zdobywane osiągnięcia - kolorem pomarańczowym, zaś istotne informacje - pogrubieniem.
David zgłębia tajemnicę ponurego zamku Black Mirror - strach pomyśleć, do czego może to doprowadzić...
W poradniku do gry Black Mirror znajdziesz:
dokładny opis wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
wskazanie wszystkich miejsc występowania dodatkowych znajdziek (fragmentów fotografii);
wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (ponadto ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).
Poradnik do Black Mirror to praktyczna solucja wzbogacona wieloma obrazkami. Rozwiązaliśmy wszystkie zagadki i krok po kroku opisujemy, co należy zrobić, aby rozwiązać tajemnicę rodziny Gordonów. Porady pozwolą poznać wszystkie sekrety i tajemnice.
Black Mirror - solucja, poradnik zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
1. Dowiedz się, co wie Ailsa (Rozdział 2)
5. Przeszukaj gabinet gospodarza (Opis przejścia)
3. Odszukaj grób z obrazu przy kaplicy (Rozdział 2)
1. Zbadaj okoliczności śmierci Ailsy (Rozdział 2)
4. Zagadka: biurko w bibliotece (Opis przejścia)
4. Zbadaj kaplicę (Rozdział 2)
2. Dostań się do opuszczonej wioski (Rozdział 4)
3. Zbadaj wioskę (Rozdział 4)
1. Idź za kamerdynerem do swojego pokoju (Opis przejścia)
2. Zbadaj dom Gordonów (Opis przejścia)
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8112-473-7
- Liczba stron: 66
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Black Mirror solucja, poradnik
-Poradnik do gry
-Porady ogólne
-Osiągnięcia
-Fragmenty fotografii
-Opis przejścia
-Prolog | Solucja Black Mirror
-Rozdział 1
-Idź za kamerdynerem do swojego pokoju | Solucja Black Mirror
-Zbadaj zamek | Solucja Black Mirror
-Znajdź sposób, aby otworzyć biurko w bibliotece | Solucja Black Mirror
-Odkryj tajemnicę biurka w bibliotece | Solucja Black Mirror
-Przeszukaj gabinet gospodarza | Solucja Black Mirror
-Rozdział 2
-Dowiedz się, co wie Ailsa | Solucja Black Mirror
-Dowiedz się, kim był chłopiec z wizji | Solucja Black Mirror
-Odszukaj grób z obrazu | Solucja Black Mirror
-Zbadaj kaplicę| Solucja Black Mirror
-Rozdział 3
-Zbadaj okoliczności śmierci Ailsy | Solucja Black Mirror
-Dowiedz się więcej o kobiecie, która się utopiła | Solucja Black Mirror
-Dowiedz się, co Ailsa robiła na strychu | Solucja Black Mirror
-Powstrzymaj Eddiego | Solucja Black Mirror
-Rozdział 4
-Zbadaj stare skrzydło zamku | Solucja Black Mirror
-Dostań się do opuszczonej wioski | Solucja Black Mirror
-Zbadaj wioskę | Solucja Black Mirror
-Rozdział 5
-Otwórz przejście w kominku cz.1 | Solucja
-Dowiedz się więcej na temat obsesji Johna na punkcie makiety zamku | Solucja
-Otwórz przejście w kominku cz.2 | Solucja
-Znajdź Andrew | Solucja