Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Słownik sloganów reklamowych(Twarda)

2.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Słownik sloganów reklamowych

Słownik jest zbiorem najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat. Znajdziemy w nim takie hasła jak np. No to Frugo, Czas na EB, Jestem tego warta, Prawie robi wielką różnicę. Autorzy dokonali wyboru ponad 500 sloganów z wielotysięcznej bazy danych firmy Expert Monitor, zajmującej się monitoringiem rynku reklamy.

Słownik podaje je w porządku alfabetycznym i opisuje, jakie środki językowe zostały użyte dla wywołania określonego efektu, do jakich emocji, wartości lub oczekiwań odwołuje się dany slogan. Prezentuje również nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu.

Książkę uzupełniają ciekawe i użyteczne aneksy:

  • słów najczęściej występujących w sloganach,
  • sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych,
  • sloganów wykorzystywanych w promocji więcej niż jednej marki,
  • konkursów branży reklamowo-marketingowej w Polsce,

a także indeksy:

  • kategorii reklamowanego produktu,
  • sloganów ułożonych według tych kategorii.

To zbiór sloganów ciekawych, ciekawych z różnych powodów, ale stworzonych i funkcjonujących w pewnym wyraźnie określonym czasie - przez co może stać się swoistym dokumentem epoki. Dokumentującym osiągnięcia literackie niekoniecznie najwyższych lotów - ale takie, które dostępne są największej publiczności, publiczności konsumentów, konsumentów jeśli nie produktów, to samych sloganów. Publiczności, która je przyjmuje, przyswaja i wykorzystuje. Żadne utwory literackie tak szybko nie stają się własnością chętnego ogółu. Spróbujmy przyjrzeć się bliżej, co w nich jest.

(Z przedmowy prof. Jerzego Bralczyka)

Patroni medialni:

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!