Strategiczne praktyki biznesowe małych przedsiębiorstw
Indie działają dziś w ogromnej skali, co jest chyba największym programem dla małych przedsiębiorstw w każdym kraju rozwijającym się. Sektor SSI w Indiach stwarza największe możliwości zatrudnienia dla ludności Indii, obok rolnictwa. Badanie podzielone jest na siedem rozdziałów. Badanie opiera się przede wszystkim na analizie czternastu małych firm związanych z sektorem farmaceutycznym i telekomunikacyjnym. Prezentujemy ustalenia strategii i praktyk biznesowych SSI, dzięki którym firmy te orientują się na sprostanie wyzwaniom środowiska zewnętrznego i konkurencyjnego. Książka ta obejmuje Podstawowe elementy praktyk biznesowych, Projektowanie badań, Analizę łańcucha wartości, Podstawowe procesy, Krytyczne czynniki sukcesu dla SSI. Następnie autor omawia rolę rządu w rozwoju i promocji SSI oraz analizuje możliwości i problemy, z jakimi borykają się SSI w Indiach. W badaniu podkreślono i przedstawiono możliwe środki zaradcze dla decydentów politycznych, aby mogli oni podjąć odpowiednie działania w celu wzmocnienia sektora SSI.