Sztuka feedbacku
Książkę "Sztuka feedbacku" polecają: dr Lidia Czarkowska, Piotr Cieszewski, dr Paweł Fortuna, dr Joanna Heidtman, prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Nikolay Kirov, Paweł Motyl, dr hab. Mikołaj Pindelski, prof. SGH - Jacek Rozenek, Jacek Santorski, Aleksandra Ślifirska .
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
Dzięki lekturze książki
Sztuka feedbacku poznasz:
- metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach,
- badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach,
- formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu,
- operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów,
- indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.
Zachęcamy do zapoznania się z filmem:
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-01-22092-1
- ISBN druku: 978-83-01-22046-4
- Liczba stron: 290
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Dylemat wstępu czy wstęp do dylematu 17 Część I. Od kiedy zaczyna się informacja zwrotna 29 Otwieramy drzwi, czyli dlaczego i po co 36 Kierunki informacji zwrotnej 39 Stopień I. Poznam47 Jak się „wyleczyłem”, czyli realnie 10 proc. lepiej 47 Feedbackable, czyli najważniejsza ze zdolności 50 Konwencja nauczania potrzebuje informacji zwrotnej 56 Normatywna informacja zwrotna i jej rodzaje 60 Praktyka najwyższej rzetelnosci 64 Lidera niosą wysokie standardy osobiste, a co niesie zespół? 69 Część II. Feedback premium, czyli autostrada to jednak coś innego niż droga gminna 73 Trzy rodzaje skupienia i empatia wspierająca dobrą informację zwrotną 78 Menedżer i pracownik w obliczu innej jakości kontaktów 80 Stopień II. Zrozumiem 85 Strategiczne feedbacki, mobilność intelektualna i emocjonalna na różnych poziomach 85 Poziom indywidualny, czyli perspektywa game changera 95 Jakościowe relacje, czyli jednak jakość 97 Zarządzanie, czyli tworzenie standardów z wykorzystaniem feedbacku 102 Najbardziej popularne modele – na ile są modne czy skuteczne Harwardzki model informacji zwrotnej 114 Model w coachingu indywidualnym 115 Proste modele w coachingu zespołowym 116 Model Jurgena Appelo 119 Jednak ćwiczę oko badacza 125 Model SBI-DB-II dla konstruktywnej krytyki 126 Model SPINKA 128 Model BEER 129 Model kanapkowy 131 Modele użyteczne i produktywne, klarowne, ale wciąż kontekstowe 132 Model feedforward 134 Model w Google − Manager Feedback Survey 135 Greenfeedback, czyli prawdopodobnie najlepsza informacja zwrotna 139 Konstrukcja greenfeedbacku i przykłady 141 Cztery założenia stojące za greenfeedbackiem 148 Obłęd zajętości i komunikacja biznesowa, czyli zmory organizacji 149 Pora na głębsze zrozumienie 151 Jednak pokoleniowy aktywator − kultura pokolenia 154 W końcu motywacja i potencjał 156 Okna Johari 157 Czynniki wpływające na to, jak zostanie odebrana informacja zwrotna 162 Kontekst ważniejszy od prawie wszystkiego 163 Kryteria ekologicznego sukcesu, choć nie zawsze wygrywają 165 Kim jesteś, czyli poziom wrażliwości na informację zwrotną i jej odbiór 166 Część III. Liderowanie, przywództwo to nieustanny stosunek do feedbacku 173 Dlaczego ludzie podążają za liderami i dlaczego należy pracować najpierw nad sobą? 178 Rozpoznawanie terytorium intelektualnego 181 Ego, terytorium intelektualne i lider 185 Stopień III. Przezwyciężę pokusę uproszczeń 193 Poznawanie terytorium emocjonalnego i psychologicznego 193 Znam terytorium, ale co mogę kształtować w sobie i w innych 195 Niedostępność geniuszu 196 Wyjątkowość talentu i naturalnych predyspozycji 198 Uzdolnienia, czyli dużo większe szanse 199 Świat się zmienia – inny etos pracy, „nowa normalność” 201 Eksperyment, czyli mobilność intelektualna i emocjonalna w akcji 203 Technika technik, czyli co możesz następnym razem zrobić inaczej 207 360 stopni, czyli ile stopni jest w kulturze twojej firmy 210 Niedopasowanie do roli, dopasowanie do firmy 219 Dopasowanie do roli, niedopasowanie do firmy 221 Subiektywne podejście do feedbacku 223 LVI 360 leadership versatile (wszechstronne przywództwo), czyli wyższy stopień zrozumienia roli informacji zwrotnej 226 Dziecięce marzenie – na ile jednoznacznie służy 228 Trzy formacje: korpofolwark, demokratyzacja, partycypacja 230 Redefinicja oceny, czyli nadużywanie 232 Założenie wszechstronności 234 O scenie wewnętrznej przywódcy, lidera 237 Skala wyjątkowo obrazująca 238 W końcu wydajność biznesowa i witalność 241 Część IV. Stopień mistrzowski, czyli źródła greenfeedbacku 247 „Uważam za naturalne”, czyli wysoki i niski kontekst 250 Stopień IV. Ciągle zdobywam mistrzostwo 255 Trudno być obiektywnym, ale koniecznie trzeba nad tym pracować 255 Irracjonalizm profesjonalny. Sytuacyjny – zdarza się 258 Możliwy wpływ, czyli warunki wyjątkowo praktyczne do kształtowania środowiska pracy 259 Rozumowanie logiczne i dialektyczne w służbie feedbacku 261 Inna perspektywa również możliwa na poziomie jednostkowym 265 Chodzi o rytuały i uczenie się lepszych standardów 269 Performance management, czyli co i po co? 271 Zostaw uchylone drzwi, czyli ostatnie uwagi 277 Załącznik I: Matryca greenfeedback indywidualny 281 Załącznik 2: Studium przypadku feedbacku strategicznego 283 Bibliografia 286