Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski. - Od 300 zł dostawa GRATIS! - Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
Książkę "Sztuka feedbacku" polecają: dr Lidia Czarkowska, Piotr Cieszewski, dr Paweł Fortuna, dr Joanna Heidtman, prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Nikolay Kirov, Paweł Motyl, dr hab. Mikołaj Pindelski, prof. SGH - Jacek Rozenek, Jacek Santorski, Aleksandra Ślifirska .
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
Dzięki lekturze książki Sztuka feedbacku poznasz:
metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach,
badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach,
formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu,
operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów,
indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.
Zachęcamy do zapoznania się z filmem:
Rozwijanie sztuki skutecznej komunikacji obejmuje wiele złożonych aspektów – jedną z najtrudniejszych, a zarazem najbardziej użytecznych umiejętności jest takie udzielanie informacji zwrotnej, które przynosi zarówno pożądaną zmianę, jednocześnie budując fundament owocnej współpracy w postaci wzajemnego szacunku i zaufania. Książka Grzegorza Radłowskiego stanowi unikalny na polskim rynku przewodnik po rodzajach, zasadach i metodach efektywnego feedbacku, z którego warto regularnie korzystać. Autor kolejny raz oferuje bardzo dobry merytorycznie podręcznik, oparty na badaniach, bogaty w praktyczne narzędzia i techniki okraszony ciekawymi przykładami z życia. Serdecznie polecam tę książkę nie tylko liderom, menedżerom, specjalistom HR i trenerom biznesu, ale także wszystkim osobom gotowym do podnoszenia świadomości potęgi rozwojowego wpływu, jaki przez dobry feedback wywieramy na siebie nawzajem.
dr Lidia D. Czarkowska, Założycielka Centrum Coachingu i Mentoringu oraz kierownik studiów podyplomowych Coaching profesjonalny na Akademii Leona Koźmińskiego, akredytowany coach, mentor i superwizor, dyrektor Instytutu Jakości Życia
Dobra książka to taka lektura, która kryje w sobie potencjał zmiany świata na lepsze. To dobra książka i mam nadzieję, że znajdzie drogę do menedżerów, którzy ten potencjał wyzwolą.
dr Paweł Fortuna, Psycholog biznesu, trener, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL, autor bestsellerowych książek dla ludzi biznesu
Feedback to jednocześnie jedna z najważniejszych, jak i najbardziej zaniedbywanych umiejętności w zarządzaniu. Od menedżera zespołu po członków rady nadzorczej − jest potrzebna na każdym szczeblu. W dodatku sztuka przekazywania feedbacku jest dynamicznie zależna od osoby, do której go kierujemy. Książka w przystępny, ale umocowany w literaturze i praktyce sposób pomaga ją opanować.
prof. dr hab. Dariusz Jemielniak , Kierownik katedry MINDS, Akademia Leona Koźmińskiego, członek korespondent Polskiej Akademii Nauk, faculty associate Berkman-Klein Center for Internet and Society, Harvard University
Ken Blanchard powiedział kiedyś, że feedback jest śniadaniem mistrzów. Książka Grzegorza dostarcza wielu praktycznych wskazówek, jak skutecznie wprowadzić ten posiłek do diety każdego z nas − nie tylko w świecie biznesu!
Paweł Motyl , Jeden z czołowych europejskich ekspertów w zakresie przywództwa, podejmowania decyzji i zarządzania talentami. Autor bestsellerów Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji oraz Świat Schrödingera
Pojęcie „feedback” często wymieniamy i odmieniamy przez wszystkie przypadki. Bo wiemy i czujemy, że jest ważny i potrzebny. Mówimy nawet, że „informacja zwrotna to dar”. Jednocześnie nie dość często umiemy z tego „daru” korzystać i udzielać tak, aby był autentycznie pomocny. Możemy to nadrobić. Pomoże w tym świetna książka Grzegorza. Polecam.
Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
Ważne informacje o wysyłce:
Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dr Grzegorz Radłowski zajmuje się prawdopodobnie najważniejszymi zagadnieniami w biznesie – zarządzaniem wydajnością, optymalizacją, nauką kompetencji potrzebnych do ich realizacji oraz samodoskonaleniem. Przez 9 lat był menedżerem działów szkoleń, learning & development globalnych liderów w branży ubezpieczeniowej i finansowej takich jak Allianz, Aviva, IPF, Axa. W 2009 roku stworzył butikową firmę doradczą Radwells Institute, gdzie wraz z zespołem ekspertów zrealizował projekty transformacyjne dla biznesu w różnych rolach: menedżera, trenera, mentora i coacha biznesu. Doradca zarządów w obszarach strategii, digitalizacji, sprzedaży B2B i due dilligence. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego. Z wykształcenia mgr socjolog (Uniwersytet Warszawski) i dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu (Akademia Leona Koźmińskiego). Autor nagrodzonych i bestsellerowych książek z zakresu sprzedaży i zarządzania. Jego artykuły i wywiady z nim były publikowane m.in. w Coaching Review, Gazecie Wyborczej, Harvard Business Review Polska, Nowa Sprzedaż, Szef Sprzedaży, Gazecie Ubezpieczeniowej, SLOW. Regularnie prowadzi prelekcje na wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych m.in. APPendix, National Sales Congress, NSC Directors.
Obecnie management consulting manager w pionie strategy&consulting globalnej firmy doradczej Accenture na całym świecie. Prywatnie pasjonat tego, o czym pisze, uzależniony od czytania i biegania, szczęśliwy mąż Agnieszki oraz tata Mai, Poli i Gai. www.grzegorzradlowski.pl
Seria prezentująca współczesne trendy w marketingu. Książki autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu, a w nich konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji.
Anna sprzedaje ubezpieczenia, jednak z całego serca nienawidzi swojego zajęcia. Pewnego dnia, za przyczyną wiarołomnego narzeczonego, jej życie osobiste wywraca się do góry nogami, sprawy zawodowe również się komplikują. Kobieta stawia ws...
Niklas Luhmann (1927–1998), niemiecki socjolog, twórca teorii systemów i ogólnej teorii społeczeństwa. Główne dzieła: Systemy społeczne. Zarys ogólnej teorii (1984, wyd. pol. 2007), Die Gesellschaft der Gesellsc...
Pierwszy w piśmiennictwie polskim zbiór ćwiczeń, a zarazem podręcznik uzupełniający do nauki analizowania argumentów i kształcenia krytycznego myślenia! Stanowi uzupełnienie do książki Sztuka argumentacji. Słownik terminologiczny.<...
Album prezentuje zbiory Muzeum Narodowego w Kielcach, które jest kontynuatorem tradycji powstałego w 1908 roku Muzeum Świętokrzyskiego. Licząca ponad sto tysięcy obiektów kolekcja muzeum stawia kielecką placówkę wśród najbar...
Rynek antykwaryczny jest bogaty w osobliwości: zarówno ludzi, jak i przedmioty. Pracownicy galerii, antykwariusze, marszandzi, kolekcjonerzy czy eksperci to prawdziwi gawędziarze, specjaliści w czarowaniu słowem. Z mówienia o sztuce i pieniądzach ...
Przedstawione do recenzji szkice wyróżniają się rzetelnym i nowatorskim ujęciem wybranej problematyki badawczej, nadto zakresem wykorzystanych źródeł rękopiśmiennych i literatury przedmiotu, ale także stawianiem nowych interesujących prob...
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza...
Klasyczny traktat Sun Tzu, Sztuka wojny, pozwolił wielu pokoleniom mężczyzn odnosić sukcesy, czy to na wojnie, czy to w wielkim biznesie. W końcu i jedno, i drugie jest traktowane jako domena mężczyzn. Tymczasem kluczowe koncepcje Sun Tzu mogą się dosk...
Memy niemieckiego klasyka filozofii Arthura Schopenhauera (1788–1860) cieszą się dziś w sieci wielką, jeśli nawet niespecjalnie poważną popularnością. Schopenhauer ma niemal monopol na ekstrawagancję, mizogynizm i pesymizm, co nie do końca wydaje...