UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE JAKO DETERMINANTY WYNIKÓW WŚRÓD MARKETERÓW
Brak komunikacji jest równoznaczny z brakiem negocjacji. Umiejętności interpersonalne to te komunikacji społecznej i interakcji, które mają na celu osiągnięcie określonych wyników. Jako marketer, umiejętności interpersonalne są niezbędne, ponieważ chcesz, aby klient czuł się wystarczająco komfortowo, aby kupić to, co sprzedajesz. Możesz mieć świetny produkt, ale brakuje mu umiejętności niezbędnych do jego sprzedaży. W niektórych przypadkach Twój produkt może nie być tym, czego potrzebuje konsument, ale dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym możesz go sprzedać. Dobrze jest poznać niektóre techniki sprzedaży, nawet jeśli nie pracujesz na oficjalnym stanowisku sprzedażowym. Niezależnie od tego, czy próbujesz przekonać nową osobę, aby dołączyła do Twojej organizacji, czy też opisujesz nowy produkt klientowi podczas rozmowy telefonicznej, wiedza o tym, jak sprzedawać, to świetna umiejętność, która z pewnością będzie mocno szanowana w Twojej organizacji. To jedna z książek, w której przedstawiono wyniki badań nad umiejętnościami komunikacyjnymi. Ta książka przedstawia wyniki badań nad umiejętnościami komunikacyjnymi i wydajnością wśród marketerów.