Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Paczkomaty 0 zł »

Wolne media(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Polityka

Wolne media

Ludzie kupują gazety i oglądają telewizję nie po to, żeby się czegoś nauczyć, tylko po to, aby się pośmiać – mawia najpotężniejszy
człowiek mediów przełomu wieków, właściciel docierającego do 70% ludności świata News Copr., Rupert Murdoch.
Czy oznacza to schyłek państwa narodowego, bowiem idea jego istnienia nie jest w stanie oprzeć się ekonomii? Nie. Oznacza
jedynie otwarcie różnorodnych konkurujących ze sobą kanałów przenoszenia informacji na rynek. Liberalna wizja mass mediów
daje jednostce możliwość doboru dowolnego filtra w ich wyborze – twierdzi autor prezentowanej książki.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Media studenckie a wizerunek uczelni

„Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powied...

Media alternatywne i zaangażowanie społeczne

Nowe spojrzenie na współczesne media przyjmujące jednoznacznie alternatywną, zaangażowaną społecznie lub opozycyjną perspektywę. Autor dokonuje przeglądu kulturowych źródeł projektów realizowanych w mediach alternatywnych, teorii nowych ruchów społe...

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowa...
29,00 zł

Media wyznaniowe w Polsce 1989-2004

Media masowe nie są dla Kościołów wyłącznie prostym narzędziem ewangelizacji. Obecność Kościołów w mediach i mediów w Kościołach prowokuje nowe sytuacje, stawia je wobec nowych wyzwań i problemów. Na przykład przed kanonista...
45,00 zł

Publiczne media elektroniczne w Europie

Nie ulega wątpliwości, że media publiczne stanęły przed największym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustają wysiłki, by znaleźć dla nich godne miejsce na zmieniającym się rynku komunikacyjnym. Generalny kierunek poszukiwań wiąże si...

Wolny agent Umeda i druga Japonia

Historia Polski XX wieku z zaskakującej perspektywy: losu dwóch Japończyków, ojca i syna. Ryochu Umeda (1900-1961) przybył do Polski w 1922 roku jako młody mnich buddyjski. Stało się to dzięki przypadkowemu spotkaniu na statku, któ...

Media Mosaic Modern Media in the World

Współczesne media, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stały się ważnym elementem procesu globalizacji. Obecna, wyjątkowa pozycja mediów wynika przede wszystkim z tego, że współczesne media mają autentyczną władzę w sferze kontrol...

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. ...
39,90 zł

Wolny Strzelec. Jak zarabiać 3 razy więcej i mieć 2 razy więcej czasu dla siebie

Etat czy własna działalność gospodarcza? Co robić, by odnieść sukces jako wolny strzelec? Na te i inne pytania musisz sobie odpowiedzieć, zanim zaczniesz własną działalność: •    Jaka forma prowadzenia działalności? •    Praca ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!