Wpływ planowania na efektywność zmian w systemie oświaty
Celem pracy jest ukazanie związku pomiędzy planowaniem rozwoju szkoły przez dyrektora gimnazjum a skutecznym wdrażaniem reformy systemu edukacji. Dwa pierwsze rozdziały, stanowiące część poznawczo-teoretyczną, poświęcono teoretycznym podstawom prowadzonych badań. Tę perspektywę stanowi planowanie rozwoju szkoły będące czynnikiem efektywnej zmiany w oświacie. Poruszono kwestię innowacji programowych i strukturalnych. W drugiej części pracy ujęto teoretyczno-metodologiczne oraz organizacyjne założenia badań własnych. Przedstawiono: cele, problemy, metody, techniki, narzędzia badawcze oraz charakterystykę próby badawczej i obszar badań (lokalizacja terytorialna gimnazjów). W części empirycznej zobrazowano wyniki uzyskane w badaniach własnych. Przedstawiono odpowiedzi na poszczególne problemy sformułowane w pytaniach badawczych.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Dydaktyka
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Oświata, Szkoły, Organizacje wychowawcze
-
Książki »
-
Literatura naukowa i popularnonaukowa »
-
Książki naukowe
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Dydaktyka
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki społeczne »
-
Pedagogika, Oświata i szkolnictwo »
-
Oświata, Szkoły, Organizacje wychowawcze
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788376412603
-
EAN:
9788376412603
-
Liczba stron:
176
-
Wymiary:
15.8x23.0cm
-
Waga:
0.28kg