Wyrażanie wartości w organizacji
Niezdolność do rozwiązania wewnętrznych konfliktów związanych z pielęgnowaniem wartości na poziomie osobistym i utrzymywaniem wysokich standardów obiektywizmu na poziomie zawodowym znalazła odzwierciedlenie w metodologicznie wyrafinowanych, ale społecznie nieistotnych badaniach. W niniejszym opracowaniu zbadano wartości osobiste, wartości określane jako wartości zawodowe oraz wartości organizacyjne, czyli wartości, które organizacja propaguje i oczekuje od jednostki ich przyjęcia, jako trzy odrębne konstrukty. W związku z tym stara się zbadać konstrukt konfliktu wartości oraz konflikt pomiędzy tymi formami wartości indywidualnych i wartości organizacyjnych.Wykorzystuje kryteria włączenia i wyłączenia, aby zidentyfikować ważną literaturę i zarysować konstrukty do analizy. Przygląda się roli wymiany lider-członek (LMX) w wyrażaniu opinii o wartościach w stanie konfliktu w tym samym. Przełożeni mogą mieć znaczący wpływ na decyzję podwładnego o "mówieniu głośno" lub "milczeniu". Przełożeni i liderzy nie tylko stwarzają możliwości wyrażania opinii poprzez dostarczanie formalnych i nieformalnych mechanizmów, ale także kształtują przekonania, które wpływają na decyzję o wyrażeniu lub nie wyrażeniu opinii (Ashford i in., 2009).