Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
- znaczenie i rola personelu sprzedaży;
- formułowanie strategii sprzedaży;
- organizowanie procesu sprzedaży;
- kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
- kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.
Dodatkowymi walorami podręcznika są:
- przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
- duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
- liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
- słowniczek ważniejszych terminów,
- indeks rzeczowy,
- bogata bibliografia.
Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.