Zarządzanie finansami
Z ustaleń wynika, że większość dyrektorów szkół znajduje się w połowie kariery zawodowej pod względem doświadczenia administracyjnego. Większość z nich ma niskie dochody rodzinne i nie jest przeszkolona w zakresie zarządzania finansami szkoły. Zarządzali oni różnymi zasobami finansowymi. Większość szkół ma małą liczbę zapisów, małą liczbę nauczycieli i zarządzała różnymi kwotami funduszy szkolnych. Jeśli chodzi o budżet, rachunkowość, zamówienia publiczne i zarządzanie aktywami, większość dyrektorów szkół jest kompetentna, jak oceniają nauczyciele i oni sami; jednak niewielu z nich jest mniej kompetentnych. Dochody rodziny są związane z budżetowaniem i rachunkowością. Niektóre istotne szkolenia, w których uczestniczyli, są również związane z kompetencjami dyrektorów szkół w zakresie zarządzania aktywami. Z drugiej strony, zamówienia publiczne nie są związane z profilem zarządzania finansami dyrektora szkoły. Wyniki osiągane przez szkołę w ramach testu National Achievement Test są jedynie przeciętne. Wyniki szkoły nie są związane z kompetencjami dyrektorów szkół w zakresie zarządzania finansami.