MENU

Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Zarządzanie wiedzą w zakładach ubezpieczeń w zakresie kreowania relacji z klientami

Na zarządzanie wiedzą można patrzeć zarówno z perspektywy makro, czyli gospodarki, jak i mikro, czyli przedsiębiorstw. Przyjęcie w książce perspektywy mikro oznaczało skoncentrowanie się na zbadaniu teoretycznych i empirycznych współzależności zachodzących między poziomem wiedzy w zakresie kreowania relacji z klientami posiadanej przez przedsiębiorstwa sektora ubezpieczeń, czyli krajowe zakłady i towarzystwa ubezpieczeń, a uzyskiwanymi przez nie wynikami finansowo-ekonomicznymi. Zarządzanie wiedzą oznacza gospodarowanie wiedzą i dotyczy procesów tworzenia wiedzy, jej kodyfikacji, porządkowania, magazynowania, odnajdowania, stosowania i transferu. Jest to szczególnie ważne w przypadku przedsiębiorstw ubezpieczeniowych, gdzie budowanie relacji z klientami wpisuje się w fundamentalną zasadę działalności ubezpieczeniowej tych podmiotów jako instytucji zaufania publicznego. Działalność ubezpieczeniowa polega na wykonywaniu czynności ubezpieczeniowych związanych z oferowaniem i udzielaniem ochrony na wypadek ryzyka wystąpienia skutków zdarzeń losowych. Aby więc ubezpieczyć jakikolwiek przedmiot, osobę, instytucję, odpowiedzialność cywilną, trzeba dysponować szeroką wiedzą o naturze przedmiotu, możliwych uwarunkowaniach i wyłączeniach ochrony ubezpieczeniowej, a także m.in. o sposobach zawarcia umowy ubezpieczeniowej, kalkulacji stopy składki, zasadach likwidacji szkód itd. Pracownicy zakładów i towarzystw ubezpieczeń, podejmując każdą z tych czynności, muszą dysponować wszechstronną wiedzą, aby "interes ubezpieczeniowy" był korzystny dla nich i klientów.
W książce podjęto próbę ustalenia odpowiedzi na pytanie, czy w przypadku zakładów ubezpieczeń wzrost poziomu wiedzy w zakresie kreowania relacji z klientami powoduje:
• Poprawienie ich wyników ekonomiczno-finansowych?
• Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów operacyjnych?
• Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów strategicznych?
• Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów dotyczących kształtowania kultury organizacyjnej?
• Wzrost efektywności działania ich wybranych wewnętrznych procesów dotyczących kreowania rozwiązań organizacyjnych?

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

46,70 zł
69,90 zł

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
52,28 zł
69,90 zł

Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości

Tematyka ryzyka prawnego jest rzadko poruszana w literaturze naukowej i fachowej. Wynika to w dużym stopniu z konieczności połączenia przy jego analizie zagadnień z różnych dyscyplin. Problematyka „zarządzania ryzykiem” łączy w sobie...
32,10 zł
33,90 zł

Matematyka 4 Maturalne karty pracy ze zbiorem zadań Zakres podstawowy i rozszerzony

„Maturalne karty pracy ze zbiorem zadań” dla zakresu rozszerzonego są połączeniem znanego z poprzednich klas układu kart z dodatkowymi zestawami zadań. Ścisła korelacja kart z podręcznikiem pozwala na sprawne wyćwiczenie umiejętności kształ...
37,94 zł
52,50 zł

Informatyczne Narzędzia Zarządzania Wiedzą

SPIS TREŚCIPrzedmowaCzęść Pierwsza. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwieWiedza w zarządzaniu przedsiębiorstwemModele przedsiębiorstwa w świetle wybranych propozycji OMGWiedza o problemach decyzyjnych w systemach ws...
18,29 zł
25,00 zł

Chemia 2b Ćwiczenia dla licealistów Zakres podstawowy i rozszerzony

Zestaw zeszytów przygotowanych z myślą o uczniach planujących zdawać chemię na egzaminie maturalnym oraz tych, którzy chcą studiować na kierunkach medycznych, farmaceutycznych lub innych, na których dominują nauki przyrodnicze.
64,80 zł

Chemia 1 Podręcznik Zakres rozszerzony

Chemia. NOWA EDYCJA. Podręcznik. Liceum i technikum. Klasa 1. Zakres rozszerzony został opracowany z myślą o uczniach, którzy planują poznawanie chemii w zakresie rozszerzonym, by przystąpić z tego przedmiotu do egzaminu maturalnego....
60,11 zł
63,50 zł

Biologia na czasie 4 Podręcznik Zakres rozszerzony

Pozwala zapoznać się z podstawowymi parametrami statystycznymi dzięki przystępnej lekcji dotyczącej analizy statystycznej. Pomaga kształcić umiejętność zastosowania analizy statystycznej w biologii oraz rozwiązywania krzyżówek genetyczn...
60,25 zł
65,25 zł

Historia i teraźniejszość 1 Podręcznik Zakres podstawowy

Podręcznik zgodny z nową podstawą programowąPublikacja składa się z dwóch części. Porusza zagadnienia dotyczące przemian kulturowych, politycznych, społecznych oraz gospodarczych w Polsce i na świecie od zakończenia II wojny światowe...
49,57 zł
63,60 zł

Język polski 1 Część 1 Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych Zakres podstawowy i rozszerzony

Podręcznik Język polski 1. Część I. Zakres podstawowy i rozszerzony został przygotowany dla uczniów klasy 1 liceów ogólnokształcących i techników. Publikacja przeznaczona dla zakresu podstawowego i rozszerzonego zawiera treś...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!