Zasady marketingu
Książka ta dotyczy podstawowych zasad marketingu i jest kursem wprowadzającym na poziomie licencjackim i obejmuje takie tematy, jak: - przyczyny i znaczenie marketingu; filozofia marketingu; kupujący i zachowania konsumentów; branding narodowy; badania marketingowe; 4 P; strategie dotyczące produktu, cen, promocji i dystrybucji; segmentacja rynku; targetowanie rynku; pozycjonowanie; wizja, misja, cele, strategie; cykl życia produktu; macierz Ansoffa Growth Share; strategie generyczne Portera; plany marketingowe; TQM; etyka; ład korporacyjny; odpowiedzialność społeczna, między innymi. Książka ta jest najbardziej odpowiednią i kompleksową nowoczesną książką dla kursów licencjackich z zakresu Principles of Marketing. Książka ma również na celu działać jako kompleksowy podręcznik dla szkół wyższych i uniwersytetów i powinien być używany przez profesorów / wykładowców do nauczania, ustawiania egzaminów i tworzenia przewodników oceny.