Zrozumienie firm oferujących ubezpieczenia na życie w Kamerunie
Otoczenie, w którym działają przedsiębiorstwa w Kamerunie, pozostaje niekorzystne dla rozwoju sektora prywatnego. W związku z tym, celem tej książki jest zachęcenie firm usługowych do większej konkurencyjności i innowacyjności w zdobywaniu rynku. Potrzeba jakości, postrzeganie klientów i potencjalnych klientów, misja działalności, analiza wewnętrzna i zewnętrzna oraz diagnoza strategiczna i operacyjna to niektóre z aspektów, przez które pozwala nam przejść ta książka, aby zrozumieć firmy ubezpieczeniowe na życie w Kamerunie i interakcje na tym rynku w strefie CIMA w Afryce Subsaharyjskiej. Ta książka pozwala każdemu zrozumieć biznes, problemy i spojrzenie na konsumentów końcowych. Książka przeznaczona jest dla: studentów szkół zarządzania i uniwersytetów; dyrektorów marketingu, biznesu i sprzedaży; menedżerów operacyjnych; przedsiębiorców i inwestorów na całym świecie; ekspertów i konsultantów.