MENU

Zwycięskie strategie

(Twarda)

Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Zwycięskie strategie

Od każdego przywódcy oczekuje się konkretnych wyników: zrealizowania budżetu, dochowania terminów i zręcznego zarządzania ludźmi, które sprawią, że firma będzie sprawnie funkcjonowała z dnia na dzień. W tym jednak kryje się niebezpieczeństwo: codzienne zmagania biorą górę nad długookresowymi celami, a przecież osiąganie wyników w niepewnym otoczeniu wymaga wybiegania wzrokiem w przyszłość, perspektywicznego myślenia i umiejętnego pokonywania nieuniknionych ostrych zakrętów. Steven Krupp i Paul J.H. Schoemaker zasypują przepaść między dwiema dziedzinami: przywództwem i myśleniem strategicznym i stapiają ją w jedną dyscyplinę.
Książka Zwycięskie strategie pokazuje w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w świecie charakteryzującym się coraz większą niepewnością. Zawiera mnóstwo cennych spostrzeżeń na temat przywództwa strategicznego, będących wynikiem analizy sylwetek najlepszych liderów biznesu, ludzi sukcesu i uznanych autorytetów. Prezentuje osiągnięcia takich osób jak Elon Musk, Richard Branson i Sara Blakely, a także papieża Franciszka, Oprah Winfray, Nelsona Mandeli. Ich sukcesy są dla kontrastu zestawione z wynikami pracy przeciętnych, a nawet zupełnie nieskutecznych liderów. Kanwą dla książki stały się trwające ponad 20 lat badania nad stosowaniem strategicznych technik zarządzania. Dane użyte przez autorów pochodzą od ponad 20 000 menedżerów wyższego szczebla z różnorodnych branż i tworzą niezwykle wciągające studium na temat przywództwa strategicznego.
Zwycięskie strategie to mistrzowska synteza oparta na realnych przykładach, która ułatwia rozwijanie nawyków myślowych i odruchów będących podstawą wizjonerskiego przywództwa.
– David J. Teece, prezes i dyrektor generalny Berkeley Research Group LLC oraz wykładowca na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

34,00 zł
45,00 zł

Bruno Schulz, czyli strategie mesjańskie

Książka Henriego Lewiego to jak dotąd jedyna napisana i opublikowana w języku francuskim monografia twórczości literackiej Brunona Schulza. Proza Schulza została tu określona jako w dwojakim sensie „biała”. Po pierwsze dlatego, że pr...
40,98 zł
57,00 zł

Syria Porażka strategii Zachodu

Jakkolwiek sprawy się potoczą, w Syrii nic już nie będzie jak dawniej. Przemoc będzie wygasała latami - zbyt wiele broni znalazło się w tym kraju, zbyt wielu ludzi za nią chwyciło. Zachodzi ryzyko, że cały region - Turcja w szczególności, lecz t...
40,00 zł

Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya Strategie, autokreacje, wizerunki

Monografia, której celem jest próba odpowiedzi na pytanie postawione w tytule, przedstawia nowe spojrzenie na kształtowanie literackiej autobiografii i wizerunku pisarza, stosowanie zabiegów autokreacyjnych oraz gier, które ...
39,28 zł
59,00 zł

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. ...
47,98 zł
59,00 zł

Strategia wielokanałowej dystrybucji a konkurencyjność banku

W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola stra...
34,50 zł
49,99 zł

33 strategie wojny

33 strategie wojny 1. Przegrywaj bitwy, ale wygrywaj wojny: wielka strategia 2. Poznaj przeciwnika: strategia zdobywania informacji 3. Niszcz przeciwnika od środka: strategia wewnętrznego frontu i trzydzieści innych strategii... Robert Greene stworzył...
44,63 zł
59,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
52,65 zł
65,00 zł

Strategie finansowe przedsiębiorstwa wobec zmian na rynku kapitałowym

Rynek kapitałowy podlega nieustannym zmianom. Zmiany te dają przedsiębiorstwom nowe możliwości pozyskiwania i alokacji kapitału. Jednocześnie są źródłem ryzyka i wymagają podjęcia działań dostosowawczych, w szczególności w obszarze strate...
456,58 zł

Identyfikacja możliwych zachowań dyskryminacyjnych i strategie proaktywne

Dyskryminacja w miejscu pracy powoduje znaczne szkody dla wzrostu i rozwoju zarówno pracowników, jak i organizacji. Ogólny problem polegał na tym, że dyskryminacja w miejscu pracy zagraża przedsiębiorstwom i powoduje ryzyko prawne i finansowe. Konkretn...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!