MENU
Znaleziono: 129
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
Książka (miękka)
do koszyka
149,25 zł
199,00 zł

Semiotyka w marketingu - Outlet

Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,66 zł
79,00 zł

Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego ...
Autor: Enric Jardi
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Zarządzanie wartością klienta - Outlet

Autor: V. Kumar
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiel...
Książka (miękka)
do koszyka
39,66 zł
64,00 zł

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera

Story Talking
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Książka (miękka)
do koszyka
70,31 zł
79,00 zł

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera
Seria: Marketing PWN
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Relacje inwestorskie - Outlet

Ewolucja-funkcjonowanie-wyzwania
Seria: INWESTYCJE
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych ...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Autor: Adam Lis
Seria: Marketing PWN
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniars...
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Autor: Piotr Bucki
Seria: Marketing PWN
...
Książka (miękka)
do koszyka
80,10 zł
89,00 zł

MarkEthic

Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
44,10 zł
49,00 zł

Brand Equity

Metody badania siły marek
Autor: Dariusz Kubuj
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co z...
Książka (miękka)
do koszyka
105,91 zł
119,00 zł

Relacje inwestorskie - Outlet

Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie ...
Książka (miękka)
do koszyka
30,37 zł
49,00 zł

Kompendium wiedzy o konkurencyjności - Outlet

Kolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii Kompendium wiedzy o.... Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. W...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
64,00 zł

Kanały marketingowe - Outlet

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały...
Książka (miękka)
do koszyka
64,44 zł
104,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji - Outlet

Seria: TURYSTYKA
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stw...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Outlet

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Współczesna ekonomika usług - Outlet

Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług – najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki.Zawiera przegląd 15 głównych...
Książka (miękka)
do koszyka
45,85 zł
74,00 zł
Znaleziono: 129
Przeglądaj:
Sortuj według:
Od najnowszych
Wyświetl:
20