Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
PROMOCJA PRZEDSPRZEDAŻ

Mind hacking

(Miękka)

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,75 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

56,58
Dodaj do schowka
Planowana data premiery: 01.12.2023
Uwaga! Produkt w przedsprzedaży, wysyłka po dacie premiery.
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów kuriera do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Mind hacking

mind_hacking

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem.

W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji.

Autor zebrał w książce rozproszoną w tysiącach artykułów, badań, raportów i materiałów cyfrowych wiedzę, która udziela rozbudowanej odpowiedzi na dwa, wydawałoby się proste, pytania: dlaczego dokonujemy takich, a nie innych decyzji konsumenckich i jak to się dzieje, że jeden przekaz marketingowy potrafi nas do tej decyzji przybliżyć, a inny wręcz przeciwnie. Marcin Cichocki w swojej pracy sięga głęboko i czerpie garściami z różnych dyscyplin: historii, ekonomii, biologii, neurologii, socjologii, czy psychologii ewolucyjnej. Tylko takie podejście może zbliżyć nas do prawdziwej odpowiedzi na wcześniej przytoczone pytania. Marketing jest bowiem dziedziną interdyscyplinarną, a ludzkie zachowania są zbyt skomplikowane, aby opisać je aparatem pojęciowym tylko jednej gałęzi nauki. Co więcej, niełatwe zagadnienia wyjaśnia w sposób logiczny, zrozumiały dla - że tak się wyrażę - laika i robi to w sposób lekki, niejednokrotnie humorystyczny. Konsumencie - dzięki tej książce powinieneś poczuć się lepiej. Przekonasz się bowiem, że przed sprawnie wykreowanymi komunikatami marketingowymi zwyczajnie nie sposób się “obronić”. Nie wynika to z Twojej ignorancji, tylko z mechanizmów, które wymykają się racjonalności i ludzkiej świadomości. Pozbądź się poczucia wyższości i wyjątkowości w świecie marketingowych przekazów (mimo że one same często będą chciały cię do tego przekonać). Wszyscy jesteśmy bowiem małpami (włącznie z piszącym te słowa i autorem książki) na może nieco wyższym stopniu ewolucji.  Marketerze - nie znajdziesz w tej książce jasnych rozwiązań, jak sprawić, by Twoja praca była łatwiejsza i bardziej efektywna. To byłoby zbyt piękne i proste. Może być ona jednak dla Ciebie kompendium wiedzy z zakresu zachowań konsumenckich. Jeśli wyciągniesz z niej prawidłowe wnioski (o co, przez formę podania, nietrudno), uzyskasz potężny, marketingowy oręż. Używaj go rozważnie i etycznie! Przyda Ci się wszędzie tam, gdzie istotna jest perswazja.
Maciej Sowa, strateg, specjalista ds. marketingu
Książka Marcina Cichockiego to kompendium praktycznej wiedzy o zachowaniach konsumentów oraz skutecznych działaniach marketingowych ukierunkowanych na szeroko rozumiany sukces firmy.Jest ona dedykowana zarówno marketerom, wyjaśniając problemy decyzji marketingowych i sposoby ich rozwiązywania w formie rad, zaleceń, a także konsumentom, którzy mogą poznać mechanizmy własnych wyborów i decyzji zakupowych, a które marketerzy wykorzystują w promocji i perswazji.Bogactwo prezentowanych i analizowanych problemów rynkowych popartych studiami przypadków, wynikami badań naukowych powoduje, że książka jest nie tylko źródłem wiedzy, ale i niewyczerpaną kopalnią inspiracji. Pomysły w niej zawarte mogą stać się podstawą do eksperymentów marketingowych, innowacji w komunikacji z klientem czy też bardziej przemyślanych decyzji biznesowych. Nie brakuje w niej wskazówek dotyczących wiedzy, dlaczego pewne strategie działają i są skuteczne, co jest bezcenne zarówno dla nowicjuszy, jak i dla doświadczonych marketerów potrzebujących nowego spojrzenia na swoje dotychczasowe działania.Książka jest napisana zgodnie z zasadą Alberta Einsteina „Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz”. Autor z sukcesem przenosi tę zasadę na grunt marketingu oraz zachowań konsumenckich i opowiada o złożonych sprawach związanych marketingiem, psychologią, socjologią i neuromarketingiem w sposób praktyczny. Pisze z empatią i zrozumieniem dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem, ale także z głębią i zaawansowaniem, które zainspirują profesjonalistów. To zrównoważenie między prostotą a fachowością czyni lekturę obowiązkową dla każdego, kto chce zrozumieć nie tylko "jak", ale przede wszystkim "dlaczego" działania marketingowe są skuteczne.
Mateusz Rak, PhD, full-stack marketer, manager kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

A Killing Mind

'p'A Killing Mind grabs your attention with the first sentence and won't let you go. You might as well stay up and read it. That way you can avoid the nightmares, at least for one more night.'/p''p'If you want a cry baby, mamby pamby killer, ...

Historical Mind, The

America is increasingly defined not only by routine disregard for its fundamental laws, but also by the decadent character of its political leaders and citizens-widespread consumerism and self-indulgent behavior, cultural hedonism and anarchy, the coar...

Conquering The Mind

“Conquering The Mind: A Daily Devotional” contains wisdom and various ways to implement the word of God for an effective mindset. This book uncovers the plan of the adversary for total breakthrough and deliverance. This devotional provid...

Leisure Hours, Or, Evenings At Home; Well Spent In The Improvement Of The Mind

This book has been considered by academicians and scholars of great significance and value to literature. This forms a part of the knowledge base for future generations. So that the book is never forgotten we have represented this book in a print forma...

The Mind of Primitive Man

In this landmark text of anthropology, Franz Boas profiles various groups of primitive peoples, analyzing their hereditary characteristics, morphology, language and cultures.Brimming with incisive analysis and fascinating int...

Cherish the Invisible Mind

The most powerful element in human life is the interpersonal relationship. And what influences relationships most is the character of the individuals involved. One of the most overlooked and neglected basic necessities of modern society is high qual...

A View Into the Mind of Aspergers Book 3 Boarding the Train

With engaging and often entertaining accounts, "A View into the Mind of Aspergers" is a series of books which are a practical look in the mindset of Aspergers.As we view that mindset we come to learn the "why" of certain behaviors....

Grow Your Mind, Grow Your Life

Learn the practical wisdom to expand your mind and grow beyond limitations and simple yet effective strategies to help you live a happy, stress-free, and fulfilled life.In this inspiring and deeply personal book, author, PhD ...

Earth's Mind

These thirteen essays reflect Dunsmore's broad experience as a poet, student of native literature, and teacher. They take their inspiration from Chief Joseph's statement that "the Earth and myself are of one mind," and go on to consider Black Elk; the ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!