MENU

Mind hacking

(Miękka)

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

5.00  [ 5 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,75 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

55,20
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Mind hacking

mind_hacking

Co wpływa na naszą uwagę? W jaki sposób cena wpływa na zachowanie konsumentów? Komu klienci ufają najbardziej i jak możesz zdobyć ich zaufanie? Ludzka psychika pełna jest atawizmów, które nie przystają do współczesnych czasów. Mechanizmy emocjonalne i mentalne sprawiają, że konsumentami bardzo łatwo sterować. W jaki sposób? Tego dowiesz się z tej książki. Więc wrzuć ją do koszyka i zacznij skutecznie przekonywać małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem.

story_talking

W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji.

story_talking

Autor zebrał w książce rozproszoną w tysiącach artykułów, badań, raportów i materiałów cyfrowych wiedzę, która udziela rozbudowanej odpowiedzi na dwa, wydawałoby się proste, pytania: dlaczego dokonujemy takich, a nie innych decyzji konsumenckich i jak to się dzieje, że jeden przekaz marketingowy potrafi nas do tej decyzji przybliżyć, a inny wręcz przeciwnie. Marcin Cichocki w swojej pracy sięga głęboko i czerpie garściami z różnych dyscyplin: historii, ekonomii, biologii, neurologii, socjologii, czy psychologii ewolucyjnej. Tylko takie podejście może zbliżyć nas do prawdziwej odpowiedzi na wcześniej przytoczone pytania. Marketing jest bowiem dziedziną interdyscyplinarną, a ludzkie zachowania są zbyt skomplikowane, aby opisać je aparatem pojęciowym tylko jednej gałęzi nauki. Co więcej, niełatwe zagadnienia wyjaśnia w sposób logiczny, zrozumiały dla - że tak się wyrażę - laika i robi to w sposób lekki, niejednokrotnie humorystyczny. Konsumencie - dzięki tej książce powinieneś poczuć się lepiej. Przekonasz się bowiem, że przed sprawnie wykreowanymi komunikatami marketingowymi zwyczajnie nie sposób się “obronić”. Nie wynika to z Twojej ignorancji, tylko z mechanizmów, które wymykają się racjonalności i ludzkiej świadomości. Pozbądź się poczucia wyższości i wyjątkowości w świecie marketingowych przekazów (mimo że one same często będą chciały cię do tego przekonać). Wszyscy jesteśmy bowiem małpami (włącznie z piszącym te słowa i autorem książki) na może nieco wyższym stopniu ewolucji.  Marketerze - nie znajdziesz w tej książce jasnych rozwiązań, jak sprawić, by Twoja praca była łatwiejsza i bardziej efektywna. To byłoby zbyt piękne i proste. Może być ona jednak dla Ciebie kompendium wiedzy z zakresu zachowań konsumenckich. Jeśli wyciągniesz z niej prawidłowe wnioski (o co, przez formę podania, nietrudno), uzyskasz potężny, marketingowy oręż. Używaj go rozważnie i etycznie! Przyda Ci się wszędzie tam, gdzie istotna jest perswazja.
Maciej Sowa, strateg, specjalista ds. marketingu
Książka Marcina Cichockiego to kompendium praktycznej wiedzy o zachowaniach konsumentów oraz skutecznych działaniach marketingowych ukierunkowanych na szeroko rozumiany sukces firmy.Jest ona dedykowana zarówno marketerom, wyjaśniając problemy decyzji marketingowych i sposoby ich rozwiązywania w formie rad, zaleceń, a także konsumentom, którzy mogą poznać mechanizmy własnych wyborów i decyzji zakupowych, a które marketerzy wykorzystują w promocji i perswazji.Bogactwo prezentowanych i analizowanych problemów rynkowych popartych studiami przypadków, wynikami badań naukowych powoduje, że książka jest nie tylko źródłem wiedzy, ale i niewyczerpaną kopalnią inspiracji. Pomysły w niej zawarte mogą stać się podstawą do eksperymentów marketingowych, innowacji w komunikacji z klientem czy też bardziej przemyślanych decyzji biznesowych. Nie brakuje w niej wskazówek dotyczących wiedzy, dlaczego pewne strategie działają i są skuteczne, co jest bezcenne zarówno dla nowicjuszy, jak i dla doświadczonych marketerów potrzebujących nowego spojrzenia na swoje dotychczasowe działania.Książka jest napisana zgodnie z zasadą Alberta Einsteina „Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz”. Autor z sukcesem przenosi tę zasadę na grunt marketingu oraz zachowań konsumenckich i opowiada o złożonych sprawach związanych marketingiem, psychologią, socjologią i neuromarketingiem w sposób praktyczny. Pisze z empatią i zrozumieniem dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem, ale także z głębią i zaawansowaniem, które zainspirują profesjonalistów. To zrównoważenie między prostotą a fachowością czyni lekturę obowiązkową dla każdego, kto chce zrozumieć nie tylko "jak", ale przede wszystkim "dlaczego" działania marketingowe są skuteczne.
Mateusz Rak, PhD, full-stack marketer, manager kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 21-24
107 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
36 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 21-24
107 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
36 KB

Inni Klienci oglądali również

53,51 zł
79,00 zł

Magic Magnifying Glass Mind-Boggling Machines

Use your Magic Magnifying Glass to see inside a whole world of mind-boggling machines in this cutting edge interactive titlle, ideal for budding scientists, engineers, or other curious young minds! See pistons pumping, gears grinding and turbines turni...
21,08 zł
36,00 zł

A Tough Mind and a Tender Heart

Advocating love as strength and non-violence as the most powerful weapon there is, these sermons and writings from the heart of the civil rights movement show Martin Luther King's rhetorical power at its most fiery and uplifting.One of twen...
115,20 zł
144,00 zł

English in Mind 2 Teacher's Resource Book

This second edition updates a course which has proven to be a perfect fit for classes the world over. Engaging content and a strong focus on grammar and vocabulary combine to make this course a hit with both teachers and students. The Teacher's Resourc...
24,30 zł
27,00 zł

The Mind Map Level 3 Lower-intermediate

This award-winning graded readers series is full of original fiction, adapted fiction and factbooks especially written for teenagers. Lucho and Eva are paired together for a History project. The first stage is to draw a 'Mind Map' of all their ideas. ...
55,04 zł
64,00 zł

English in Mind 5 Workbook

Written for teenagers, English in Mind creates an inspiring learning experience for secondary students. Everything, from the choice of imaginative topics, texts and exercises to the attractive design is perfectly matched to students' interests, age and...
56,82 zł
63,13 zł

Mind without Mind

How do you get out of your own way and perform at your very best?Mind without Mind is about unlocking your greatest asset - your mind.The search begins with an understanding of how to tra...
88,84 zł
98,71 zł

Miracles and the Modern Mind

That miracles exist is an important part of the Christian tradition, yet a brief survey of modern thought reveals a marked prejudice against this notion. Here, Geisler shows how the laws of logic and science speak to the reasonableness of miracles. A d...
102,88 zł
114,31 zł

Hacking Engagement

Are you ready to engage learners like never before?Student engagement is the key to success for every teacher, and this is your engagement strategy blueprint.Boring lessons and assignments will disappear forever when you learn...
64,49 zł
71,65 zł

The Science of Mind

2011 Reprint of 1926 edition. Full facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. Ernest Shurtleff Holmes (1887-1960) was an American writer and spiritual teacher. He was the founder of a movement known as Religiou...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!