MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Mind hacking

(eBook)

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Autor: Marcin Cichocki

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Mind hacking

mind_hacking

Co wpływa na naszą uwagę? W jaki sposób cena wpływa na zachowanie konsumentów? Komu klienci ufają najbardziej i jak możesz zdobyć ich zaufanie? Ludzka psychika pełna jest atawizmów, które nie przystają do współczesnych czasów. Mechanizmy emocjonalne i mentalne sprawiają, że konsumentami bardzo łatwo sterować. W jaki sposób? Tego dowiesz się z tej książki. Więc wrzuć ją do koszyka i zacznij skutecznie przekonywać małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem.

story_talking

W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji.

story_talking

Autor zebrał w książce rozproszoną w tysiącach artykułów, badań, raportów i materiałów cyfrowych wiedzę, która udziela rozbudowanej odpowiedzi na dwa, wydawałoby się proste, pytania: dlaczego dokonujemy takich, a nie innych decyzji konsumenckich i jak to się dzieje, że jeden przekaz marketingowy potrafi nas do tej decyzji przybliżyć, a inny wręcz przeciwnie. Marcin Cichocki w swojej pracy sięga głęboko i czerpie garściami z różnych dyscyplin: historii, ekonomii, biologii, neurologii, socjologii, czy psychologii ewolucyjnej. Tylko takie podejście może zbliżyć nas do prawdziwej odpowiedzi na wcześniej przytoczone pytania. Marketing jest bowiem dziedziną interdyscyplinarną, a ludzkie zachowania są zbyt skomplikowane, aby opisać je aparatem pojęciowym tylko jednej gałęzi nauki. Co więcej, niełatwe zagadnienia wyjaśnia w sposób logiczny, zrozumiały dla - że tak się wyrażę - laika i robi to w sposób lekki, niejednokrotnie humorystyczny. Konsumencie - dzięki tej książce powinieneś poczuć się lepiej. Przekonasz się bowiem, że przed sprawnie wykreowanymi komunikatami marketingowymi zwyczajnie nie sposób się “obronić”. Nie wynika to z Twojej ignorancji, tylko z mechanizmów, które wymykają się racjonalności i ludzkiej świadomości. Pozbądź się poczucia wyższości i wyjątkowości w świecie marketingowych przekazów (mimo że one same często będą chciały cię do tego przekonać). Wszyscy jesteśmy bowiem małpami (włącznie z piszącym te słowa i autorem książki) na może nieco wyższym stopniu ewolucji.  Marketerze - nie znajdziesz w tej książce jasnych rozwiązań, jak sprawić, by Twoja praca była łatwiejsza i bardziej efektywna. To byłoby zbyt piękne i proste. Może być ona jednak dla Ciebie kompendium wiedzy z zakresu zachowań konsumenckich. Jeśli wyciągniesz z niej prawidłowe wnioski (o co, przez formę podania, nietrudno), uzyskasz potężny, marketingowy oręż. Używaj go rozważnie i etycznie! Przyda Ci się wszędzie tam, gdzie istotna jest perswazja.
Maciej Sowa, strateg, specjalista ds. marketingu
Książka Marcina Cichockiego to kompendium praktycznej wiedzy o zachowaniach konsumentów oraz skutecznych działaniach marketingowych ukierunkowanych na szeroko rozumiany sukces firmy.Jest ona dedykowana zarówno marketerom, wyjaśniając problemy decyzji marketingowych i sposoby ich rozwiązywania w formie rad, zaleceń, a także konsumentom, którzy mogą poznać mechanizmy własnych wyborów i decyzji zakupowych, a które marketerzy wykorzystują w promocji i perswazji.Bogactwo prezentowanych i analizowanych problemów rynkowych popartych studiami przypadków, wynikami badań naukowych powoduje, że książka jest nie tylko źródłem wiedzy, ale i niewyczerpaną kopalnią inspiracji. Pomysły w niej zawarte mogą stać się podstawą do eksperymentów marketingowych, innowacji w komunikacji z klientem czy też bardziej przemyślanych decyzji biznesowych. Nie brakuje w niej wskazówek dotyczących wiedzy, dlaczego pewne strategie działają i są skuteczne, co jest bezcenne zarówno dla nowicjuszy, jak i dla doświadczonych marketerów potrzebujących nowego spojrzenia na swoje dotychczasowe działania.Książka jest napisana zgodnie z zasadą Alberta Einsteina „Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz”. Autor z sukcesem przenosi tę zasadę na grunt marketingu oraz zachowań konsumenckich i opowiada o złożonych sprawach związanych marketingiem, psychologią, socjologią i neuromarketingiem w sposób praktyczny. Pisze z empatią i zrozumieniem dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem, ale także z głębią i zaawansowaniem, które zainspirują profesjonalistów. To zrównoważenie między prostotą a fachowością czyni lekturę obowiązkową dla każdego, kto chce zrozumieć nie tylko "jak", ale przede wszystkim "dlaczego" działania marketingowe są skuteczne.
Mateusz Rak, PhD, full-stack marketer, manager kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
Wstęp
36 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
107 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
Wstęp
36 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
107 KB
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

22,41 zł
24,90 zł

The Master Mind

The story of an undercover detective who works to capture the thief of the Bank. It would seem that he had already caught him. After all, he pressed a button that signaled a patrol garage, and another one that called the inspector and several other off...
200,76 zł
239,00 zł

Internet. Hacking

Hacking jest w tym tomie rozpatrywany z różnych perspektyw, jako: przestępstwo, incydent cyberbezpieczeństwa, eksplorowanie i modyfikowanie systemów technicznych, społecznych i biologicznych, a najogólniej – jako przełamywani...
18,15 zł
24,20 zł

Relaksacyjna metoda Mind Calm

Jeden z najlepszych współczesnych nauczycieli medytacji opisuje w tej książce własną technikę medytacyjną. Dzięki niej odkryjesz, jak pozbyć się nieustannej gonitwy myśli. Poznasz techniki, dzięki którym w pełni wykorzystasz swój p...
99,90 zł
111,00 zł

Odpowiedzialność karna za hacking i inne przestępstwa przeciwko danym komputerowym i systemom informatycznym

Monografia, zważywszy na kompleksowe ujęcie omówionych problemów, stanowi pierwsze w polskiej nauce prawa karnego materialnego tak wyczerpujące opracowanie tematyki przestępstw przeciwko systemom informatycznym i danym komputerowym. Publi...
134,91 zł
149,90 zł

The Normative Mind

Key points addresses philosophical and scientific issues connected with rule-following and decision-making brings together contributions by philosophers, psychologists and neuroscientists Description A collection of essays...
22,41 zł
24,90 zł

The Mind of Mr. J.G. Reeder

A series of enthralling mysteries written by Edgar Wallace. They feature the enigmatic figure of Mr. J.G. Reeder who works for the Public Prosecutor’s office and has the mind of a criminal. At first glance J. G. Reeder is an ordinary, slightly sh...
11,69 zł
12,99 zł

The Master Mind of Mars

“The Master Mind of Mars“ is a novel by Edgar Rice Burroughs, an American fiction writer, who created such great characters as Tarzan and John Carter of Mars. The Master Mind of Mars is a science fantasy novel, the s...
21,20 zł
27,90 zł

Dieta MIND

Co roku „dieta mind” znajduje się w czołówce rankingu najzdrowszych diet, tworzonym przez lekarzy – dietetyków, diabetologów, psychologów. Jej pierwotnym zadaniem miało być przede wszystkim wzmocnienie ukła...
34,02 zł
37,80 zł

Mind, Cognition, Semiosis: Ways to Cognitive Semiotics

What is meaning-making? How do new domains of meanings emerge in the course of child’s development? What is the role of consciousness in this process? What is the difference between making sense of pointing, pantomime and language utterances? Are...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!