Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# or...więcej »
Książka dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. "Blokowe” wprowadzenie do programowania.
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z...więcej »
Oddajemy w twoje ręce niezwykłe kompendium wiedzy o mobach Minecrafta. Minecraft to miejsce, w którym eksploracja i odkrywanie są nagradzane najbardziej spektakularnymi widokami i niezwykłym...więcej »
A thrilling illustrated journey through the history of video games and what they really mean to usPac-Man. Mario. Minecraft. Doom.Ever since he first booted up his brother's...więcej »
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Un...więcej »
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++...więcej »
Najlepsza książka o technikach animacji!Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obraz&oac...więcej »
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w te...więcej »