During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to re...więcej »
Podręcznik wykorzystuje najnowsze osiągnięcia językoznawstwa, psychologii uczenia się, dydaktyki i teorii komunikacji. Przedstawia problemy dydaktyki z punktu widzenia przyswajania języka. Kładzie ...więcej »
History is a source of red flags. However, one must learn to read them and distinguish what is barely temporary in its nature from what can lasts for centuries. System reforms that support the effi...więcej »
The entire publication is the outcome of the discussions which took place during International Conference on Enhancing Consumer Awareness host by University of Economics in Katowice. The entire pub...więcej »
The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to E...więcej »
Jest to praktyczne kompendium poświęcone ROBOTYCE, wprowadzające Czytelnika w arkana nowoczesnej wiedzy dotyczącej jednej z najbardziej rozwijających się technologii XXI wieku. Robotyza...więcej »
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...więcej »
Jak narodziła się tradycja kolędowania?Co znaczyły życzenia kolędników was hail?Czy dziś rozumiemy staroangielskie kolędy?Kto pierwszy całował się pod jemiołą?Jak rod...więcej »
This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, ne...więcej »
This book encompasses the essential range of information on technical aspects of mechanical design. It was written primarily for the students and staff of chemistry faculties of technical universit...więcej »
This scientific monograph is closely linked to the studies conducted by the Department of Public Management and Social Sciences at the Faculty of Economics, the University of Economics in Katowice....więcej »
Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowc&...więcej »
W ostatnich kilku latach światowy system finansowy doświadczył kryzysu na niespotykaną od dziesięcioleci skalę. Objął on swoim zasięgiem instytucje i rynki finansowe w wielu krajach, a w konsekwenc...więcej »
Problemy sfery finansów oddziałują na współczesne procesy gospodarcze na niespotykaną dotychczas skalę. Zarówno wcześniejszy kryzys zaufania do rynków finansowych, zapoc...więcej »
Multiple Criteria Decision Making (MCDM) journal was founded at the University of Economics in Katowice in 2011. It is a double-blinded-reviewed annual that explores the entire process or the selec...więcej »
Współczesna gospodarka światowa podlega głębokim przeobrażeniom i zmianom wskutek dwóch równoległych procesów, którymi są globalizacja i internacjonalizacja. Obec...więcej »
Monografia uwzględnia relacje między podmiotami indywidualnymi i instytucjonalnymi zachodzące na rynkach pracy, rynku finansowym i w węższym sensie rynku kapitałowym. Z punktu widzenia tematycznego...więcej »
The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic rel...więcej »
New technologies, including management information systems, the Internet and mobile communication technologies, have transformed many aspects of modern business and marketing. It seems only natural...więcej »