Consumer Rights Protection
The entire publication is the outcome of the discussions which took place during International Conference on Enhancing Consumer Awareness host by University of Economics in Katowice. The entire publication is divided into four parts: first part provides inside to consumer rights awareness and system of protecting those rights. Second one presents selected aspects of consumer behavior on different markets. Part three is focus on companies’ practices introducing to protect consumers and build their awareness on different markets. Last part describes selected aspects of market environment and their influence on consumer awareness. The book allows presenting the importance and role of consumer rights and their awareness by all market players in developing sustainable economy.
- Kategorie:
- Redakcja: Sławomir Smyczek
- Język wydania: angielski
- ISBN: 978-83-7875-583-8
- ISBN druku: 978-83-7875-582-1
- Liczba stron: 356
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Foreword 9 Acknowledgment 11 Part I Consumers rights awareness and protection Chapter I Consumer awareness toward green marketing (Ramandeep Saini, Indu Bala) 15 Chapter II Conscious European young consumers and the protection of their rights (Judit Papp, Melinda Bercsényi, Dorottya Friedel, Ákos Kiss, Adina Kovács) 23 Chapter III Consumers’ rights awareness and e-commerce – evidence from European and American markets (Katarzyna Pierzchała, Sławomir Smyczek) 42 Chapter IV Study of difference in consumer awareness toward online healthcare services on the basis of demographic factors (Ramandeep Saini, Manisha Aujla) 66 Chapter V Current trends in consumer protection regulations in the financial services market in Poland (Edyta Rutkowska-Tomaszewska) 72 Part II Consumer on market – behavior, resistance and boycotts Chapter VI Consumer behavior in banking sector in time of economic crisis – evidence from Lebanon (Samir Semaan) 89 Chapter VII Inappropriate consumer behavior at creditworthiness assessment (Katarzyna Nowak) 110 Chapter VIII Consumers’ misbehavior on a retail market – responses typology and preventing methods (Tomasz Unuczek) 119 Chapter IX Motives of consumers’ misbehavior on the market – model approach (Sławomir Smyczek, Dominik Krężołek) 136 Chapter X Education and financial awareness as factors influencing responsible purchasing and use of consumer credit services by consumers (Magdalena Paleczna) 150 Chapter XI Consumer boycotts in sport – the case of “modern football” (Adrian Pietrzyk) 161 Part III Companies practices for consumer protection and awareness Chapter XII New direction of Corporate Social Responsibility in the banking market – meaning for the consumer (Agnieszka Butor-Keler) 175 Chapter XIII Corporate Social Responsibility – best practices on European market (Michał Michalski) 185 Chapter XIV Integrateg marketing communication relevance for heavy consumers (Francisco Suay-Pérez) 201 Chapter XV Insurance as a compensate method for the financial consequences of accidents with an indication of tourist services consumers in Poland (Jakub Kubiczek) 212 Chapter XVI Determinants of financial inclusion of enterprises in Sub-Saharan African states (Blandyna Puszer, Łukasz Szewczyk) 224 Part IV Market environment relevance to consumer awareness Chapter XVII Sustainable consumption in the light of alternative approaches to economics – the role of identity (Anna Horodecka) 239 Chapter XVIII Prosumption as a process of optimizing consumption and trend implicating shared economy (Marek Andrzej Żur) 262 Chapter XIX Privacy policy complexity in the EU. A study of the largest e-commerce and multichannel retailers (Andrzej Szymkowiak, Kishokanth Jeganathan) 275 Chapter XX Economy of consumer and sustainable development (Alina Czapla) 287 Chapter XXI Selected aspects of telemedicine market in Poland – opportunities and barriers for the consumer (Piotr Adamik) 295 References 305 List of figures 347 List of tables 349 List of authors 351