MENU

Marketing Automation Revolution

(eBook)

Using the potential of Big Data

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2017

  • Seria / cykl: Marketing PWN

  • Autor: Grzegorz Błażewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 39,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

47,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing Automation Revolution

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge.
The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas:
• collecting and processing large amounts of user data;
• delivering personalized messages across all channels in real time;
• process automation;
• improving communication between marketing and sales departments.
This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction THE PHILOSOPHY OF MARKETING AUTOMATION     9
Changing marketing 11
Enchanted by the marketing wizards 12
Excuse my French, “artist’s shit” 13
There is no remedy and there never will be 13
New marketer and the new school of marketing 14
Who is this book for and how to use it 16

Part I NEW TERMS 17

1. The meaning of Big Data revolution 19
	Why Google knows best 19
	More and more information 19
	Correlation instead of causation 20
	Everything is data 20
	Algorithm will pick a TV series and a playlist for you 21
	Data as corporate capital 22

2. New consumer 23
	Independence 23
	Prosumers and their habits 24
	Mobility 25
	What do marketers think about this? 27
	The role of apps 28
	Appification 29
	The ROPO Effect and showrooming: why do customers migrate between channels? 31
	The Internet of Things 33
	Two seemingly contradictory trends in consumer behavior 34
	Digital traces and why customers leave their data 35
	Digital body language 36
	Information constituting the digital body language 37
	Building models: customers’ shopping journeys and buyer persona 38
	The superiority of consumer behavior analysis over other ways of acquiring knowledge 39

3. New marketer 41
	Inbound vs. outbound 41
	Romantic and pragmatic 42
	Scientific approach 43
	HADI cycles, i.e. lessons from a strip club 45
	Changing the concept of a campaign 46
	Predictive marketing 47
	Disproportion between theory and practice 49
	Why can’t marketers cooperate with sellers (and why they should)? 50

4. New seller 52
	Who trusts sellers? 52
	Mixer and a time machine 52
	Atlassian and other B2B absurdities 53
	Tesla Motors – say goodbye to your car dealer 54
	Adjusting to context 54

Part II MARKETING AUTOMATION AND BIG DATA REDEFINE THE MARKETING YOU KNOW 56

1. Traditional 4P 58
2. Guidance for people choosing their marketing automation platform 59
3. Lead leaking 61
4. The role of education in the shopping process 62
5. Content marketing with marketing automation 64
	Ideal content marketing supported by automation 64
	The symptoms of the lack of balance between the production of content and automation 65
	How to connect content marketing with marketing automation? 65

6. New approach towards e-mail marketing 67
	The power of e-mail marketing – a lesson from Barack Obama 67
	What did Jacob Payne know? – About communication fatigue 67
	This does not concern me! 68
	Stop associating e-mail marketing with newsletters, or wear your customer to death 69
	Personalized e-mails 70
	1-to-1 messages 71

7. Loyalty programs 72
	New and existing customers 72
	Become the director of the Loyalty Dept. 72
	What is loyalty, and can customers be loyal? 73
	Customer lifetime value: think about your customer in terms of the entire relation, not in terms of separate transactions 74
	RFM 75
	The concept of loyalty 75

8. Mobile channel 77
	Apps as a marketing tool 77
	Mobile marketing automation 78

Part III PRACTICAL RECOMMENDATIONS 81

1. Creating a buyer persona 83
	What is a persona? 83
	The application of personas 83
	Building a persona: initial remarks 84
	Questions regarding building a buyer persona for B2B 85
	Questions regarding building a buyer persona for B2C 85
	Where to acquire information from? 86
	Important rules 86

2. Contact monitoring and management via CRM 88 
	Collecting user data 88
	Scoring 90

3. Lead acquisition 91
	Contact forms that actually work 91
	Your customer Pinocchio: progressive profiling vs. incorrect data in forms 93
	How long should the form be? 95
	Lead acquisition through gated content or bonuses 96

4. E-mail marketing 98
	Hygiene of your database 98
	Regular database clean ups 99
	Customer segmentation 99
	Autoresponders and dynamic messages 100
	Welcoming messages 101
	Increasing basket value 105
	E-mails increasing the level of engagement 106
	Birthday e-mails 107
	Reactivation e-mails 108
	E-mails to save abandoned shopping baskets in e-commerce 108

5. Lead nurturing 112
	Before you prepare a “lead nurturing” program 112
	Stages of lead nurturing 112
	Multichannel campaigns 113
	Themed campaigns addressed to existing customers 114
	Lead recycling 117
	Lead nurturing for employees 118
	Benefits of lead nurturing and how to measure them 119

6. Website marketing 120
	The increasing role of recommendation engines 120

7. Personalizing your WWW site 122
	Examples: dynamic sets and widgets with recommended offer 123

8. Sales 125
	Cold calling 125
	Identifying shopping readiness 128
	Alerts in marketing automation 128
	The meaning of social media for sales 129

9. Retention 130
	Actions addressed to loyal customers 130
	Loyalty programs with the use of marketing automation 131
	The use of mobile channels in loyalty programs 131
	Marketing automation as a form of support for customer service 132

10. Social media 133
	Pros and cons of social media in business 133
	The whole Facebook is the same 134
	Ground rule: no social media platform can serve as your primary communication tool 135
	Setting goals: integration with marketing automation 135
	Social media automation 136
	Ad personalization on Facebook with the use of custom audiences and marketing automation platform 136
	Engage your employees 137

11. Mobile 139
	Push notifications 139
	Mobile CRM and notification personalization 139
	Don’t forget text messaging! 140
	M-commerce 141
	Online addressing – offline gap: the ROPO effect 143

12. Marketing analytics 145
	KPI 145
	Trends in analytical activities: the directions of development 148
	A/B testing 150

13. Guidance for people choosing their marketing automation platform 153
	Marketing automation myths 153
	When marketing automation should be deployed? 155
	How to choose a marketing automation platform? 155
	How to use a marketing automation platform? 157
	Marketing automation solutions for B2B 158
	Marketing automation solutions for B2C and e-commerce 159

Summary 165
Bibliography 169
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

43,50 zł
58,00 zł

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniaj...
10,80 zł
12,00 zł

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania...
8,60 zł
10,00 zł

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej z udziałem przedstawicieli nauk...
16,20 zł
18,00 zł

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematykąmarketingu i public relations organizacji zaliczanych do szerokorozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studiai szkice, których autorzy opisują wyzwan...
48,75 zł
65,00 zł

Private Banking – marketing, jakość, sprzedaż

Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicz...
56,40 zł
94,00 zł

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...
27,00 zł
30,00 zł

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem kom...
17,94 zł
29,90 zł

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda? Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”),...
38,70 zł
43,00 zł

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!