Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski. - Od 300 zł dostawa GRATIS! - Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.
Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.
Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).
W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacjiautor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.
Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
Ważne informacje o wysyłce:
Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Grzegorz Błażewicz, founder and CEO of SALESmanago, one of the most dynamic European tech companies that provides Customer Data Platform and Marketing Automation software to more than 10 thousand companies in 50 countries. His career of more than 20 years started in marketing agencies in New York and London, and included roles of marketing director in Comarch and CEO of Interia.pl. In 2014, he was one of the finalists of EY Entrepreneur of the Year Award.
Grzegorz Błażewicz – założyciel i prezes zarządu SALESmanago, największej polskiej i jednej z najszybciej rosnących w Europie firm technologicznych, dostarczających oprogramowanie typu Customer Data Platform i Marketing Automation, z którego korzysta ponad 10 tys. firm w 50 krajach. Posiada 20 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Grzegorz Błażewicz swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Był dyrektorem marketingu w Comarch oraz prezesem zarządu Interia.pl. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
Seria prezentująca współczesne trendy w marketingu. Książki autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu, a w nich konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji.
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po ...
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkow...
Język angielski
Poziom B1 – B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Nie...
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie ka...
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób:Rozpoznać swoje mocne st...
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientomOdpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikatOdkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki...
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwol...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałó...
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...