Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
58,65
zł
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża ilość
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Produkty dostępne w magazynie wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego. - Pozostałe zgodnie z deklaracją podaną na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
- Wszystkie terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.
Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.
Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).
W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacjiautor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.
Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
Ważne informacje:
Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
Wstęp 11
FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION
1. Nowe wyzwania marketera 15
Mobile first 18
Jeszcze nowszy konsument 21
Hiperpersonalizacja 24
RODO a śledzenie użytkowników 26
Koniec ery ciasteczek 29
Transparentność w zbieraniu danych 30
2. Dwie rewolucje w marketingu 32
Procesy i kodyfikacja wiedzy 33
Big Data, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja 35
3. Kim jesteśmy i dlaczego powstała ta książka? 39
4. Gówno artysty – pardon, to już było 41
Część I
REWOLUCJA 1.0
O KODYFIKACJI PROCESÓW W MARKETINGU SŁÓW KILKA
5. Od automatyzacji lejka sprzedażowego do AI – historia platform do automatyzacji 45
Automatyzacja w B2B i B2C 45
Kiedy każdy jest #marketingautomation 48
Dane klienta w centrum uwagi 49
Platformy Marketing Automation versus Customer Data Platform 52
6. Najważniejsze funkcje systemu Marketing Automation, czyli podwaliny Rewolucji 1.0 58
Identyfikacja anonimów i profile 360 stopni 58
Automatyczna segmentacja kontaktów 62
Zdarzenia, warunki, akcje 66
Single channel, multi-channel, omnichannel 69
Personalizacja 1-1 i dynamiczny kontent 70
Mądrzejszy outbound 72
Analityka cross-channel 76
7. Fakty i mity marketing automation 78
Marketing automation to obszar wyłącznie dla marketerów 78
Marketing Automation to tylko software 80
Nie masz bazy klientów – automatyzacja to najlepsze rozwiązanie 81
Marketing Automation jest tylko dla największych firm 83
Jeśli chcesz dobrego wdrożenia, zatrudnij agencję 85
Część II
REWOLUCJA 2.0
JAK BIG DATA ZMIENIA MARKETING
8. Oswajamy Big Data 91
7V Big Data 94
Współczesny rynek Big Data 96
Trendy w Big Data 98
9. Dlaczego Google wie lepiej i czy nie wie za dużo? 102
10. Chaos informacyjny 105
11. Korelacja zamiast przyczynowości 107
12. Wszystko jest daną 112
13. Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę 114
14. Dane jako kapitał firmy 116
15. Wykorzystanie Big Data w marketingu 119
Jak to działa? Na jakiej zasadzie zbiera się dane? 120
Jakie dane mogę i jakie powinienem zbierać? 124
Data Ethics 126
Część III
SZTUCZNA INTELIGENCJA W MARKETINGU
16. Krótka historia algorytmów i uczenia maszynowego 131
17. Uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja 133
18. Co potrafi sztuczna inteligencja 135
19. Czego sztuczna inteligencja nie potrafi i czy będzie potrafić? 138
20. Czy sztucznej inteligencji należy się bać? 142
21. Rodzaje algorytmów uczenia maszynowego i ich zastosowanie w marketingu 144
Collaborative Filtering 145
Sieci neuronowe 148
Deep Learning 150
Algorytmy regresyjne 151
Drzewa decyzyjne 152
Spis treści 7
22. Sztuczna inteligencja w marketingu 154
Czatboty 155
Lepsze, spersonalizowane wyniki wyszukiwania 157
Wirtualny asystent 158
Zautomatyzowane wiadomości e-mail 160
Segmentacja bazy 162
Powitalne i urodzinowe kupony 164
Powiadomienia push 166
Rekomendacje produktowe 168
Video Body Language Monitoring 169
23. Ograniczenia Machine Learningu 171
Część IV
NOWA DROGA TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH
24. Personalizacja versus hiperpersonalizacja 175
25. Nowe podejście do pomiaru efektywności w e-commerce 179
26. Deep Behavioural Profiling 181
27. Jak zbudować ofertę na podstawie danych, których jeszcze nie ma 183
28. Marketing oparty na predykcjach sztucznej inteligencji 185
Predykcja wartości życiowej klienta 186
Predykcja zakupów 188
Predykcja churnu 189
Predykcja optymalnego czasu i kanału komunikacji 191
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po ...
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkow...
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie ka...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałó...
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukują...
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW p...
Jedno z największych wyzwań stojących przed marketerami pochodzi z nieoczekiwanego źródła - genericide. Genericide to połączenie dwóch słów - generic i suicide. Dochodzi do niego, gdy marka traci swój patent lub znak towarowy, stając się generyczną dla...
This internship report exposes in a simple and operational way the implementation of the tools of public marketing in a public organization by leaning on the particular case of the IEF-Pôle Régional. The mission of this work is to propose a new approac...