MENU

Marketing Automation (Wersja limitowana z autografem)

(Miękka)

W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,75 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

55,20
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing Automation (Wersja limitowana z autografem)

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną. 

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).

W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.




Zachęcamy do zapoznania się z filmem:

Książka w lekki i przejrzysty sposób pozwala przeprawiać się przez meandry zagadnień marketing automation.
Martyna Olszak-Bachora, Head of Creative Department & PR, Ania Kruk
Świetna i bardzo potrzebna pozycja dla każdego marketera.
Marta Maj, Digital Manager Central Europe, Oriflame
Świat marketingu widziany oczami Grzegorza jest piękny, złożony i logiczny. Życzę każdemu czytelnikowi tej książki.
Artur Kurasiński, Przedsiębiorca, Inwestor
Dla współczesnych przedsiębiorców i menedżerów znajomość marketingu cyfrowego będzie decydowała o być albo nie być ich projektów biznesowych. Znajomość tej książki, napisanej przez praktyka marketingu, ale i przedsiębiorcę, na pewno w tym sukcesie może pomóc.
Rafał Brzoska, Prezes i Założyciel firmy Inpost
Niezbędna pozycja dla każdego, kto jako marketingowiec chce mówić do jednego klienta, prowadzić z nim dialog i odpowiadać na jego prawdziwe potrzeby.
Magdalena Szeliga, Marketing Manager w Kondrat Wina Wybrane
Świetna pozycja dla marketerów chcących poznać i być bliżej klienta.
Krzysztof Konieczka, Menedżer ds. e-commerce w Rainbow Tours SA
Doskonała pozycja dla wszystkich e-marketingowców, którzy chcą być krok do przodu!
Paweł Dąbrowski, Omnichannel Director at Nahdi Medical Co.
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 32-33
52 KB
Fragment książki(pdf)
str. 116-117
59 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 32-33
52 KB
Fragment książki(pdf)
str. 116-117
59 KB

Inni Klienci oglądali również

35,22 zł
52,00 zł

Marketing terytorialny

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
30,98 zł
49,00 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
38,39 zł
45,00 zł

Marketing mobilny

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby ni...
58,81 zł
79,99 zł

John Constantine Hellblazer Najlepsza wersja ciebie Tom 2

Druga część opowieści o najbardziej znanym komiksowym magu Anglii – Johnie Constantinie. Historia rozgrywa się w stworzonym przez słynnego Neila Gaimana uniwersum Sandmana. Ktoś krąży po Zjednoczonym Królestwie, rozsiewając chaos i powołuj...
98,06 zł
139,90 zł

Nowy Testament z infografikami

Nowatorskie, oryginalne dzieło - NOWY TESTAMENT w nowej odsłonie!29 nowych, aktualnych wstępów napisanych przez uznanych ekspertów biblistówPonad 90 autorskich infografik jako dodatek specjalny, w tym: 6 map:
55,20 zł
69,00 zł

Marketing Automation

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and ever...
58,38 zł
79,00 zł

Opowieść o dwóch miastach wersja angielska z podręcznym słownikiem

Paryż i Londyn pod koniec XVIII wieku. Nad francuską stolicą wisi widmo rewolucji, gdy z Anglii przybywa Lucie Manette, by uwolnić swego ojca, przez osiemnaście lat niesłusznie więzionego w Bastylii. Już wkrótce zarówno w jej, jak i w los...
269,81 zł

The Content Marketing Revolution

A comprehensive explanation of how marketing works today. Learn how the pieces fit together and support each other, from online ad platforms, to the content that fuels the systems. It's not just about producing the best content. It's about using tha...
38,70 zł
45,00 zł

Reports on Mathematical Physics 81/2 wersja krajowa

Reports on Mathematical Physics publish papers in theoretical physics which present a rigorous mathematical approach to problems of quantum and classical mechanics and field theories, relativity and gravitation, statistical physics, thermodynamics, mat...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!