Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski. - Od 300 zł dostawa GRATIS! - Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
Marketing Automation (Wersja limitowana z autografem)
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.
Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.
Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).
W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacjiautor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.
Zachęcamy do zapoznania się z filmem:
Książka w lekki i przejrzysty sposób pozwala przeprawiać się przez meandry zagadnień marketing automation.
Martyna Olszak-Bachora, Head of Creative Department & PR, Ania Kruk
Świetna i bardzo potrzebna pozycja dla każdego marketera.
Marta Maj, Digital Manager Central Europe, Oriflame
Świat marketingu widziany oczami Grzegorza jest piękny, złożony i logiczny. Życzę każdemu czytelnikowi tej książki.
Artur Kurasiński, Przedsiębiorca, Inwestor
Dla współczesnych przedsiębiorców i menedżerów znajomość marketingu cyfrowego będzie decydowała o być albo nie być ich projektów biznesowych. Znajomość tej książki, napisanej przez praktyka marketingu, ale i przedsiębiorcę, na pewno w tym sukcesie może pomóc.
Rafał Brzoska, Prezes i Założyciel firmy Inpost
Niezbędna pozycja dla każdego, kto jako marketingowiec chce mówić do jednego klienta, prowadzić z nim dialog i odpowiadać na jego prawdziwe potrzeby.
Magdalena Szeliga, Marketing Manager w Kondrat Wina Wybrane
Świetna pozycja dla marketerów chcących poznać i być bliżej klienta.
Krzysztof Konieczka, Menedżer ds. e-commerce w Rainbow Tours SA
Doskonała pozycja dla wszystkich e-marketingowców, którzy chcą być krok do przodu!
Paweł Dąbrowski, Omnichannel Director at Nahdi Medical Co.
Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
Ważne informacje o wysyłce:
Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Grzegorz Błażewicz – założyciel i prezes zarządu SALESmanago, największej polskiej i jednej z najszybciej rosnących w Europie firm technologicznych, dostarczających oprogramowanie typu Customer Data Platform i Marketing Automation, z którego korzysta ponad 10 tys. firm w 50 krajach. Posiada 20 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Grzegorz Błażewicz swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Był dyrektorem marketingu w Comarch oraz prezesem zarządu Interia.pl. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
Seria prezentująca współczesne trendy w marketingu. Książki autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu, a w nich konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji.
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorz...
Język angielski
Poziom B1 – B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Nie...
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób:Rozpoznać swoje mocne st...
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to ...
Artur Grabowski, jeden z najciekawszych poetów pokolenia „brulionu”, podsumowuje swój liryczny dorobek. Tom „Wersje” to poezja filozoficzna i formalnie wyrafinowana, a zarazem lirycznie przystępna i mocno osadzona ...
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może ...