MENU

Marketing Automation

(eBook)

W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2021

  • Seria / cykl: Marketing PWN

  • Autor: Grzegorz Błażewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing Automation

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).

W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.


Zachęcamy do zapoznania się z filmem:

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 11
FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION 13
1. Nowe wyzwania marketera 15
	Mobile first 18
	Jeszcze nowszy konsument 21
	Hiperpersonalizacja 24
	RODO a śledzenie użytkowników 26
	Koniec ery ciasteczek 29
	Transparentność w zbieraniu danych 30
2. Dwie rewolucje w marketingu 32
	Procesy i kodyfikacja wiedzy 33
	Big Data, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja 35
3. Kim jesteśmy i dlaczego powstała ta książka? 39
4. Gówno artysty – pardon, to już było 41
Część I REWOLUCJA 1.0 O KODYFIKACJI PROCESÓW W MARKETINGU SŁÓW KILKA 43
5. Od automatyzacji lejka sprzedażowego do AI – historia platform do automatyzacji 45
	Automatyzacja w B2B i B2C 45
	Kiedy każdy jest #marketingautomation 48
	Dane klienta w centrum uwagi 49
	Platformy Marketing Automation versus Customer Data Platform 52
6. Najważniejsze funkcje systemu Marketing Automation, czyli podwaliny Rewolucji 1.0 58
	Identyfikacja anonimów i profile 360 stopni 58
	Automatyczna segmentacja kontaktów 62
	Zdarzenia, warunki, akcje 66
	Single channel, multi-channel, omnichannel 69
	Personalizacja 1-1 i dynamiczny kontent 70
	Mądrzejszy outbound 72
	Analityka cross-channel 76
7. Fakty i mity marketing automation 78
	Marketing automation to obszar wyłącznie dla marketerów 78
	Marketing Automation to tylko software 80
	Nie masz bazy klientów – automatyzacja to najlepsze rozwiązanie 81
	Marketing Automation jest tylko dla największych firm 83
	Jeśli chcesz dobrego wdrożenia, zatrudnij agencję 85
Część II REWOLUCJA 2.0 JAK BIG DATA ZMIENIA MARKETING 89
8. Oswajamy Big Data 91
	7V Big Data 94
	Współczesny rynek Big Data 96
	Trendy w Big Data 98
9. Dlaczego Google wie lepiej i czy nie wie za dużo? 102
10. Chaos informacyjny 105
11. Korelacja zamiast przyczynowości 107
12. Wszystko jest daną 112
13. Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę 114
14. Dane jako kapitał firmy 116
15. Wykorzystanie Big Data w marketingu 119
	Jak to działa? Na jakiej zasadzie zbiera się dane? 120
	Jakie dane mogę i jakie powinienem zbierać? 124
	Data Ethics 126
Część III SZTUCZNA INTELIGENCJA W MARKETINGU 129
16. Krótka historia algorytmów i uczenia maszynowego 131
17. Uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja 133
18. Co potrafi sztuczna inteligencja 135
19. Czego sztuczna inteligencja nie potrafi i czy będzie potrafić? 138
20. Czy sztucznej inteligencji należy się bać? 142
21. Rodzaje algorytmów uczenia maszynowego i ich zastosowanie w marketingu 144
	Collaborative Filtering 145
	Sieci neuronowe 148
	Deep Learning 150
	Algorytmy regresyjne 151
	Drzewa decyzyjne 152
22. Sztuczna inteligencja w marketingu 154
	Czatboty 155
	Lepsze, spersonalizowane wyniki wyszukiwania 157
	Wirtualny asystent 158
	Zautomatyzowane wiadomości e-mail 160
	Segmentacja bazy 162
	Powitalne i urodzinowe kupony 164
	Powiadomienia push 166
	Rekomendacje produktowe 168
	Video Body Language Monitoring 169
23. Ograniczenia Machine Learningu 171
Część IV NOWA DROGA TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH 173
24. Personalizacja versus hiperpersonalizacja 175
25. Nowe podejście do pomiaru efektywności w e-commerce 179
26. Deep Behavioural Profiling 181
27. Jak zbudować ofertę na podstawie danych, których jeszcze nie ma 183
28. Marketing oparty na predykcjach sztucznej inteligencji 185
	Predykcja wartości życiowej klienta 186
	Predykcja zakupów 188
	Predykcja churnu 189
	Predykcja optymalnego czasu i kanału komunikacji 191
Bibliografia 193
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

32,31 zł
35,90 zł

Video marketing w mediach społecznościowych

Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społeczn...
32,25 zł
43,00 zł

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań o...
30,10 zł
35,00 zł

Challenges for marketing in 21st century

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, new trends on global market, as well as contemporary cust...
48,75 zł
65,00 zł

Private Banking – marketing, jakość, sprzedaż

Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicz...
50,40 zł
84,00 zł

Marketing Analytics

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i ...
47,25 zł
52,50 zł

Rynek i marketing w pigułce

W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znal...
46,44 zł
54,00 zł

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...
31,50 zł
35,00 zł

Marketing szkoły

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu sz...
8,60 zł
10,00 zł

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej z udziałem przedstawicieli nauk...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!