Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Aborygeni i konsumenci(Miękka)

O kibicowskiej wspólnocie komercjalizacji futbolu i stadionowym apartheidzie

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Aborygeni i konsumenci

Od końca lat osiemdziesiątych XX wieku futbol w Europie przechodzi głębokie przemiany w wymiarze ekonomiczno-politycznym oraz społeczno-kulturowym, których fascynującą złożoność przybliża ciekawa, a przy tym krytyczna książka autorstwa moich polskich kolegów. Lektura Aborygenów i konsumentów nie tylko pozwala zrozumieć istotę oraz szczególny charakter przeobrażeń zachodzących w europejskim futbolu, ale również ulokować w ich kontekście przemiany zachodzące w polskiej piłce nożnej. Transformacja europejskiej piłki jest procesem niezwykle złożonym i w jego obrębie można wyodrębnić szereg zjawisk społecznych, których analiza pozwala pełniej oddać oblicze tych przemian.
[…] postępująca komercjalizacja futbolu napotyka również zainteresowanie, ale i krytykę ze strony ludzi nauki, badaczy, ale również dziennikarzy. To oni są w stanie najlepiej wskazać i ujawnić polityczne, ekonomiczne oraz społeczno-kulturowe procesy kierujące współczesnym futbolem, a przede wszystkim demaskować ich negatywny wpływ na społeczność i kulturę lokalną. Książka Aborygeni i konsumenci jest wspaniałym przykładem tego, jak nauka może pomóc w zrozumieniu złożoności zjawisk oraz procesów zachodzących we współczesnym futbolu.
Richard Giulianotti

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Tomasz Szlendak

prof. dr hab., profesor zwyczajny, Dyrektor Instytutu Socjologii UMK, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zajmuje się socjologią kultury, konsumpcji, rodziny i płci oraz psychologią ewolucyjną. Opublikował m.in. Architektonikę romansu (2002), Zaniedbaną piaskownicę (2003), Supermarketyzację (2004) i Socjologię rodziny (2010). Jest członkiem redakcji „Studiów Socjologicznych” oraz członkiem rady naukowej czasopisma „Kultura i Edukacja”. Był stypendystą Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz tygodnika „Polityka”. Prowadzi badania nad przemianami obyczajów, aktywnością kulturalną, seksualnością i jakością życia. Śledzi trendy i zastanawia się, co socjologia może powiedzieć o przyszłości.

Inni Klienci oglądali również

Ustawa o prawach konsumenta

Publikacja przygotowana przez prawników dla przedsiębiorców. Omawia obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku rewolucyjne zmiany przepisów regulujących działalność online. Poszczególne rozdziały zostały wzbogacone przykładami z praktyki, fragmentami decy...

Pewny Start Czytam sam Jestem konsumentem

Seria jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi. Publikacja zawiera informacje o punktach usługowych, i...

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów te...

Uczestnicy Konsumenci Mieszkańcy

Niniejsza książka jest pokłosiem zrealizowanego w 2014 roku projektu badawczego Wrocławska Diagnoza Społeczna. W zamyśle Autorów publikacja jest pogłębionym studium społecznej kondycji miasta Wrocław. Zawarte w tomie analizy są jednak nie tylko...

Psychologia konsumenta

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk...

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzen...

Ochrona interesów konsumenta na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce na tle Unii Europejskiej

Mimo deklarowanych przez coraz liczniejsze banki oraz inne instytucje finansowe zapewnień o koncentracji na potrzebach klienta, prawa oraz interes ekonomiczny konsumenta na współczesnym rynku detalicznych usług bankowych nadal wymagają ochrony.<...

Wiem co kupuję! Poradnik konsumenta

Po bestsellerowym poradniku konsumenta „Czy wiesz, co jesz?” przyszedł czas na „Wiem, co kupuję!”Kasia Bosacka wraz ze swoją ekipą testuje oferowane przez handel przedmioty codziennego użytku. Podpowiada, jak wybierać arty...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!