Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw - Outlet
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich małych i średnich przedsiębiorstw, rozwiązania aktywizujące ekspansję polskich firm technologicznych w USA.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się zagadnieniami marketingu i handlu międzynarodowego oraz tworzeniem strategii marketingowych przedsiębiorstw.
-
Kategorie:
-
Podręczniki szkolne
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788320821642
-
EAN:
9788320821642
-
Liczba stron:
218
-
Wymiary:
16.5x24.0cm
-
Waga:
0.39kg