MENU

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2022

  • Autor: Angelika Chimkowska

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 54,90 zł
47,21
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
- zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:
- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
ZAMIAST WSTĘPU 
rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań 
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu 
2. Najlepszy moment na personal branding 
3. Autentyczny personal branding  
rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie 
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży 
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce 
3. Silna marka osobista liderów i CEO 
rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu 
1. Uwolnieni do autentyczności 
2. Psychologia w służbie personal brandingu – perfekcjonizm 
3. Psychologia w służbie personal brandingu – syndrom oszusta 
4. Psychologia w służbie personal brandingu – błędy poznawcze ekspertów i nie tylko 
rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów 
1. W teatrze życia 
#SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów 
Spis treści
rozdział 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej 
1. Model TOP OF silnej marki osobistej 
2. T jak Tożsamosć 
3. O jak Obietnica 
4. P jak Pozycja 
5. O jak Osobowość 
6. F jak Forma 
rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej 
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej 
2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu 
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej 
rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić 
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie 
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie 
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach 
Zakończenie 
załącznik 1. Wartości 
załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki 
załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF 
BIBLIOGRAFIA
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

7,72 zł
9,90 zł

Koszty egzekucji podatków, czyli ile kosztuje ściągnięcie należności przez fiskusa

Publikacja zawiera szczegółowe informacje o kosztach przymusowego ściągania (egzekucji) podatków. Te koszty są ponoszone przez podatnika i mogą bardzo istotnie podwyższyć koszt zapłaty zaległego podatku. Autor udziela tu odpowiedzi...
35,91 zł
39,90 zł

Meteorologia. Teoria i Praktyka

Meteorologia niejednego żeglarza przyprawia o zawrót głowy.Niże, wyże, fronty, izobaty, rodzaje chmur – cała ta wiedza często wydaje się niepotrzebna w dobie internetu i GRIB-ów.Co zrobić, gdy sprawdzamy prognozy w kilku...
32,40 zł
36,00 zł

FINANSE, EKONOMIA I ZARZĄDZANIE (FEZ) – WSPÓŁCZESNE WYZWANIA TEORII I PRAKTYKI. CZĘŚĆ IV

Monografia „Finanse, Ekonomia i Zarządzanie (FEZ) – współczesne wyzwania teorii i praktyki. Część IV” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w...
19,80 zł
22,00 zł

Genderbending. Praktyki przekraczania kulturowych norm płci

Książka w nowej perspektywie stawia zagadnienie płci społeczno-kulturowej, tym razem w obszarze jej przekraczania czy nierealizowania zgodnie z normatywnymi zasadami. Jej najistotniejszą część stanowią przytoczone w całości wywiady z osobami, któ...
25,73 zł
34,30 zł

Świadomy sen, czyli jak podświadomość kształtuje Twoje życie

Śpimy jedną trzecią życia, więc w wieku dziewięćdziesięciu lat możesz uznać, że przespałeś aż 30! Robiąc to nieświadomie, marnujesz mnóstwo czasu. Jest sposób, by to zmienić. Zacznij od zapamiętywania swoich snów i zapisywania ich ...
29,40 zł
49,00 zł

Od marki do złotego

Książka stanowi systematyczne ujęcie dziejów finansów Drugiej Rzeczypospolitej. Układ rozdziałów jest chronologiczny, z wyeksponowaniem reform Władysława Grabskiego. Układ wewnątrz poszczególnych rozdziałów jest wszęd...
14,36 zł
16,70 zł

Duchy i czary chińskie, czyli palimpsestowy charakter Zebranych zapisków o zjawiskach nadprzyrodzonych

Celem książki jest nie tylko przedstawienie polskiemu czytelnikowi treści poszczególnych powiastek zawartych w Zebranych zapiskach o zjawiskach nadprzyrodzonych, lecz przede wszystkim przybliżenie okoliczności ich powstania, skomplikowanych los&...
53,91 zł
59,90 zł

Terapia behawioralna dzieci z autyzmem. Teoria, badania i praktyka stosowanej analizy zachowania

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka na temat terapii behawioralnej dzieci z autyzmem! Autyzm jest jednym z najpoważniejszych i najczęściej diagnozowanych zaburzeń rozwojowych. Z niemal 100 rodzajów oferowanych te...
6,21 zł
6,90 zł

Z pamiętnika ogrodnika, czyli kwiatki, które zerwałem

Z pamiętnika ogrodnika to pierwsza polska seria komiksowych opowiastek o erotycznych przygodach, utrzymana w formie sex-pamiętnika. Dynamiczna kreska, wysokiej jakości rysunek i – czasami – dowcipne dialogi składają się na komiks przedstawi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!