Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Paczkomaty 0 zł »

Badania jakościowe Tom 2(Miękka)

Metody i narzędzia

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Badania jakościowe Tom 2

Podręcznik napisany przez międzynarodowy zespół autorów poświęcony najważniejszym podejściom i narzędziom w badaniach społecznych w ujęciu praktycznym.

Tom 2 przybliża metody i narzędzia niezbędne w trakcie prowadzenia wywiadów indywidualnych, grup fokusowych, badań etnograficznych (również za pośrednictwem internetu) czy analizy dyskursu i dokumentów. Oba tomy składają się na kompletny obraz możliwych strategii badawczych, jakie można wykorzystać do analizy świata społecznego.

Redakcja naukowa:

Dariusz Jemielniak - profesor zarządzania, kierownik katedry Zarządzania Międzynarodowego i centrum badawczego CROW w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadził badania między innymi na zaproszenie Cornell University (2004–2005), Harvard University (2007), University of California, Berkeley (2008), Harvard Law School (2011–2012). Był beneficjentem Collegium Invisibile, Fundacji Na Rzecz Nauki Polskiej, Fundacji im. W. Fulbrighta, Fundacji Kościuszkowskiej, a także stypendiów ZOSTAŃCIE Z NAMI tygodnika Polityka, dla wybitnych młodych naukowców MNiSW, programu Mobilność MNiSW i innych. Opublikował kilkanaście książek, w tym ostatnio The New Knowledge Workers (2012, Edward Elgar Publishing). Redaktor naczelny czasopisma naukowego Tamara Journal for Critical Organization Inquiry. Jego zainteresowania badawcze obejmują profesjonalizację, zbiorowości open-source, zarządzanie partycypacyjne, pracę opartą na wiedzy, a także metody jakościowe.

Patron książki:

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Seria METODOLOGIA

Badanie kultury Elementy teorii antropologicznej Kontynuacje

Doskonały wybór tekstów po raz pierwszy tłumaczonych na język polski!Część druga świetnie przyjętej przez czytelników antologii tekstów pod redakcją Mariana Kempnego i Ewy Nowiskiej. Prezentuje najważniejsze zjawiska intelektualne z za...

Badania etnograficzne i obserwacyjne

Praktyczne wprowadzenie do metodologii badań terenowych, od samego wyboru miejsca dokonywania badań, przez zbieranie materiałów, po interpretację i w końcu prezentację badań etnograficznych. Autor rozważa najważniejsze dylematy, również etyczne, zwi...
78,00 zł

Badania okulistyczne

Druga książka z serii Podstawy Okulistyki, która jest kierowana do lekarzy rozpoczynających specjalizację z okulistyki.Publikacja Badania okulistyczne zapoznaje lekarza z podstawowymi procedurami badań okulistycznych, skupiając się n...
79,00 zł

Badanie spirometryczne

Monografia pt. Badanie spirometryczne. Zasady wykonywaniai interpretacji została napisana przez wybitnych specjalistów tego zagadnienia:dr. hab. med. Wojciecha Lubińskiego z Wojskowego Instytutu Medycyny w Warszawie, dr. med. Tadeusz...
50,00 zł

Etnografia wizualna w badaniach i praktyce pedagogicznej

Książka stanowi bardzo interesującą i nowatorską w polskich warunkach propozycję wykorzystania etnografii wizualnej w badaniach ewaluacyjnych – szczególne w autoewaluacji. Autorka wychodzi naprzeciw potrzebom praktyków poszukujących...

Losy historii Badanie przeszłości od Herdera do Huizingi

[Donald R. Kelley] w swej narracji stara się zachować proporcje, nie dając przewagi żadnej z dziedzin historii o ile nie była ona, jak to ma miejsce w przypadku historii politycznej, dziedziną dominującą w danym okresie. Warto podkreślić, że omaw...
69,00 zł

Mosby Testy laboratoryjne i badania diagnostyczne w medycynie

Testy laboratoryjne i badania diagnostyczne w medycynie to zbiór badań diagnostycznych i testów laboratoryjnych, zarówno przesiewowych, podstawowych, jak i referencyjnych. Układ książki pozwala na łatwe i szybkie o...

Projektowanie badania jakościowego

Przystępnie napisany przewodnik po tym, na co zwrócić uwagę, gdy zabieramy się do projektowania badania jakościowego. Autor szczegółowo rozważa takie kwestie, jak właściwe sformułowanie pytania badawczego, wybór odpowiedniej strategii badawczej i me...

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji.Wiedza na temat badań marketingowych płynie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!