Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Wirtualne Targi Książki - rabaty do -43%

Badania marketingowe(Miękka)

Podstawy metodyczne

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Badania marketingowe

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:

- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),
- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,
- redukcja i analiza danych,
- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.

Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy – specjaliści w zakresie badań marketingowych – prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych. Badania i właściwości

W książce opisano kierunki badań materiałów magnetycznych, podstawy teoretyczne zjawiska przemagnesowania obrotowego, właściwości i klasyfikację materiałów magnetycznie miękkich, metody obliczania strat mocy przy przemagnesowaniu obrotowy...

Wnioskowanie statystyczne w badaniach pedagogicznych

W podręczniku autor omawia problematykę metodologii użycia wnioskowania statystycznego w pedagogice (estymacja parametrów, testowanie hipotez, metody analizy wariancji). W sposób dostępny, choć bez uproszczeń przepisów matematyczny...

Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych

Książka, przeznaczona dla osób zajmujących się audytem zewnętrznym, szczegółowo wyjaśnia, jak przygotowywać dokumentację badań sprawozdań finansowych z uwzględnieniem przepisów prawnych obowiązujących od 1 stycznia 2010 roku. Autorzy, pracownicy Uni...
69,00 zł

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.Publikacja zawiera:- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komuni...

Badanie podmiotowe i przedmiotowe w pediatrii

Mimo bardzo szybkiego rozwoju nowoczesnych metod diagnostycznych badanie podmiotowe (wywiad) oraz badanie przedmiotowe (fizykalne) stanowią dla lekarza najważniejsze źródło informacji o stanie pacjenta.Autorzy, opierając się na bogatym wła...

Badania jakościowe w pedagogice

Książka poświęcona jest badaniom jakościowym w pedagogice, przedstawia ich miejsce w tradycyjnym modelu empirycznych badań pedagogicznych. Szczegółowo opisuje dwie metody: wywiad narracyjny i obiektywną hermeneutykę, prezentuje ich założenia, zasady...

Mity marketingowe

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sob...

Badanie Kliniczne w pediatrii z elementami badania neurologicznego

Książka zawiera: - pełne, kompleksowe opracowanie optymalne do nauczenia się badania klinicznego dzieci od podstaw oraz do doskonalenia wiedzy w czasie dalszej pracy zawodowej- najczęstsze pułapki diagnostyczne oraz specyfikę diagnostyki na...

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe p...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!