Batman: Arkham City - poradnik do gry
Poradnik do wersji PC gry Batman: Arkham City zawiera między innymi opis przejścia głównego wątku fabularnego, misji pobocznych, misji Kobiety-Kota, omówienie sposobów zdobycia wszystkich 440 sekretów Człowieka-Zagadki oraz trybu Zemsta Człowieka-Zagadki.
Batman: Arkham City - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Obserwator w skrzydłach (Misje poboczne)Kradzież tożsamości (Misje poboczne)Szarada Enigmy (1) (Misje poboczne)Szarada Enigmy (2) (Misje poboczne)Serce z lodu (Misje poboczne)Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City (Główny wątek)Park Row - Zagadki słowne (Zagadki)Mila Rozrywki - Zagadki słowne (Zagadki)Strzał w ciemnościach (1) (Misje poboczne)Gorący i zimny (Misje poboczne)
Informacja o grze
Druga odsłona gry Arkham Asylum, która opowiada o zmaganiach Batmana z najgroźniejszymi złoczyńcami. Tym razem przenosimy się z ośrodka psychiatrycznego na wyspie Arkham do tytułowej dzielnicy Gotham City, okupowanej w całości przez złoczyńców.
Gra Batman: Arkham City, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8055-312-5
- EAN: 5908305202295,50518
- Liczba stron: 672
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wstęp
-Główny wątek
-Prolog
-Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem
-Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt
-Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy
-Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami
-Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych
-Znajdź źródło strzału
-Poszukaj śladów na karabinku snajperskim
-Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
-Wejdź do huty Sionisa przez główny komin
-Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
-Włam się do biura Jokera w strefie załadunku
-Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City
-Znajdź Freeze'a i zdobądź lekarstwo
-Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum
-Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina
-Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina
-Uwolnij Freeze'a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy)
-Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (1)
-Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum (2)
-Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze'a, żeby unieszkodliwić jego broń
-Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge
-Pokonaj Solomona Grundy'ego
-Pokonaj Pingwina
-Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach
-Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra's al Ghula
-Zeskanuj bandaże zabójczyni
-Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające
-Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula
-Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika
-Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo
-Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo
-Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra's al Ghula (ciąg dalszy)
-Zlokalizuj Ra's al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi
-Pokonaj Ra's al Ghula
-Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi
-Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange
-Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra's al Ghula Freeze'owi (ciąg dalszy)
-Pokonaj pana Freeze'a
-Zinfiltruj hutę
-Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca
-Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy)
-Znajdź Jokera w hucie
-Pokonaj Jokera
-Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący
-Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca
-Dostań się do Wieży Cudów
-Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10
-Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem
-Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny
-Misje poboczne
-Uwagi wstępne
-Obserwator w skrzydłach
-Kruchy sojusz (1)
-Kruchy sojusz (2)
-Trening rzeczywistości rozszerzonej
-Strzał w ciemnościach (1)
-Strzał w ciemnościach (2)
-Kradzież tożsamości
-Daleka kryjówka
-Szalony Kapelusznik
-Serce z lodu
-Gorący i zimny
-Szarada Enigmy (1)
-Szarada Enigmy (2)
-Szarada Enigmy (3)
-Szarada Enigmy (4)
-Szarada Enigmy (5)
-Telefoniczny morderca
-Brutalne działania
-Misje Kobiety-Kota
-Prolog
-Zdobądź sprzęt z kryjówki Kobiety-Kota
-Dostań się do kryjówki Bluszczu
-Przekonaj Trujący Bluszcz żeby pozwoliła ci za pomocą swoich roślin dostać się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA
-Dostań się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA
-Wykradnij karty dostępu trzem strażnikom TYGERA tak, żeby nikt cię nie zobaczył ani nie usłyszał
-Wróć do pokoju ochrony, żeby otworzyć skarbiec
-Włam się do głównego skarbca i zdobądź łupy
-Ucieknij z Arkham City z łupem
-Uratuj Batmana przed katastrofą w hucie
-Zabierz łup Kobiety-Kota z jej kryjówki i opuść Arkham City
-Zabierz Dwóm Twarzom łup Kobiety-Kota w muzeum
-Pokonaj Dwie Twarze
-Pokonaj zbirów w Arkham City, żeby odzyskać łup Kobiety-Kota
-Zagadki
-Uwagi wstępne
-Instrukcja odnajdywania sekretów
-Park Row - Informacje o lokacji, mapy
-Park Row - Trofea Batmana (01-05)
-Park Row - Trofea Batmana (06-15)
-Park Row - Trofea Batmana (16-23)
-Park Row - Trofea Batmana (24-36)
-Park Row - Zagadki słowne
-Park Row - Kamery TYGERA
-Park Row - Trofea Kobiety–Kota
-Mila Rozrywki - Informacje o lokacji, mapy
-Mila Rozrywki - Trofea Batmana (01-04)
-Mila Rozrywki - Trofea Batmana (06-12)
-Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20)
-Mila Rozrywki - Trofea Batmana (21-30)
-Mila Rozrywki - Trofea Batmana (31-37)
-Mila Rozrywki - Zagadki słowne
-Mila Rozrywki - Kamery TYGERA, Balony, Trofea Kobiety–Kota
-Dzielnica przemysłowa - Informacje o lokacji, mapy
-Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (01-07)
-Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (08-13)
-Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (14-22)
-Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (23-30)
-Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (31-37)
-Dzielnica przemysłowa - Zagadki słowne, Kamery TYGERA
-Dzielnica przemysłowa - Balony, Trofea Kobiety-Kota
-Metro - Informacje o lokacji, mapy
-Metro - Trofea Batmana (01-07)
-Metro - Trofea Batmana (08-15)
-Metro - Trofea Batmana (16-26)
-Metro - Zagadki słowne, Szczęki Jokera, Trofea Kobiety-Kota
-Zaułki - Informacje o lokacji, mapa
-Zaułki - Trofea Batmana (01-07)
-Zaułki - Trofea Batmana (08-16)
-Zaułki - Trofea Batmana (17-23)
-Zaułki - Trofea Batmana (24-39)
-Zaułki - Zagadki słowne
-Zaułki - Kamery TYGERA, Trofea Kobiety–Kota
-Huta - Informacje o lokacji, mapa
-Huta - Trofea Batmana (01-09)
-Huta - Trofea Batmana (10-18)
-Huta - Trofea Batmana (19-24)
-Huta - Zagadki słowne, Głowy Harley
-Huta - Trofea Kobiety-Kota
-Muzeum - Informacje o lokacji, mapa
-Muzeum - Trofea Batmana (01-10)
-Muzeum - Trofea Batmana (11-23)
-Muzeum - Zagadki słowne, Pingwiny
-Muzeum - Trofea Kobiety–Kota
-Cudowne Miasto - Informacje o lokacji, mapa
-Cudowne Miasto - Trofea Batmana (01-07)
-Cudowne Miasto - Trofea Batmana (08-17)
-Cudowne Miasto - Trofea Batmana (18-25)
-Cudowne Miasto - Zagadki słowne, Pieczęcie Demona
-Fizyczne wyzwania - Batman (01-24)
-Fizyczne wyzwania - Batman (25-40)
-Fizyczne wyzwania - Kobieta-Kot
-Zemsta Człowieka-Zagadki
-Wyzwania walki
-Wyzwania łowcy